مبل شنی کودک طرح دار

کد 21034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
769,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح دار یک محصول استاندارد راحت برای کودکان کمتر از 14 سال بوده که ظاهری فانتزی و منحصر به فرد دارد. این محصول با طراحی بدنه متنوع و شادی تولید شده که بر اساس علایق کودکانه بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. جنس بدنه این محصول از پارچه مرغوب مخمل بوده که ساختاری ضدتعریق دارد. این پارچه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و قابل شستشو می باشد. مواد یونولیت خرد شده محصول از وزن کم و ساختاری منعطف با توان تحمل وزنی بسیار بالا برخوردار است. این مواد در اثر استفاده با توجه به فرم بدن شخص تغییر حالت می دهد. در بخش زیرین محصول زیپی تعبیه شده تا بتوانید مواد داخلی را مجدد شارژ و یا حتی تعویض کنید. وزن بدنه 4 کیلوگرمی این محصول باعث حمل اسان ان شده که از ویژگی های خوب ان به شمار می رود. این کالای استثنایی دارای یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله بوده تا رضایتمندی مصرف کنندگان محترم را فراهم اورد. برای خرید این محصول می توانید به فروگشاه مبل شنی ارامش مراجعه مرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم

مبل شنی کودک طرح دار

مبل شنی کودک طرح دار جزو طرح های فانتزی در تولید مبل شنی می باشد و از بدنه ای رنگارنگ تشکیل شده است. این محصول بی نظیر و زیبا دارای مناسب ترین نشیمن است که متناسب با بدن کودکان طراحی و تولید شده است. بنابراین میزان رضایتی که در خصوص داشتن این محصول ایجاد شده است نسبت به سایر محصولات بالا می باشد. کسانی که به دنبال یک محصول خاص و فانتزی برای کودکان خود می باشند که در گروه وسایل طبی نیز قرار گرفته باشد و بتواند رضایت و خشنودی را برای آن ها به دنبال داشته باشد می توانند مبل شنی با این طرح را انتخاب کنند و به راحتی نیز خریداری نمایند. ساختار چنین محصولی گرد و ساده است و به صورت کم جا طراحی شده است. اما به طور کلی طرح ها و رنگ های فانتزی آن می تواند بهترین محصول را خلق کند که با فروش بالا در اختیار افراد قرار گرفته است. محصول مورد نظر را می توان با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. کسانی که قصد خرید را دارند نیز به روش های مختلف می توانند این محصول را داشته باشند. این مبل شنی در گروه محصولات اصل و اورجینال است که در نهایت کیفیت و طول عمر برای استفاده تمامی کودکان در نظر گرفته شده است. از این رو می توان آن را برای تمامی سنین مورد استفاده قرار داد. در خصوص کارایی و کیفیت مبل شنی به مطالب زیر مراجعه نمایید.


خصوصیات رویه مبل شنی 

محصولاتی که مخاطب کودک و نوجوان دارد باید در نهایت کیفیت و سازگاری با بدن آن ها طراحی و تولید شوند و بتوانند مشکلی را برای این گروه حساس ایجاد نسازند. بدن کودکان و نوجوانان از حساسیت بالایی برخوردار است که در زمان استفاده از محصولات بی کیفیت به سرعت واکنش نشان داده و می تواند سبب ایجاد آلرژی در آن ها شود. بنابراین والدین که وظیفه انتخاب محصولی مناسب و درست را برای کودکان دارند می توانند این محصول را با به روز ترین طرح ها انتخاب کنند و به راحتی مورد استفاده طولانی مدت علاقه مندان قرار دهند. با این وجود است که محصول مورد نظر جزو پر فروش ترین وسایل طبی خواهد بود که افراد زیادی را به سمت خود می کشد. رویه ضد تعریق و ضد حساسیت مبل شنی سبب شده است که در نهایت استاندارد های لازم کودکان و نوجوانان قادر به استفاده از نشیمنی راحت باشند که در تمامی محیط ها قابلیت استفاده کردن دارد و می تواند بیش ترین کارایی را از خود نشان دهد. همچنین به خاطر لطافت ایجاد شده بر روی این محصول افراد می توانند به راحتی این وسیله کاربردی را برای خود و سایر عزیزان خود تهیه نمایند. 


رنگ ثابت محصول

مبل شنی از رویه ای رنگارنگ با طرح های فانتزی تشکیل شده است که در واقع از طرح های برخی شخصیت های کارتنی الهام گرفته است. این طرح ها رنگ های شادی دارند که در نهایت کیفیت نمایان شده است. همچنین بدنه قابلیت شستشو نیز دارد و می توان به دفعات این بدنه را شستشو داد. از این رو وجود رنگ ثابت و بدون تغییر که شامل حال رویه مبل شنی شده است سبب می شود تا به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن نهایت بهره برداری را به میان آورد. این رنگ ثابت و بدون تغییر برای استفاده از محصول در طول سال های زیاد مناسب می باشد و می تواند رضایت ناشی از داشتن آن در طی این سال ها را به دنبال داشته باشد.


بدنه گرد

گرد بودن این مبل شنی باعث ساده بودن ساختار آن شده است و می تواند به راحتی مورد استفاده کودکان قرار گیرد. در این حالت کودکان می توانند به راحتی محصول را بر روی سطوح بغلتانند و به راحتی نیز جا به جا کنند. با این وجود است که راحتی در زمان استفاده نیز مهیا می باشد و می تواند رضایت کامل را برای استفاده کنندگان به دنبال داشته باشد.


خرید

افرادی که قصد خرید مبل شنی کودک طرح دار را دارند می توانند به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنند تا از مزیت داشتن یک محصول اورجینال برخوردار شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...