مبل شنی چرم دورنگ

کد 33063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم دورنگ یکی دیگر از محصولات زیبا با ظاهری منحصر به فرد و طراحی بدنه طبی و راحت بوده که مخصوص افراد بالاتر از 15 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای با نشمینگاه گرد بوده که یک تکیه کاه سرخود مستطیل شکل دارد. این تکیه گاه طراحی استانداردی داشته و تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. پس محصول مناسب استفاده در زمان تماشای تلویزیون و استراحت و مطالعه و... است. جنس بدنه محصول از نوع چرم مصنوعی با نرمی و دوام بالا بوده که ساختاری ضدتعریق دارد. این روکش بدنه را می توانید به راحتی با اب و مواد شوینده تمیز کنید. برای بخش مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده که وزنی کم و توانایی تحمل وزن بسیار بالا دارد. این مواد را می توانید از طریق زیپ بدنه محصول تعویض و یا مجدد شارژ کنید. رنگ بدنه محصول ترکیبی از رنگ های قهوه ای و نارنجی بوده که یک تضاد زیبا را به نمایش می گذارد. وزن بدنه 6 کیلوگرمی محصول موجب حمل و نقل اسان ان می شود. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • ارتفاع نشمینگاه: 50 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی چرم دورنگ

مبل شنی چرم دورنگ محصولی خاص است که بدنه ای فانتزی و رنگارنگ دارد و زیبایی چشمگیری را برای خود ایجاد کرده است. به دلیل وجود رنگ بدنه جذابیت در این مبل شنی ایجاد شده است که با این وجود میزان طرفداران آن نیز افزایش پیدا کرده اند. مبل شنی محصول کاربردی برای تمامی سنین است که برخی از افراد تمایل به استفاده مختلف از آن را دارند و برخی دیگر تنها برای استراحت به سمت آن جذب می شوند و آن را خریداری می کنند. محصولی که تحت عنوان مبل شنی شناخته شده است قادر است که بی نظیر ترین شکل ممکن را داشته باشد و بتواند با دوام و طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. کسانی که سعی دارند این محصول را برای طولانی مدت داشته باشند نیز می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند. مبل شنی وسیله ای دارای مزیت های خاص است که با این وجود شرایط استفاده کردن از آن نیز تغییر می کند و می تواند بیش ترین میزان رضایت را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال محصولی با سازگاری بالا نیز می باشند قادر هستند که از داشتن این مبل شنی لذت ببرند و نهایت بهره برداری را نیز از آن به عمل آورند. نکات مهم در خصوص ساختار بدنه مبل شنی وجود دارد که همگی به خاطر استفاده از مواد اولیه با کیفیت ایجاد شده اند. برخی نکات نیز در خصوص زیبایی های ظاهری محصول است که به هر کدام از آن ها در ادامه اشاره خواهیم کرد.


کاربرد مبل شنی

این مبل شنی دارای بدنه ای دو رنگ می باشد که بر خلاف سایر محصولات از جذابیت زیادی برخوردار است. این رنگبندی می تواند در نظر خریداران نیز منحصر به فرد باشد و زیبایی به وجود آمده آن ها را بیش از پیش تحت تاثیر قرار دهد. کسانی که همواره خواهان برترین گزینه برای استفاده خود و یا اعضای خانواده خود می باشند نیز این مبل شنی بهترین نمونه در بین محصولات مشابه است که با داشتن کاربرد های بسیار زیادی در اختیار علاقه مندان بوده است. کاربرد این محصول به این صورت است که می توان آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد و هیچ محدودیتی وجود ندارد. چرا که بدنه ضد آب است و از نفوذ آب به داخل خود ممانعت می کند. در نتیجه در فضا های مرطوب که امکان خرابی محصول وجود داشته است نیز مورد استفاده آسان قرار خواهد گرفت. این مبل شنی می تواند برای ایجاد آرامش در فضای باز مورد استفده قرار گیرد و بدن را در حالت آرامش بخشی قرار دهد تا افراد از محیط لذت ببرند و شرایط خوبی را تجربه کنند. این محصول با این وجود جزو بی نقص ترین و پر کاربرد ترین وسایل طبی می باشد که با این شرایط استفاده زیادی از آن به عمل می آید.


تکیه گاه بلند

یکی از بخش هایی که در ساخت این مبل شنی ایجاد شده است و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است تکیه گاه بلندی می باشد که بر روی بدنه قرار دارد. این تکیه گاه متصل به نشیمن بوده است و با این وجود بخش جداناپذیر خواهد بود. تکیه گاه را می توان برای استراحت های روزانه و در زمان مطالعه مورد استفاده قرار داد و با این وجود بخش کامل بدنه را در حالت مناسبی قرار داد  تا از بروز درد در این ناحیه جلوگیری شود و آسیب به ستون فقرات وارد نشود. تکیه گاه به اندازه ای است که می تواند تا گردن افراد را فرا بگیرد و راحتی را ایجاد سازد.


نشیمن استاندارد

این مبل شنی دارای نشیمنی استاندارد است که در نتیجه می تواند بدن را در حالت آرامش بخشی قرار دهد. استاندارد بودن بدنه به این صورت است  که بدن و حتی پا ها در موقعیت خوبی باشند و از ایجاد درد در آن ها جلوگیری شود. این نشیمن خاص می تواند افراد مسن را نیز بر روی خود حفظ کند و راحتی را برای آن ها فراهم سازد.


خرید

کسانی که تمایل به خرید مبل شنی چرم دورنگ دارند می توانند از طریق مراجعه به سایت مبل شنی آرامش محصول را سفارش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...