مبل شنی ابی دستگیره دار

کد 33051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ابی دستگیره دار از جمله یکی از محصولات پرطرفدار و زیبا از تولیدات جدید نمایندگی مبل شنی بوده که برای افراد بالاتر از 16 سال طراحی و با بدنه باکیفیت به بازار عرضه شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه ان کاملا سرخود می باشد. این نوع تکیه گاه تمامی سطح کمر را پوشش داده و راحتی ره به شما در زمان استفاده هدیه می کند. پس می توانید از این مبل شنی در زمان مطالعه و استراحت و.. به راحتی استفاده نمایید. وزن بدنه محصول تنها 3.5 کیلوگرم بوده که می توانید از طریق دستگیره سرخود ان به راحتی محصول را حمل کنید. روکش بدنه محصول را از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی ضدتعریق و ضداب با ساختاری باداوم و نرم تولید کرده اند. مواد داخلی محصول نیز از نوع یونولیتی بوده که منعطف با وزن کم بوده و می توان وزن بالایی را تحمل کند. این مواد از طریق زیپ تعبیه شده در انتهای محصول قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد دارند. برای خرید این محصول می توانید با نمایندگی مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 3.5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی ابی دستگیره دار

مبل شنی ابی دستگیره دار بهترین گزینه برای گذران وقت در طول روز می باشد که به یک نشیمنگاه راحتی منتهی می گردد. این مبل شنی را می توان به راحتی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار داد و از داشتنش لذت برد. محصول مورد نظر بهعترین شرایط را برای استفاده کنندگان مهیا می کند و سعی دارد تا رضایت کافی در این باب را ایجاد سازد. در نتیجه زمانی که افراد بر روی این مبل شنی می نشینند می توانند تجربه ای منحصر به فرد از داشتن یک استراحت سالم را داشته باشند. بدن در هنگام قرار گیری بر روی این محصول در موقعیت مطلوب قرار می گیرد و قادر است که از بروز خستگی و آسیب جلوگیری کند. این محصول خاص و منحصر به فرد با داشتن اجزای ساده می تواند جزو محصولات ساده اما کاربردی باشد تا علاقه مندان تایم طولانی تری را بر روی آن بگذرانند و بتوانند بهترین تجربه از داشتن یک محصول طبی و راحتی را به دست آورند. زمانی که بدن بر روی مبل شنی قرار می گیرد محصول آن را احاطه می کند و در واقع در محیطی منعطف در بر می گیرد. این محیط و شرایط قادر به برقراری موقعیت استاندارد برای استفاده کنندگان است و می تواند در تایم طولانی آن ها را بر روی خود حفظ کند. بنابراین محصولی که با آن رو به رو هستید جزو وسایل طبی و پر کاربرد می باشد که می توان با داشتن آن به لذت کافی در طول روز دست پیدا کرد.


استحکام بدنه

تمامی محصولاتی که به جهت نشستن افراد طراحی و تولید شده اند باید به گونه ای باشند که دارای استحکام لازم است و می تواند بهترین شرایط را برای افراد ایجاد سازد. استحکام بدنه در واقع قادر به حفظ آن بر روی سطوح است و می تواند در صورت نشستن افراد تعادل خود را حفظ کند. با این وجود است که افراد سنگین وزن نیز می توانند به راحتی بر روی مبل شنی بنشینند و از موقعیت ایجاد شده نهایت لذت را ببرند. همچنین این قرار گیری سبب تغییر شکل و آسیب به بدنه نمی شود و در هر زمانی موقعیت مطلوب برای این محصول مهیا می باشد. استحکام بدنه در زمانی بیش تر نمایان می شود که افراد برای تایم طولانی نیاز به داشتن یک نشیمن دارند تا از آن استفاده کرده و به رضایت کامل دست پیدا کنند. این محصول نیز مطابق با نیاز استفاده کنندگان طراحی و تولید شده است و قادر است که بیش ترین میزان راحتی و آسایش را برای آن ها مهیا سازد. استفاده کنندگان نیز به این روش رضایت کامل را دارند و سعی دارند تا در طولانی مدت بر روی محصول نشسته و از موقعیت به وجود آمده نهایت استفاده را نمایند.


دستگیره محکم و مقاوم

بخشی که تحت عنوان دستگیره محصول بر روی آن دوخته شده است دارای دوخت محکمی می باشد که با دوام و مقاومت بالا بر روی محصول قرار گرفته است و می تواند مزیت داشتن طول عمر بالا را ایجاد سازد. طول عمر این قسمت از محصول ناشی از دوخت محکمی است که به وسیله آن بخش به بدنه متصل شده است و با فشار و کشش سست نمی شود. در نتیجه دوخت بدنه مبل شنی نیز جزو مزیت های آن محسوب می شود که افراد می توانند بر این اساس بهترین و خاص ترین گزینه را مورد خریداری قرار دهند. این محصول بی نظیر و شیک با بدنه ای ساده قادر به ایجاد فرم خاصی از آن شده است و در واقع انحنای خاصی به بدنه داده شده است. در نتیجه کسانی که تمایل به داشتن مبل شنی دارند می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند.


ساده و جذاب

یکی از حسن های طراحی منحصر به فرد مبل شنی این است که محصول دارای بدنه ای قابل انعطاف است و در نهایت سادگی طراحی شده است. این سادگی با این وجود جذابیت بسیار چشمگیری نیز دارد که می تواند شرایط خوبی را تجربه کند. افراد قادر هستند که به راحتی محصول در تمامی محیط های قرار دهند و به رضایت کامل دست پیدا کنند.


خرید

مبل شنی ابی دستگیره دار یکی از بهترین وسایل طبی برای منزل می باشد و از طریق کارخانه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...