مبل شنی یک نفره لی

کد 33062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,007,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره لی از جمله جدید ترین محصولات تولید شده برای رده سنی بززگسال توسط نمایندگی مبل سنی بودهکه طول عمری بالا و طراحی بدنه استاندارد و راحت دارد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای گرد داشته که یک نشمینگاه بزرگ با تکیه گاهی ایده ال را برای استراحت های طولانی مدت در اختیار شما قرار می دهد. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه لی استفاده شده که ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. این روکش بدنه با توجه به رنگ ثابت بودن ان قابل شستشو با اب و مواد شوینده است. در بخش کناری محصول یک جیب تعبیه شده تا افراد بتوانند لوازم مورد نیاز خود را در این بخش قرار دهند. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده انتخاب می شود. زیرا این مواد وزنی کم با ساختاری منعطف دارند که قادر هستند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. در بخش زیر محصول یک زیپ تعبیه شده تا شما بتوانید در صورت نیاز این موارد را تعویض و یا مجدد شارژ کنید. صندلی شنی مدنظر دارای ضمانت نامه 2 ساله بوده تا تضمینی بر طول عمر بالای ان باشد. برای خرید محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه لی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی یک نفره لی

مبل شنی یک نفره لی از سری جدید ترین محصولات طبی و راحتی می باشد که با داشتن بدنه ای منعطف قادر به استفاده در هر موقعیت خواهد بود. مبل شنی در دسته بندی وسایل طبی قرار دارد که دارای بدنه ای ساده می باشند. این بدنه ساده کیفیت مطلوبی دارد و با کارایی بسیار زیاد می تواند شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. با این وجود تمامی افرادی که تمایل به داشتن نشیمنگاه راحت و طبی دارند قادر هستند که از داشتن این مبل شنی و وجود آن نهایت بهره برداری را داشته باشند و با آرامش بسیار زیادی مشغول استراحت بر روی آن باشند. مبل شنی را می توان با خود به همراه داشت و در مسافرت از داشتن آن استفاده کرد. این محصول به راحتی می تواند به همراه افراد قرار گیرد و برای آن ها جاگیر و بلا استفاده نباشد. در واقع وجود این مبل شنی برای رفتن به مسافرت جزو وسایل ضروری خواهد بود که کارایی بسیار زیادی دارد و می تواند یکی از بی نظیر ترین موقعیت ها را فراهم سازد تا افراد در محیط خارج از خانه نیز از داشتن محصولات طبی و راحتی بهره مند شوند. این وسیله راحتی با داشتن طول عمر بالا برای افراد زیادی کاربرد دارد و می تواند مورد استفاده بهینه آن ها قرار گیرد. در نتیجه کسانی که در زمان خرید محصول نسبت به طول عمر و دوام و کیفیت توجه بسیار زیادی دارند می توانند با خیالی آسوده این مبل شنی را خریداری کنند.


جایگزین کردن به جای وسایل طبی دیگر

همان طور که گفته شد این مبل شنی برای رده سنی مختلف ساخته شده است و همچنین برای افراد گوناگون طراحی شده است. این محصول را می توان به راحتی به همراه داشت و در صورت نیاز به استفاده کردن از آن پرداخت. مبل شنی ساختاری نرم و طبی دارد که برای استفاده و جایگزین کردن به جای وسایل طبی دیگر مناسب و منحصر به فرد است. به دلیل وجود قابلیت های مختلف است که تشابه زیادی بین این دو محصول طبی وجود دارد اما همگی برای ایجاد رضایت برای استفاده کنندگان طراحی و تولید شده اند. مبل شنی دارای بدنه ای با رویه نرم و منعطف است که در نهایت می تواند شباهتی با نشیمن مبل های دیگر داشته باشد. با این وجود راحتی را برای استفاده افراد ایجاد می کند. این محصول علاوه بر این موارد ساختاری محکم دارد که در صورت استفاده مداوم و مکرر از بین نمی رود و تعادل خود را نیز از دست نخواهد داد. با این وجود افراد زیادی تمایل به استفاده از آن پیدا می کنند و می توانند بر روی آن نشسته و واژگون نشوند. این محصول بدنه ای محکم و سازگار دارد که در نهایت طول عمر بالای آن را شامل می شود و می تواند سبب افزایش کارایی این محصول شود.


جیب کوچک 

در طراحی بدنه این مبل شنی با وجود این که سادگی زیادی ایجاد شده است یک عدد جیب کوچک نیز در نظر گرفته شده است که بر روی بدنه می باشد. این بخش با دوخت بسیار محکمی قرار گرفته است و محلی مناسب و ضروری برای یک محصول راحتی می باشد. با وجود این قسمت است که رضایت بیش تری برای داشتن این محصول ایجاد می شود و شرایط برای برخورداری از این وسیله کاربردی مهیا می شود. این جیب در واقع کیسه ای است که می توان وسایل شخصی و مورد نیاز خود را در داخل آن قرار داد و مورد استفاده قرار داد. محیط برای قرار گیری گوشی همراه اندازه مناسبی دارد و دچار سست شدن دوخت نخواهد شد.


به راحتی بر روی محصول تکیه دهید

مبل شنی برخلاف اغلب مبل های شنی که دارای بدنه ای ساده و گرد هستند یک تکیه گاه منحصر به فرد دارد که می تواند بهترین مطلوبیت را ایجاد سازد. این محصول راحتی را زیاد می کند و می تواند در نهایت آرامش افراد را بر روی خود حفظ کند. برای جلوگیری از آسیب به کمر نیز تکیه گاهی مناسب و ایمن در این مبل شنی ایجاد شده است.


خرید

مبل شنی یک نفره لی با دوام بالا در کارخانه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...