مبل شنی یک نفره برزنتی

کد 32182

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,103,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره برزنتی محصولی متفاوت با طراحی بدنه استاندارد و راحت مناسب استفاده بزرگسالان بوده که طول عمری بالا دارد. روکش بدنه محصول از پارچه برزنتی تولید شده زیرا این پارچه ضدتعریق بوده و در برابر فشار مقاوم است. این نوع روکش بدنه ضداب بوده و مانع از نفوذ رطوبت به فضای داخلی شده پس مناسب استفاده در فضاهای باز نیز می باشد. این روکش بدنه را می توانید به راحتی با اب و مواد شوینده تمیز کنید. رنگ بدنه محصول از دو نوع ابی و سبز انتخاب شده تا شما ازادی عمل در زمان انتخاب داشته باشید. مواد یونولیتی داخل محصول از وزنی کم و سختاری منعطف برخوردار هستند که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپی که در زیر محصول بوده می توانید این مواد را تعویض و یا شارژ نمایید. در بخش کناری محصول یک جیب تعبیه شده تا لوازم مورد نیاز خود را در این قسمت قرار دهید. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر ان است. برای خرید این محصول تنها کافی ست به فروشگاه رسمی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس بدنه: برزنتی

مبل شنی یک نفره برزنتی

مبل شنی یک نفره برزنتی دارای حرفه ای ترین ساختار و بدنه می باشد و می تواند با داشتن دوام و مقاومت بالا برای اغلب علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر و شیک دارای رویه ای منحصر به فرد است که می تواند نیاز های استفاده کنندگان را به راحتی پاسخ دهد و سبب برطرف شدن آن ها شود. از این رو کسانی همواره به دنبال بهترین محصول جهت داشتن آرامش و راحتی می باشند می توانند این نمونه از مبل های شنی را خریداری کنند و با داشتن آن نهایت لذت و آرامش را به دست آورند. محصول مورد نظر با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است و قادر است که در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه بیش ترین میزان استفاده و راحتی با در دست داشتن این مبل شنی صورت می گیرد و به دست خواهد آمد. محصول مورد نظر به جای محصولات دیگر طبی و راحتی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا در طی سال های زیاد جهت رفع نیاز استفاده کنندگان در دسترس قرار خواهد گرفت. این محصول هم در منزل کارایی دارد و هم در محیط های خارج از منزل نیز دارای کاربرد های بسیار زیادی خواهد بود. از این رو کسانی که به دنبال یک وسیله منحصر به فرد و حرفه ای می باشند می توانند این مبل شنی را خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرند. خرید این محصول در گرو کسب اطلاعات بیش تر در خصوص مبل شنی است که با هم به بررسی آن ها می پردازیم.


حالت منحنی

طراحی این مبل شنی به صورت خاصی می باشد و با دیگر محصولات مشابه دارای تفاوت است. این محصول می تواند با داشتن حالت منحنی بیش ترین استفاده را برای علاقه مندان داشته باشد و فرم بدن آن ها را نیز در موقعیت رضایت بخشی قرار دهد. حالت منحنی کمر و ستون فقرات افراد را احاطه می کند و می تواند از بروز درد در این ناحیه جلوگیری کند. این محصول با چنین ساختار منحصر به فردی قادر است که به راحتی گزینه ای مناسب برای افراد سالمند باشد که دارای مشکل در ناحیه عضلات و استخوان بوده اند. با این شرایط است که بیش ترین رضایت از داشتن این محصول ایجاد می شود و می توان با رضایت کامل از آن در مدت زمان طولانی استفاده کرد. مبل شنی راحتی را در بخش های مختلف بدن فراهم می کند و حتی پاها را نیز در حالت استاندارد قرار می دهد. به همین دلیل است که منحنی بودن محصول آرامش و راحتی را فراهم می کند و آن را به صورت محصولی بی نقص در زمان استفاده افراد در می آورد.


دوخت رنگی

محل دوخت رویه محصول به صورت خاصی طراحی شده است که می تواند جذابیت و زیبایی آن را دو چندان کند. این مبل شنی دارای منحنی رویه است که به خاطر نوع دوخت ها به این حالت در آمده است. رویه با داشتن دوخت محکم بر روی این بخش ها یک پوشش جداگانه نیز دارد که می توان با این وجود از دوام و طول عمر دوخت بهره کافی را برد. این بخش پوششی دارای یک رنگ متضاد نسبت به رنگ رویه است که در نهایت سبب تشکیل جذابیت زیاد می شود. با وجود این زیبایی ها است که اغلب افراد تمایل به خرید نشان می دهند و می توانند با خیالی آسوده این محصول بی نظیر و شیک را برای قرار دادن در بخش های مختلف منزل در نظر بگیرند و از وجود آن بهره مند شوند.


تکیه گاه استاندارد

با توجه به این که این مبل شنی دارای منحنی خاصی بر روی بدنه خود می باشد و در ساختار آن طراحی شده است این منحنی به صورت تکیه گاه بوده است و می تواند تکیه گاهی ایمن و استاندارد برای قرار گیری بدن افراد به حالت منحصر به فرد باشد و جهت آرامش بیش تر علاقه مندان به کار بیاید. این محصول بی نظیر را می توان با داشتن تکیه گاه مورد استفاده تمامی سنین قرار داد تا از این رو جزو وسایل پر استفاده در منزل قرار داد.


خرید

کسانی که قصد خرید مبل شنی یک نفره برزنتی را دارند می توانند از طریق تولیدی مبل شنی آرامش اقدام نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...