مبل شنی آبی پسرانه

کد 31013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی آبی پسرانه مناسب استفاده برای فرزندان شما در سن نوجوانی بوده که بدنه آن منطبق با آناتومی ستون فقرات افراد کمتر از شانزده سال طراحی شده و با در نظر گرفتن قیمت نسبتا کم محصول می توان گفت خرید ایده آلی به حساب می آید. ظاهر آبی رنگ محصول برای افراد در سنین نوجوانی علی الخصوص پسران جذابیت بالایی دارد. هنگام خرید پارامتر های اساسی برای مشتریان مد نظر بوده که از این بین می توانیم به طول عمر بسیار زیاد ، استحکام بدنه محصول ، راحتی و آسایش فرد در زمان استفاده ، وزن سبک و... اشاره کنیم. مبل شنی آبی پسرانه با دارا بودن این موارد تبدیل به یک نمونه موفق در بین سایر مبل های شنی مشابه شود. اگر رنگ آبی مبل شنی با سلیقه فرزند شما همخوانی نداشته ، تنها کافی ست هنگام ثبت سفارش رنگ بدنه مبل شنی را خودتان انتخاب کنید.  در خانواده علاوه بر نوجوانان سایر اعضا نیز با توجه به تحمل 180 کیلوگرمی بدنه محصول ، می توانند از این مبل شنی برای زمان های مختلف استفاده نمایند. روکش های بدنه با امکان جلوگیری از تعریق بدن و دارای قابلیت شستشو همیشه از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل نوع روکش بدنه محصول از پارچه چرم می باشد. مواد داخل مبل شنی باید به گونه ای بوده تا علاوه بر راحتی شما بتواند موجب وزن کم بدنه و امکان تحمل وزن بالای آن شود. فیبر مصنوعی ( یونولیت خرد شده ) از این نوع به شمار می روند. کالاهای موجود در بازار با داشتن یک ضمانت نامه می تواند راحتی خیال خریدار را مهیا سازد. به همین دلیل محصولات تولیدی مبل شنی از گارانتی 2 ساله برخوردار هستند. می خواهید مبل شنی را با قیمت بسیار ارزان در کنار کیفیت بسیار بالا برای خانواده خود خریداری کنید ؟ فروشگاه مبل شنی آرامش اولین گزینه مطمئن به حساب می آید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 3ساله

مبل شنی آبی پسرانه

تولید کنندگان محصولات راحتی با تغییر و ایجاد تنوع در شکل ظاهری و استفاده از رنگ های خاص به تولید برخی از محصولات به صورت اختصاصی برای گروه خاصی دست می زنند. مبل شنی آبی پسرانه محصولی خاص با طراحی اسپرت و به رنگ زیبای آبی است که به دلیل رنگ جذاب آبی و طراحی بدنه اسپرت، برای استفاده پسران طراحی شده است. این محصول از کیفیت بالایی بهره مند می باشد و با دارا بودن ظاهری جذاب، توانسته مورد علاقه پسران واقع شود و به فروش بالایی برسد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


طراحی جذاب بدنه

یکی از ویژگی های مهم در طراحی این محصول، داشتن اندازه هایی کاملا استاندارد و طبی می باشد. این محصول به صورت گرد ساخته شده است و دارای ارتفاعی مناسب از سطح زمین می باشد. ارتفاع این محصول از سطح زمین کاملا استاندارد می باشد و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت است. شما به راحتی می توانید بدون وارد شدن فشار به زانوها و کمر به صورت مکرر بر روی این محصول نشسته و برخیزید. هم چنین این محصول پشتی بلندی دارد که تمامی بخش های ستون فقرات را پوشش می دهد و می توانید به راحتی به آن تکیه داده و به استراحت بپردازید. این مبل شنی برای انجام اغلب فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند نیز مناسب می باشد. زیرا با استفاده از آن خستگی شما در زمان انجام فعالیت به حداقل رسیده و در اثر نشستن طولانی مدت اذیت نخواهید شد. دوخت های رویه بدنه نیز به صورت عمودی می باشد و این بدنه تک رنگ تولید شده است. رنگ بدنه در تمامی قسمت ها آبی است و مناسب برای پسران می باشد. 


اندازه هایی کاربردی 

در زمان خرید مبل شنی لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص ابعاد محصول کسب نمایید تا فضای لازم را برای استفاده از مبل شنی در اختیار داشته باشید. این محصول دارای قطر 80 سانتی متری بوده که در گروه محصولات کم جا قرار می گیرد. شما به راحتی می توانید در فضاهای محدود و آپارتمان ها از این مبل شنی استفاده نمایید و نیازی به فضای زیادی برای استفاده از این محصول نخواهید داشت. هم چنین این مبل شنی به راحتی در خودرو جای می گیرد. به همین دلیل در زمان مسافرت و گردش ها می توانید این مبل شنی را در خودرو قرار دهید و به همراه خود ببرید. در طول روز با استفاده از این محصول، نشیمنگاهی مناسب و راحت خواهید داشت و در طول شب می توانید به دور از سرمای زمین بر روی این مبل شنی به خواب بروید. کیفیت بالای این محصول قابلیت استفاده در فضاهای باز را به شما خواهد داد و با استفاده از این مبل شنی در بیرون از منزل، به بدنه و کیفیت آن آسیبی وارد نمی شود. هم چنین نور آفتاب نیز به بدنه این محصول خدشه ای وارد نمی کند و باعث تغییر رنگ آن نمی شود. 


رویه مورد استفاده در مبل شنی 

پوشش مبل شنی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا رویه خارجی مبل شنی باید دارای استحکام بالایی باشد تا از محصول در برابر عوامل خارجی محافظت نماید. هم چنین به دلیل داشتن تماس مستقیم با پوست بدن، باید برای پوست ایجاد مشکل نکند. رویه این محصول از نوع چرم مصنوعی بوده که کیفیت بالایی دارد. در اثر استفاده این رویه پوسته پوسته نشده و دچار آسیب نمی شود. رویه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و با وارد شدن فشار زیاد نیز دچار تغییر شکل نشده و حالت خود را از دست نمی دهد. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای افرادی با پوست های حساس ایجاد مشکل نمی کند. هر فردی حتی کودکان نیز به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند. هم چنین نظافت این محصول نیز بسیار ساده است. شما به راحتی می توانید توسط یک دستمال نم دار این محصول را تمیز کنید و به حالت اولیه بازگردانید. تولید کننده به همراه این محصول ضمانت نامه دو ساله ارائه کرده است که نشان کیفیت بالای این مبل شنی می باشد. 


روش خرید

برای خرید مبل شنی آبی پسرانه با قیمتی ارزان به نمایندگی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...