مبل شنی اصل با رویه پارچه ای

کد 32021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل با رویه پارچه ای با طراحی خاص و قیمتی ارزان توانایی ارائه بهترین کارایی را به افراد مصرف کننده دارد و می تواند محصولی منحصر به فرد و طبی محسوب شود و دارای بدنه ای اورجینال می باشد. برای استفاده از این مبل شنی نیازمند یک فضای لازم برای جای گیری آن است که بتوان این محصول را در محل قرار داد و از آن لذت برد. به طور مثال می توان این مبل شنی ارزنده را در مقابل تی وی قرار داده و در زمان تماشای فیلم های مختلف بر روی آن نشسته و از آن بهره گرفت و یا می توان برای مطالعه و انجام فعالیت های نشستنی آن را مورد استفاده قرار داد. در صورت تمایل به داشتن این مبل شنی باید دانست که بدنه آن رویه پارچه ای دارد و از بهترین الیاف ساخته شده است و قادر به داشتن قابلیت شستشو می باشد. این مبل شنی بزرگ و جادار دارای نشیمنی پهن می باشد و تکیه گاهی مایل دارد و دارای شیبی نسبی می باشد. برای استفاده از آن نیز می توان به بدنه تکیه داده و از مزیت های محصول استفاده کرد. دوخت بخش های مختلف این مبل شنی به گونه ای محکم و تضمین شده می باشد و می تواند بهترین و بیش ترین دوام را برای محصول ارائه دهد همچنین با وجود بدنه ی فابریک آن افراد می توانند مدت زمان زیادی را بر روی محصول بگذرانند و به بهترین شکل بهره ببرند. برای خرید مبل شنی اصل با رویه پارچه ای به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اصل با رویه پارچه ای

در این محصول می خواهیم به معرفی یکی از از خاص ترین و جذاب ترین مبل های شنی هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ طراحی بپردازیم . همانطور که در تصاویر پیداست است این نوع مبل شنی دارای شکل و ابعاد متفاوت نسبت به دیگر محصولات این سایت می باشد این مبل شنی را می‌توان از لحاظ دسته بندی در دسته ی پرنس قرار داد زیرا دارای پشتی و نشیمنگاه نسبتاً عریض می باشد این مبل را می توان در هنگام مشاهده تلویزیون بازی ویدیوی کتاب خواندن و… استفاده کرد.


 اندازه و ابعاد

 همانطور که مستحضر  مبل های شنی از لحاظ اندازه با یکدیگر متفاوت هستند در این نوع مبل ۱۰۰ سانتیمتر طول و ۸۰ سانتیمتر از ۹۰ سانتی متر ارتفاع تعبیه شده است و با این ابعاد ذکر شده می‌توانیم این محصول را در دسته متوسط از لحاظ جایگیری دسته بندی کرد ولی تمام این مبل های شنی از لحاظ راحتی در دسته راحت ترین مبل ها قرار می گیرند 


رنگ و طرح مبل شنی

و اما در خصوص رنگین کمان و متریالی که در ساخت این مبل استفاده شده می توان گفت این کار بسیار خاص است زیرا با راه  راه  سفید و خاکستری جلوه خاصی به خانه و منزل  شما میدهد و همچنین طرح زیگزاگی که روی مبل کار شده است باعث شده که مبل از  لحاظ مدرنیته و مدرن بودن خانه شما را به بهترین شکل ممکن بیاراید.


محتویات
در اکثر  مبل های  شنی معمولاً برای پر کردن مبل های شنی به دلیل منعطف بودن و شکل گرفتن بسیار سریع به شکل بدن استفاده می شود و بسیاری از خریداران از یونولیت راضی بوده‌اند اما بعد از ۲ تا ۳ سال یونولیت ها انعطاف خود را از دست میدهد د و مبل شنی شما دیگر به حالت قبلی بر نمی گردد مگر اینکه آن را شارژ کنید و دوباره مبلغی را برای شارژ کردن آن پرداخت کنید اما ما  محتویات جدیدی را برای پر کردن  این مبل شنی ها به شما پیشنهاد می کنیم به نام (الیاف)  همانطور که مستحضر هستید الیاف همان محتویات کوسن های مبل های راحتی خانگی می باشد زمانی که محتویات مبل شنی را با الیاف پر میکنیم  راحتی غیر قابل وصفی به مصرف کننده دست می دهد و می توان گفت  بین ۲۰ تا ۲۵ سال مبل شما به بهترین حالت خود باقی می ماند که البته با سفارش شما ما می توانیم محتویات  را تغییر دهیم.

خرید
اگر راغب به خرید این مبل بودید می توانید همین حالا به صورت آنلاین یا با تماس گرفتن با پشتیبانی سایت و یا مراجعه به واتساپ اقدام به خرید این محصول کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...