مبل شنی چرمی بزرگسال

کد 13042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی بزرگسال یکی دیگر از محصولات زیبا و استاندارد نمایندگی مبل شنی برای افراد بالاتر از 16 سال بوده که طراحی  و روانه بازار شده است. روکش بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی بوده که ساختاری ضدتعریق و قابل شسشتو داشته و در برابر وزن بالا و فشار مقاوم می باشد. این روکش بدنه برای افزایش طول عمر نیاز داشته تا از حرارت بالا و اشیا نوک تیز دور نگه داشته شود. برای بخش داخلی محصول از مواد یونولیتی استفاده شده که وزن کم و توانایی تحمل وزن بالایی دارند. از طریق زیپ انتهای محصول می توانید میزان این مواد را تنظیم و یا تعویض کنید. رنگ بدنه محصول نارنجی و کاملا ساده است. اما این مدل از ترکیب رنگ بالایی برخوردار بوده تا مصرف کننده بتواند رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کند. وزن بدنه کم محصول باعث شده تا شما بتوانید به راحتی ان را جا به جا کنید. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته تا اسودگی خاطر مصرف کننده را در زمان خرید فراهم اورد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی چرمی بزرگسال

مبل شنی چرمی بزرگسال در دسته بندی محصولات جدیدی می باشد که به راحتی می تواند در دسترس افراد زیادی قرار گیرد. این محصول بی نظیر و شیک دارای بدنه ای مقاوم می باشد که با این وجود تمامی موقعیت های لازم نظیر راحتی و آسایش را ایجاد می کند. با توجه به این که مبل شنی بسیار کاربردی می باشد افراد می توانند آن را در محیط ها و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهند تا در نتیجه شرایط مد نظر خود را به دست آورند. این محصول را می توان به عنوان هدیه نیز خریداری کرد و افراد دیگری را خشنود و راضی کرد. مبل شنی برای تمامی سنین و تمامی سلیقه ها مورد پسند قرار می گیرد و می تواند یکی از خاص ترین وسیله های طبی باشد که در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت. محصول مورد نظر با ضمانت نامه رسمی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و رضایت را برای آن ها ایجاد خواهد نمود. مبل شنی مد نظر دارای ترکیب رنگ می باشد که با این وجود بدنه با توجه به سلیقه افراد انتخاب خواهد شد و به راحتی مورد پسند آن ها قرار خواهد گرفت. کسانی که به دنبال برترین نشیمن می باشند و سعی دارند که هزینه کم تری نسبت به کیفیت پرداخت نمایند می توانند این محصول بی نظیر را انتخاب کرده و برای استفاده مداوم در اختیار داشته باشند. اطلاعات مهم در خصوص مبل شنی در ادامه دسته بندی شده است که می توان نسبت به آن انتخاب درستی در این خصوص داشت.


محصول منحصر به فرد

این مبل شنی از آن جایی که دارای طراحی به خصوص اما ساده می باشد می تواند به عنوان یک محصول منحصر به فرد شناخته شود. ساختار این نمونه از محصولات به گونه ای است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و شرایط برای داشتن آن مهیا می باشد. با در دست داشتن چنین مبل شنی افراد می توانند به راحتی فعالیت های مختلف را انجام دهند و یا به استراحت های روزانه بپردازند. بدنه به صورت خاص طراحی شده است و علاوه بر این که نشیمن گرد و منعطف دارد دارای تکیه گاه بلندی نیز می باشد تا در زمان نشستن بر روی آن بتوان حالت خوبی را احساس کرد. در زمان برخورداری این محصول از تکیه گاه استفاده کنندگان می توانند تایم طولانی بر روی محصول بنشینند و از داشتن آن لذت ببرند. علاوه بر این موارد رضایت در زمان نشستن بر روی آن نسبت به داشتن محصولات دیگر بیش تر است و به همین خاطر افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند تا در نقاط مختلف منزل از داشتن آن لذت ببرند.


بدنه غیر قابل نفوذ

مبل شنی از رویه ای با جنس چرم تشکیل شده است که به نوبه خود از مزیت های زیادی برخوردار می باشد. این بدنه جزو بدنه های غیر قابل نفوذ می باشد که می توان در محیط های مرطوب نیز مورد استفاده قرار بگیرد و شرایط خوب و مطلوبی داشته باشد. با این شرایط کسانی که تمایل به استفاده کردن از مبل شنی را دارند و نیاز دارند آن را در محیط های باز مانند باغ و ویلا که ممکن است دارای رطوبت باشند نسب نمایند می توانند با خیالی آسوده نسبت به چنین کاری اقدام کنند تا در نهایت راحتی و آسایش را به دست آورند و بتوانند با طول عمر بالا از داشتن چنین محصول بهره برداری کامل را به عمل آورند. مبل شنی ظاهری منحصر به فرد دارد که با این جنس رویه می تواند بیش ترین کاربرد را نسبت به محصولات مشابه داشته باشد.


ابعاد کوچک محصول

همان طور که می دانید این مبل شنی برای استفاده یک فرد بزرگسال جا دارد و در واقع بر حسب آن است که می تواند وزن آن ها را نیز تحمل کند. این ابعاد به اندازه 100 سانتی متر در قطر می باشد که همچنین ارتفاع 100 سانتی متری دارد و در واقع جای کمی را در زمان قرار گیری اشغال می کند.


خرید

کسانی که قصد خرید مبل شنی چرمی بزرگسال را دارند می توانند از طریق غیر حضوری و از سایت مبل شنی آرامش محصول را سفارش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...