صندلی شنی کودک چرمی

کد 11010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی کودک چرمی یک محصول زیبا با رنگنبدی بالا و طول عمر فوق العاده زیاد بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از ۳ سال طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه این صندلی شنی از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. تنوع رنگبندی بدنه این صندلی شنی بسیار بالا بوده تا متناسب با سلیقه فرزند خود یک نمونه جذاب را سفارش دهید. بخش داخلی صندلی شنی نیز از مواد یونولیتی است. این مواد نرم و سبک بوده و قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارد. بر روی بدنه این صندلی شنی یک زیپ تعبیه شده تا افراد بتوانند با توجه به نیاز خود یک مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنند. وزن کم بدنه محصول موجب حمل اسان ان خواهد شد. این صندلی شنی یک ضمانت نامه معتبر دو ساله داشته تا تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار رود. اگر قصد خرید این صندلی شنی را با قیمتی مناسب و طول عمری بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول:  65 سانتی متر
  • عرض: 65 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن بدنه: ۴ کیلوگرم
  • نحمل وزن: ۷۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

صندلی شنی کودک چرمی

در میان تنوع بی نظیر محصولات تولید شده در گروه مبل شنی آرامش، انواع مبل های شنی کودک در بالاترین درصد فروش قرار دارند. از دلایل محبوبیت بالای این محصولات، علاقه زیاد کودکان به وسایل راحتی و فانتزی می باشد. اصولا مبل شنی کودک از وسایلی است که کودک در حین بازی می تواند بر روی آن بنشیند، در زمان صرف غذا، بر روی آن غذا بخورد و در هنگام تماشای تلوزیون از آن استفاده نماید. به علاوه کودک می تواند به راحتی بر روی آن به خواب برود. بنابراین این محصولات برای استفاده کودک از کاربردهای فراوانی برخوردار هستند و می توان در حالت های گوناگون آن ها را مورد استفاده قرار داد. صندلی شنی کودک چرمی یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط این گروه برای کودکان است. این محصول خاص با طراحی زیبا و کیفیتی بسیار بالا، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و اغلب کودکان از استفاده از این محصول لذت می برند. در ادامه صندلی شنی کودک چرمی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی زیبا و فانتزی

این محصول دارای طراحی جالبی است که در کنار رنگ شاد و پرانرژی که دارد بی شک در اولین نگاه مورد پسند کودک واقع خواهد شد. صندلی شنی به شکل گرد ساخته شده است و دارای رویه ای از جنس چرمی می باشد. رنگ این محصول نارنجی بوده و براق بودن رویه، زیبایی آن را دوچندان می کند. 


ایمنی بالا

این صندلی شنی دارای ارتفاعی استاندارد و مناسب از سطح زمین است که کودک می تواند به تنهایی بر روی آن نشسته و برخیزد بدون اینکه به کمک شما نیاز داشته باشد و یا خطری آن را تهدید کند. پشتی این محصول نیز با دارا بودن ضخامت بسیار بالا، امکان تکیه دادن راحت کودک را فراهم خواهد کرد و با تکیه دادن کودک به این پشتی، محصول واژگون نمی شود.ضخامت بالای این پشتی نیز باعث شده است تا انعطاف زیادی از خود نشان داده و کودک بدون احساس ناراحتی در قسمت کمر بتواند به آن تکیه بدهد. این پشتی با دارا بودن ارتفاع مناسب، تمامی قسمت کمر و کتف و شانه های کودک را تحت پوشش دارد و شما بدون نگرانی از بابت افتادن و یا عدم تعادل کودک، می توانید او را بر روی این صندلی تنها بگذارید تا به انجام فعالیت های مورد علاقه خود بپردازد. 


کاربردهای متفاوت 

از این محصول می توانید در زمان غذا دادن به کودک نیز استفاده کنید. کودکان از بازی در هنگام غذا خوردن لذت می برند و با استفاده از این وسیله می توانید فضایی مناسب را جهت نشستن کودک فراهم کنید تا کودک بتواند به راحتی به صرف غذا بپردازد. شما می توانید این صندلی شنی را در مقابل تلوزیون قرار دهید و کودک با استفاده از آن به تماشای برنامه های مورد علاقه اش بپردازد. در این صورت دیگر نیازی نیست که از بابت به خواب رفتن کودک در مقابل تلوزیون نگران باشید. زیرا با استفاده از این صندلی شنی، کودک بستر نرم و راحتی برای خواب نیز خواهد داشت.


نگه داری و شستشوی رویه 

برای پوشش این صندلی شنی از پارچه ای از جنس چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع پارچه قابلیت شستشو و نظافت دارد. قابلیت شستشو از مهم ترین ویژگی هایی است که لوازم و وسایل کودکان باید داشته باشند. زیرا هر لحظه ممکن است کودک صندلی شنی را به مواد غذایی، ماژیک، خودکار و ... آلوده کند و نیاز به شستن صندلی شنی در این زمان حس می شود. شما می توانید به راحتی توسط آب و مواد شوینده، تمامی این آلودگی ها را از رویه صندلی شنی پاک کنید. علاوه بر این لوازم و وسایل کودکان باید همواره تمیز باشند تا پوست حساس کودکان دچار مشکل نشود. این رویه امکان شستشو را به شما می دهد و توسط آن خواهید توانست صندلی شنی را همواره تمیز نگه دارید. به علاوه این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و به پوست حساس کودکان آسیبی وارد نخواهد کرد. 


روش خرید

صندلی شنی کودک چرمی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...