مبل راحتی شنی بزرگسال مخمل

کد 23078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل راحتی شنی بزرگسال مخمل یکی دیگر از محصولات پرفروش و زیبا برای بزرگسالان بوده که در سال جدید میلادی با طول عمری بالا و ساختاری طبی طراحی و روانه بازاز شده است. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از پارچه مرغوب مخمل استفاده می شود. این نوع روکش مبل شنی ساختاری ضدتعریق داشته و کاملا نرم و بادوام می باشد. در صورت نیاز می توانید این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. رنگ بدنه مبل شنی ابی انتخاب شده تا ارامش را به شما منتقل کند. بخش داخلی مبل شنی نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. زیرا این مواد ساختاری سبک و منعطف و نرم داشته که قابلیت تحمل وزن بدنه بسیار بالایی دارد. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه می توانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی تعویض کنید. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این مبل شنی را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: ۶ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۸۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل

مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل از جمله محصولات زیبا و شیکی است که در بازار موجود است و تولید کننده آن تولیدی مبل شنی آرامش بوده که از بزرگترین طراحان مبل های شنی در ایران بوده و کیفیت محصولات آن بسیار بالا می باشد . یکی از ویژگی‌های بسیار خوب مبل‌ های شنی ، تنوع رنگی آنهاست . طراحی و رنگبندی منحصر به فرد این محصولات ، به دلیل اینکه با تم و رنگ دکور اتاق خواب همخوانی داشته باشند، برای افرادی که دوست دارند که همواره مبل ها و وسیله های خانگی را خریداری کنند که با رنگ دکوری خانه هماهنگ باشد ، بسیار مناسب خواهد بود . حتی مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل نیز در چندین رنگبندی ساخته شده است و شما می توایند آن را طبق سلیقه ای که دارید انتخاب کنید و آن را در اتاق خواب یا پذیرایی و حتی در محل کار استفاده کنید . 

مبل های شنی مانند مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند . مبل‌های شنی دارای نشیمنگاه نرم و انعطاف پذیر هستند که می‌توانند نشیمنگاهی مناسب برای استراحت شما در طول شبانه روز  باشند . همچنین، وزن سبک آنها ، حمل و جابجایی آسانی را برای کاربران به همراه دارد . به عنوان مثال مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل ، تنها ۵ کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می‌توان آن را جابجا کرد . این ویژگی بسیار خوب در بسیاری از مبل ها وجود نداشته و برای همین اگر دوست دارید که از مبل محبوب خود در هر جایی استفاده کنید . مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود . 

مبل‌های شنی در برابر مبل‌های پایه چوبی، فلزی و حتی پلاستیکی دارای ساختاری متفاوت هستند . در ساخت آنها از هیچ جسم سختی استفاده نشده و به همین دلیل کاملاً نرم است. برای ساختن بدنه مبل‌های شنی ، انواع پارچه استفاده می‌شود و نحوه طراحی و ساخت آنها توسط طراحان و خیاطان ایجاد می‌شود . ساختار مبل‌های شنی چندان پیچیده نیست و این محصولات از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی ساخته شده اند که در کنار یکدیگر تشکیل مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل را داده و دوام بالایی را نیز به آن بخشیده اند . مبل های شنی با بدنه پارچه ای ساخته می شوند و در انتخاب پارچه می توان از تنوع بالایی بهره برد . یکی از جنس های پارچه محبوب برای تولید مبل شنی ، پارچه مخملی است که در ساخت مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل نیز به کار رفته است. 

این پارچه با ضخامت بالا مقاومت بیشتری در برابر ساییدگی و وزن افراد دارد و همچنین امکان شست و شو با روش های مختلف را داراست . آستری مبل نیز از پارچه مخملی ساده ساخته شده و به بدنه خارجی مبل کمک می کند که بیشترین دوام را به دست آورد. در مورد محتوای داخلی مبل شنی ، از یونولیت های ریز و خرد استفاده می شود که به دلیل انعطاف پذیری خود سبب انعطاف خوب مبل می شوند . همچنین استفاده از این محتوا، باعث سبک بودن مبل شنی می شود تا شما بتوانید به راحتی این محصولات را جابجا کنید . در تولید برخی از مبل های شنی، از جنس های دیگری نیز مانند گرانول ، فوم ، ابر یا اسفنج و حتی پشم شیشه استفاده می شود .

بنابراین اگر به دنبال مبلی بسیار نرم و راحت هستید که بتوانید برای مدت های طولانی برروی آن استراحت کنید ، مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل گزینه عالی برای شما خواهد بود . رویه این مبل شنی می تواند از عرق کردن بدن شما به خوبی جلوگیری کند و حتی می تواند شرایط بسیار ایده آلی را برای شما محیا کند تا در حالت های نیمه دراز کش از مبل شنی استفاده کنید و از آن لذت ببرید . برای کسب اطلاع از قیمت مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل و یا امکان خرید سفارشی مبل شنی راحتی بزرگسال مخمل در رنگبندی های مختلف می توانید با فروشگاه مبل شنی آرامش تماس بگیرید .

تهران اینتکس

عالیه واقعا این سایت هم کلی مبل شنی داره

1625 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...