مبل شنی کودک چرم

کد 12039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک چرم یکی از محصولات مناسب کودکان کمتر از 12 سال بوده که بدنه ای زیبا و بادوام با طول عمری بسیار بالا دارد. این محصول که از تولیدات نمایندگی مرکزی مبل شنی به شمار رفته ارگونومی ساخت بدنه ای گرد داشته و تکیه گاهی سرخود و طبی دارد. بدنه محصول منعطف بوده که در گذر زمان و در اثر استفاده به فرم استاندارد بدن کودک تغییر حالت می دهد. روکش بدنه این محصول را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. زیرا این نوع روکش بدنه ساختاری ضدتعریق و قابل شستشو داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. رنگ بدنه محصول سرمه ای بوده اما تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید با توجه به سلیقه فرزند خود رنگ بدنه را انتخاب کنید. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده زیرا این مواد وزن کم و نرمی بالا با قابلیت تحمل وزنی زیاد را دارند. شما می توانید این مواد را مجدد شارژ و یا تعویض کنید. این محصول یک ضمانت نامه دوساله معتبر داشته تا اسودگی خاطر شما را از دوام بدنه فراهم اورد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی کودک چرم

مبل شنی کودک چرم جزو محصولات مناسب سنین خاص می باشد و می تواند به راحتی کودکان کمک کند. این محصول بی نظیر راحت ترین حالت را برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد و قادر است که با داشتن کیفیت بالایی که در مواد اولیه به کار رفته است در طی سال های طولانی به جهت به آرامش رسیدن کودکان مورد استفاده قرار گیرد. بدنه و گنجایش آن به گونه ای است که رده سنی نوجوانان نیز به راحتی قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند در طی مدت زمان طولانی از داشتن مبل شنی لذت ببرند. بنابراین این محصول از رده سنی کودکان شروع شده و تا رده سنی نوجوانان را تحت پوشش قرار می دهد.مبل شنی مد نظر از بدنه ای با زیبایی چشمگیر ساخته شده است که در ساخت آن از تمامی آیتم های استاندارد و ایمنی استفاده شده است. به خاطر این که محصول مناسب سنین کودک می باشد طراحی بی نقصی شامل حال آن شده است و قادر است که در تمامی محل ها و موقعیت ها به جهت به آرامش رسیدن ان ها مورد استفاده قرار گیرد. به دنبال این که افراد سعی و تلاش دارند که محصولی مانند مبل شنی را بدون نقص و ایمن بسازند این محصول از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است که می توان با تکیه بر آن بهترین و خاص ترین وسیله را در منزل و محیط های خارج از منزل تهیه کرد. این محصول قادر به ایجاد راحتی برای کودکان و نوجوانان در مسافرت نیز می باشد.


نشیمن راحت

نکته قابل توجه در زمان خرید این محصول داشتن نشیمن بسیار راحت می باشد که می تواند شرایط را برای نشستن کودکان و نوجوانان به بهترین شکل رقم بزند. این محصول منحصر به فرد نشیمنی منعطف دارد که با نشستن بر روی آن یک فرورفتگی عمیق ایجاد می شود که در نهایت افراد می توانند از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی به طور کامل از محتویات درونی برخوردار نمی باشد و مقداری فضای خالی در داخل آن وجود دارد. بنابراین می توان شاهد فضای خالی در داخل بدنه شد که علت ایجاد قابلیت منعطف بودن آن می باشد. محصول مورد نظر را با داشتن چنین قابلیتی برای فرزندان خود تهیه نمایید. چرا که آن ها علاقه به داشتن راحتی دارند و تمایل زیاد آن ها به این گونه موقعیت ها سبب شده است تا در زمان انجام برخی فعالیت های خود مانند بازی و گیم و یا مطالعه و تماشای فیلم از این نشیمن راحت برخوردار شوند. با این وجود است که با خرید مبل شنی بیش ترین کارایی برای شما رقم می خورد و می توانید با خیالی آسوده نسبت به بهره مندی از محصول مورد نظر بپردازید.


براقیت بدنه

رویه این مبل شنی با توجه به جنسی که دارد دارای براقیت می باشد و می تواند زیبایی چشمگیری را ایجاد سازد. همچنین برای جلب توجه توسط کودکان با این رویه ساخته شده است تا در نهایت بتوان محصول را برای استفاده رده سنی کودکان و نوجوانان در نظر گرفت. بدنه از رویه ای با جنس چرم مصنوعی تشکیل شده است که می تواند هم دارای درجه کیفی بالایی باشد و در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار بگیرد و هم ظاهری خاص و زیبا از خود داشته باشد تا علاقه مندان به راحتی آن را مورد پسند قرار دهند. رویه محصول با چنین جنسی جزو محصولات غیر قابل نفوذ خواهد شد و شرایط برای استفاده از آن در محیط خارج از خانه نیز مهیا خواهد شد. از این رو کارایی این مبل شنی نسبت به سایر محصولات بیش تر می باشد.


بهترین گزینه برای مطالعه

تمامی افراد به ویژه کودکان تمایل به داشتن نشیمن راحت و با آرامش در زمان مطالعه هستند و سعی دارند که با خرید بهترین محصولات طبی شرایط لازم را مهیا سازند. این مبل شنی جزو وسایلی است که به جهت افزایش آرامش افراد ساخته شده است و در ساخت آن بیش ترین میزان رضایت ایجاد شده است. کودکان با استفاده از این محصول دیگر نیازی به سایر نشیمنگاه ها ندارند و بی نیاز خواهند شد.


خرید

مبل شنی کودک چرم محصولی با کیفیت بالا است که از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...