مبل شنی اصل با دستگیره

کد 22019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل با دستگیره محصولی پر فروش و باکیفیت می باشد که با قیمتی مناسب برای افراد به فروش می رسد و برای آن ها سطحی طبی و راحتی را برای استراحت در طول روز فراهم می کند. مبل شنی دارای بدنه ای است که رنگبندی خاصی دارد و از مواد اولیه مرغوبی نیز تشکیل شده است. این مواد رویه بی نظیری را ایجاد می کند که کودکان نیز بتوانند از محصول استفاده کنند و از آن بهره ببرند. با این وجود برای مسافرت و رفتن به محل های مختلف می توان این مبل شنی را تهیه کرد تا کودکان در زمان استراحت های روزانه نیز از آن استفاده نمایند و بتوان یک محل راحت برای خواب آن ها در نظر داشت. به همین دلیل است که با پوست بدن آن ها سازگار است و به مرور زمان پوست آن ها را دچار حساسیت نمی کند. محصول برای استفاده کودکان نیز می باشد چرا که بدنه راحتی و نرمی بسیار زیادی را دارد و باعث می شود کودکان حس خوشایندی را داشته باشند و زمان زیادی را نیز بر روی آن بگذرانند. نرمی و راحتی محصول به دلیل آن است که محتویات درونی آن یونولیت های خرد شده و ریز شده را تشکیل می دهد و سبب منعطف شدن بسیار زیاد بدنه می گردد. اگر بدنه محصولی منعطف باشد می توان به راحتی آن را به اشکال مختلف در آورد و نشیمن را در هر نقطه از محصول تنظیم کرد. علاوه بر آن رنگبندی محصول نیز به افراد کمک می کند تا محصولاتی زیادتری را برای انتخاب داشته باشند و بتوانند رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنند. جهت خرید مبل شنی اصل با دستگیره می توانید به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

قطر90 سانتی متر
ارتفاع95 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی اصل با دستگیره

مبل شنی اصل با دستگیره یکی از سبک های ساخت محصولات طبی است که با بهترین مواد اولیه ساخت شده است و دارای بالاترین میزان دوام و طول عمر می باشد. این محصول خاص برگرفته از رویه ای با دوام می باشد که شرایط برای داشتن آن در طول سال های زیاد فراهم می باشد. از این جهت برای بهره برداری در فضاهای مختلف سازگار بوده و می تواند موقعیتی مطلوب را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. بهره برداری درست از مبل شنی سبب جذب مخاطبان بیش تری در مورد محصول می شود که با توجه به داشتن بدنه نرم و منعطف می تواند بهترین و بالاترین جذابیت را برای علاقه مندان داشته باشد. از این رو هر خریداری بنا به آن چه نیاز دارد از مبل های شنی استقبال می کند و یکی از بهترین و مناسب ترین آن ها را خریداری می کند. محصول مورد نظر از بالاترین درجه کیفی برخوردار است که سبب ایجاد بهترین محصول می شود. همچنین می تواند با ضخامت ایجاد شده در بدنه در موقعیت هایی که افراد تمایل به داشتن آن در محوطه های باز را دارند به کار گرفته شود. درنتیجه مورد منحصر به فردی از محصولات طبی است که دارای ضمانت نامه اصالت کالا نیز می باشد و دسترسی به آن به مراتب بهتر و راحت تر خواهد بود. در زیر توصیف مختصری از مبل شنی آمده است که پیشنهاد می شود آن را مطالعه کنید.


هماهنگ با محیط 

این مبل شنی دارای اجزایی است که آن را با محیط هماهنگ می سازد و به نوعی سازگاری در آن ایجاد می کند. در نتیجه این محصول در تمامی محیط ها قادر به استفاده خواهد بود و به آسانی نیز راه اندازی می شود. مبل شنی دارای امکاناتی است که آن را برای استفاده در محیط های باز مناسب می سازد. به همین خاطر افرادی که تمایل به داشتن نشیمنی راحت در محیط های بیرون دارند و در مسافرت نیاز به داشتن این محصول هستند از آن بهره مند می شوند و آن را به راحتی خریداری می کنند. در این زمان استفاده از محصول آسان بوده است و حمل آن نیز بسیار راحت می باشد. هماهنگ بودن با محیط به این صورت است که بدنه با قرار گیری در فضا های مختلف سازگار می شود در واقع در زمان قرار گیری در معرض آفتاب این محصول سازگاری های لازم را ایجاد می سازد و می تواند دارای دوام بالا باشد. همچنین دچار رنگ پریدگی نشده و سبب بروز آسیب نیز نشود. با این حساب می توان با طول عمر بالا بدنه را در محیط های باز استفاده کرد و از وجود آن نهایت لذت و توجه را برد. 


علت جا به جایی آسان

محصول مورد نظر از قابلیت جا به جایی آسان برخوردار است و می تواند به راحتی در محیط های مختلف به محل های گوناگون جا به جا شود. از این رو برای این که به درستی و راحتی این کار انجام شود برخی مزیت ها در ساخت آن ایجاد گردیده که به افراد کمک بزرگی می شود. علت اصلی این که بتوان به راحتی محصول را حرکت داد این است که بدنه دارای وزن کمی است که می تواند در محیط جا به جا شود. همچنین این محصول بدون کمک فرد دیگری توسط یک فرد حرکت داده می شود و می توان آن را به راحتی جا به جا کرد. علاوه بر این موارد طراحی ساده بدنه نیز در جا به جایی راحت آن بر روی سطوح نقش داشته و به دلیل بدنه ای که دارای قابلیت شکل پذیری است این کار به درستی و به راحتی انجام خواهد شد و شرایط برای بهره برداری نیز آسان می باشد.


انتخاب جنس محصول 

پس از گذر سال های زیاد می توان بدنه را تعویض کرد و با بدنه ای دیگر جایگزین نمود. از این رو جنس محصول نیز در این زمان قابل تعیین می باشد و می توان با توجه به تمایل افراد آن را انتخاب کرد. در نتیجه داشتن مبل شنی در محیط های دیگر و بهره مندی از مزیت های راحتی و طبی بودن آن برگرفته از جنس رویه است که قابل تعیین می باشد و رنگ آ« نیز می تواند بر اساس سلیقه افراد انتخاب شود.


خرید

در صورت تمایل به خرید مبل شنی اصل با دستگیره به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...