مبل شنی ابری

کد 32070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ابری یکی دیگر از ارازانترین مبل های شنی بوده که برای فضای داخلی منزل و یا محل کار طراحی و با قیمت مقرون به صرفه و طول عمر بسیار بالا روانه بازار فروش شده است. این مبل شنی دارای یک گارانتی معتبر 2 ساله بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این گارانتی معتبر در واقع تضمینی بر طول عمر بالای محصول به شمار می رود. به همین دلیل این مبل شنی در زمانی کوتاه توانسته به یکی از پرفروش ترین محصولات تولیدی مرکزی مبل شنی تبدیل شود. این مبل شنی 6 کیلوگرم وزن بدنه داشته به همین دلیل در زمان جا به جایی و یا تغییر دکوراسیون داخلی به راحتی حمل می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی بدنه خود تحمل کند. به همین دلیل استفاده از مبل شنی ابری هیچ محدودیت سنی و وزنی ندارد و برای افراد با وزن بالا نیز قابل استفاده می باشد. مواد تشکیل دهنده داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده که موجب وزن کم بدنه و نرمی و راحتی محصول شده است. میزان این مواد را می توانید به راحتی کم یا زیاد کرده و از تغییر فرم بدنه مبل شنی لذت ببرید. روکش بدنه مبل شنی را از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه موجب رضایتمندی مصرف کنندگان می باشد. زیرا ضدتعریق و ضدآب بوده و ساختاری نرم و بادوام با توان تحمل وزن بسیار زیاد دارد. لازم به ذکر بوده روکش بدنه چرم مصنوعی را می توانید به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی به راحتی شستشو دهید. برای خرید مبل شنی می توانید به نمایندگی انحصاری مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه معتبر

مبل شنی ابری

مبل شنی ابری با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولی است که امروزه مورد استفاده بیش تر افراد قرار می گیرد و با داشتن دوام بالا در رویه آن می توان به راحتی به برترین رویه دست پیدا کرد. با خرید این محصول دیگری نیازی به داشتن محیط های طبی نیست و با استفاده درست از آن نیز می توان محصول را برای طول عمر بالا در نظر گرفت. علاوه بر این موارد ظاهر ساده و خاص این مبل شنی به افراد این امکان را می دهد که بتوانند شکل خاصی از محصول را داشته باشند که ساده بوده است و رد هر مکانی قادر به استفاده می باشد. این در حالی است که بدنه سبک نیز می باشد و جا به جایی آن آسان تر است. افرادی که تمایل به در نظر گرفتن بخشی از منزل برای وسایل راحتی و طبی دارند می توانند این مبل شنی را تهیه کنند و در محیط مد نظر قرار دهند و در طول سال های زیاد از داشتن آن نهایت لذت را ببرند. سطح نشیمن این محصول دارای طراحی خاصی بوده است که امکان مصرف محصول در طولانی مدت را افزایش می دهد و می تواند سبب داشتن راحتی بسیار بالایی باشد. با توجه به طراحی به خصوص مبل شنی مواردی برای مزیت های این محصول ایجاد می شود که با هم به بررسی آن می پردازیم.


طراحی طبی بدنه

مبل شنی بدنه ای به شکل خاص دارد که بخش نشیمن آن در واقع ابعاد بزرگی نسبت به تکیه گاه دارد و می تواند راحت ترین حالت ممکن را ایجاد نماید. این نشیمن بزرگ امکان استفاده راحت را به افراد می دهد و آن ها را در محیطی طبی قرار می دهد که به راحتی قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند و می توانند از این نشیمن خاص بهره مند شوند. تکیه گاه بخش کوچکی بر روی نشیمن است که برای داشتن آرامش کافی و داشتن محلی با استاندارد های لازم در نظر گرفته شده است و افراد می توانند به راحتی بر روی آن تکیه داده و از فضا لذت ببرند. این در حالی است که کمر در موقعیت مناسبی قرار خواهد گرفت و شرایط دلخواه افراد را ایجاد می سازد. با وجود چنین ویژگی هایی استفاده کنندگان در محیط های مختلف می توانند تایم طولانی بر روی مبل شنی داشته باشند و بر روی آن مشغول فعالیت های روزانه و یا استراحت و مطالعه باشند و دچار مشکلی از بابت ستون فقرات و کمر نشوند.


ضخامت رویه دلخواه

رویه مبل شنی از ضخامت دلخواهی برخوردار است که تشکیل محصولی با طول عمر بالا را می دهد و می تواند با این روش در برابر برخی حرکات و فشارها مقاومت داشته باشد. افرادی که دارای وزن سنگین می باشند به راحتی و با خیالی آسوده توانایی استفاده از مبل شنی را دارند و می توانند با خیالی آسوده این محصول را در دسترس خود و یا اعضای خانواده خود قرار دهند. با توجه به این که محصول جزو محصولاتی با طول عمر بالا می باشد می توان از آن برای انجام نرمش های روزانه نیز استفاده کرد. چرا که بدنه منعطف و نرم می باشد و می توان بر روی آن انواع حرکات ورزشی را تمرین نمود.


بدنه استوار محصول

مبل شنی مد نظر دارای بدنه ای استوار می باشد که با داشتن این استحکام می تواند شکل ظاهری خود را حفظ کند. از این رو با تکیه گاه مورد نظر در اختیار افراد می باشد و جهت استفاده آماده است. برای داشتن این وسیله طبی نیاز است که موارد درونی آن به میزان لازم پر شود و به راحتی نیز در داخل آن قرار گیرد. همچنین میزان مواد برای ایجاد استحکام لازم و ضروری است و استوار بودن بدنه را شامل می شود.


خرید آسان

مبل شنی ابری با قیمت مناسب در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد و دارای ضمانت نامه رسمی می باشد.



دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...