صندلی شنی کودک مخمل تکنفره

کد 21025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخمل تکنفره یک محصول استاندارد و زیبا با طول عمری بالا و ساختاری نرم و راحت بوده که برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه این صندلی شنی از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل استفاده می شود. زیرا این نوع روکش نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. شما میتوانید با اسودگی خاطر در صورت نیزا این روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. برای تولید این صندلی شنی از رنگبندی متنوعی استفاده شده است. به همین دلیل تمامی افراد می توانید به راحتی یک نمونه زیبا را انتخاب کنند. بخش داخلی صندلی شنی از مواد یونولیت خرد شده تشکیل شده است. زیرا این مواد نرم و منعطف با وزنی کم بوده که قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. شما می توانید در صورت نیاز به راحتی این مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. از این محصول معمولا برای استفاده در زمان استراحت های طولانی و مطالعه و.. توصیه می شود. اگر شما نیز قصد خرید این صندلی شنی را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 70سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

صندلی شنی کودک مخمل تکنفره

برای کودک دلبند شما بسیار لذت بخش خواهد بود تا از نشیمنگاهی فانتزی استفاده کند، بر روی آن به صرف غذا و تماشای تلوزیون بپردازد و در نهایت بخوابد. مبل های شنی مخصوص کودکان دارای تنوع زیادی هستند که کودک به راحتی می تواند از میان این محصولات، به انتخاب دست بزند. مبل های شنی کودک تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش دارای تمامی فاکتورهای لازم جهت استفاده کودکان می باشند که استفاده آسان را برای کودک میسر می کند. صندلی شنی کودک مخمل تکنفره یکی از این محصولات جذاب و زیبا است که با طراحی ویژه و فرم جالبی که دارد بی شک مورد پسند اغلب کودکان واقع خواهد شد. این وسیله هدیه ای مناسب جهت خوشحال کردن کودک نیز به شمار می رود. برای خرید صندلی شنی کودک نیاز است تا اطلاعات دقیقی از آن داشته باشید تا با دید باز اقدام به خرید نمایید. در ادامه این مطلب سعی داریم مشخصات کامل و جامع این محصول را بیان کنیم. 


طراحی و ساخت 

این محصول توسط گروه مبل شنی آرامش تولید شده است که بزرگ ترین تولید کننده محصولات شنی در ایران می باشد. رویه آن به صورت پارچه ای است و دوخت های ظریفی دارد. دوخت های انجام شده بر روی این بدنه از بهترین نخ های موجود در بازار تهیه شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و در اثر استفاده مکرر، پاره نمی شوند. این نوع دوخت باعث شده است تا درزهای مبل شنی بسیار محکم و با استحکام بالا عمل کرده و مشکلی در این بخش از محصول ایجاد نشود. رویه پارچه ای استفاده شده برای پوشش این صندلی شنی شامل دو بخش می باشد: آستری و رویه اصلی. قسمت آستر و رویه اصلی از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها تفاوت در این دو بخش، نحوه عملکرد آن می باشد. قسمت آستر در داخل صندلی شنی قرار دارد و کارکرد آن، به صورت نگه داری دانه های مواد داخلی صندلی شنی می باشد. به همین جهت دارای جنسی متفاوت از رویه است. بخش رویه اصلی نیز در جدار خارجی صندلی شنی قرار دارد. این قسمت باید از محصول در برابر عوامل خارجی محافظت کرده و ظاهری زیبا داشته باشد. به همین دلیل جهت زیبایی ظاهر صندلی شنی برای پوشش خارجی محصول از پارچه مخملی استفاده شده است. محتوانی داخلی این محصول نیز شامل دانه های ریز یونولیت خرد شده است که قابلیت تنظیم و شارژ دارند و می توان به راحتی انعطاف صندلی شنی را توسط آن ها تنظیم کرد. این صندلی شنی به صورت گرد ساخته شده است و فرمی توپی شکل دارد. محصول دارای تکیه گاهی با ارتفاع مناسب بوده که کودک در حین استفاده به آن تکیه داده و قسمت شانه ها و کتف کودک را پوشش می دهد. نشیمنگاه این محصول نیز حالتی گرد دارد و بسیار راحت و جا دار است. 


توانایی استفاده به تنهایی

کودک به راحتی و به تنهایی می تواند از این محصول استفاده نماید. نشیمنگاه این صندلی شنی در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار دارد که کودک به تنهایی می تواند بر روی آن نشسته و برخیزد. هم چنین با نشستن و برخاستن کودک بر روی صندلی شنی، به دلیل طراحی خاص بدنه، محصول واژگون نشده و به خوبی تعادل خود را حفظ خواهد کرد. 


ابعاد و وزن مناسب

اندازه های این محصول به گونه ای طراحی شده است که کودک بتواند تا دوران نوجوانی از آن استفاده نماید. به این ترتیب کودک تا سال ها می تواند از این محصول بهره برداری کند و نیازی به خرید محصول جدید را نخواهد داشت. ابعاد این هپی چیر به گونه ای است که شما به راحتی در هر فضایی می توانید آن را به همراه خود ببرید. برای مثال در گردش ها و مسافرت ها می توانید این محصول را در ماشین خود قرار دهید و به همراه ببرید تا در فضای باز کودک یک نشیمنگاه راحت داشته باشد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، وزن این محصول بسیار کم بوده و کودک به تنهایی می تواند آن را جابه جا کند. 


روش خرید

صندلی شنی کودک مخمل تکنفره را از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...