مبل شنی اصل با روکش مخمل

کد 32017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
631,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل با روکش مخمل مدلی از محصولات طبی شرکت مبل شنی آرامش است که به شکل خاصی دوخت های آن در کنار هم قرار گرفته اند و تشکیل این محصول بی نظیر را داده اند. این دوخت ها همگی محکم و تضمین شده می باشد و در قالب پوششی نهفته اند. در واقع وقتی تکه های بدنه مبل شنی به هم دوخته و متصل شده اند در بخش دوخت پارچه دیگری لحاظ شده است تا دوخت دیده نشده و پنهان شود و همچنین زیبایی نیز ایجاد گردد. چنین محصولی می تواند با این دوخت ها بخش های کاربردی و قابل استفاده ای را ایجاد نماید و به طور خاصی برای افراد نشیمن تولید کند. این نشیمن در واقع مابین دوخت ها در بخش وسط محصول ایجاد شده است که فررفتگی خاصی دارد و دقیق محل جای گیری افراد می باشد. علاوه بر آن فرم دوخت بدنه به حالت کشیده در بالا است و قله ای در این قسمت تشکیل شده است که سبب تکیه دادن افراد می شود و در زمان نشستن و انجام فعالیت ها می تواند برای آن ها مفید واقع شود. این مبل شنی در رنگ های جذاب و زیبایی وجود دارد که علاقه مندان می توانند بر حسب نیاز خود یکی از این رنگ ها را برای بدنه محصول انتخاب کنند و به این گونه محصولی راحتی با رنگ مورد علاقه خود داشته باشند. برای اطلاع از نحوه فروش مبل شنی اصل با روکش مخمل با شرکت مبل شنی آرامش تماس حاصل نمایید و از این طریق محصول را سفارش دهید.

طول 60 سانتی متر
عرض60 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنهمتنوع
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اصل با روکش مخمل

مبل شنی اصل با روکش مخمل خاص ترین محصولی است که به جهت ایجاد نشیمنی راحت برای استفاده کنندگان در دسترس می باشد. این مبل شنی بدنه ای اورجینال دارد و در نهایت کیفیت مورد استفاده تمام افرادی قرار می گیرد که نسبت به آن تمایل و علاقه دارند و به راحتی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. رویه این محصول از پارچه ای تشکیل شده است که در نهایت کیفیت می باشد. کیفیت حرف اول را در ایجاد رضایت در نزد استفاده کنندگان می زند و باعث می شود تا در طول مدت زمانی که از محصول استفاده می شود هیچ گونه نقص و عیبی در آن رخ ندهد. به همین خاطر است که کسانی که به سمت داشتن مبل شنی جذب می شوند قادر هستند محصول را جایگزین دیگر وسایل طبی نمایند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر دارای ترکیب خاصی از دوخت های محکم و استوار می باشد و در نهایت بدنه را با استحکام بالا در اختیار افراد قرار داده است. از این رو کسانی که نیازمند راحتی و آسایش می باشند می توانند این محصول بی نظیر و زیبا را خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر کارایی بالایی نسبت به سلیقه و نیاز افرد دارد و به آسانی قادر به مهیا کردن شرایط دلخواه آن ها دارد. بنابراین می توان گفت که این وسیله کاربردی به تنهایی ایجاد فضایی مطلوب و منحصر به فرد را می کند. با توجه به تصویر مبل شنی به توصیف بخش های مهم آن در ادامه می پردازیم.


استحکام بر روی سطوح

داشتن استحکام بالا در زمان قرار دادن محصول بر روی سطوح بهترین شرایط را برای علاقه مندان ایجاد می کند و می تواند مزیت داشتن راحتی را ایجاد سازد. کسانی که به سمت خرید این نمونه از وسایل جذب می شوند باید بدانند که استحکام در زمان جایگزین کردن مبل شنی با مبل های دیگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و قادر است که شرایط دلخواه افراد را مهیا سازد. همچنین با داشتن چنین قابلیتی امکان استفاده آسان از این مبل شنی وجود دارد و می توان با خیالی آسوده بر روی آن نشست. کسانی که از سایر محصولات طبی استفاده می کنند باید اطمینان کامل در خصوص بدنه داشته باشند تا در نهایت در آرامش کافی به تفریحات خود رسیدگی کنند. این محصول بی نظیر تحت عنوان مبل شنی تمامی شرایط لازم را مهیا کرده است و قادر می باشد که استحکام لازم برای قرار گیری افراد را برقرار سازد. این استحکام سبب می شود تا بدنه تعادل خود را حفظ کند و بر روی سطوح بدون حرکت قرار گیرد تا در نهایت راحتی و آسایش را به دست آورد. این مبل شنی بهترین گزینه برای قرار دادن در اتاق نشیمن خواهد بود.


دوخت نشیمن

از آن جا که کل مبل شنی به عنوان یک نشیمن راحت در نظر گرفته شده است اما رویه آن که محل قرار گیری افراد است به عنوان یک نشیمن ثابت برای این محصول در نظر گرفته می شود و می تواند با دوخت های زیبایی که دارد بهترین و خاص ترین فضا را ایجاد سازد. دوخت ها به گونه ای خاص سبب تشکیل رویه ای شده اند که تکیه گاه کوچکی نیز شامل حال آن شده است. این دوخت ها با دوام و محکم هستند و در صورت نشستن مداوم و استفاده از این محصول به صورت طولانی مدت دچار سست شدن و خرابی نخواهند شد. در نتیجه کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند در واقع مجذوب رویه و نشیمن آن شده اند که در نهایت کارایی در اختیار افراد می باشد.


ضخامت و دوام

همان طور که گفته شد دوام و مقاومت بدنه نسبت به فشار وزن افراد در اختیار دوخت های محکمی است که تکه های رویه را به هم متصل کرده اند. اما به طور کلی این مقاومت و طول عمر به خاطر وجود رویه با ضخامت است که شرایط را برای علاقه مندان آسان می سازد و می تواند بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان رقم بزند.


خرید مبل شنی 

کسانی که به دنبال بهترین و خاص ترین مبل شنی می باشند می توانند وارد سایت مبل شنی آرامش شده و مبل شنی اصل با روکش مخمل را خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...