مبل شنی چرم

کد 13049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم یکی از جدیدترین محصولات نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که برای استراحت های طولانی مدت بزرگسالان و استفاده در فضاهای مختلف اعم از سالن پذیرایی و اتاق خواب طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که با افزایش ارتفاع شاهد کاهش چشمگیر قطر ان هستیم. نشیمنگاه ان دقیقا در بخش مرکزی محصول تعبیه شده و تکیه گاه ان با توجه به طراحی سرخود در گذر زمان و در اثر استفاده به فرم استاندارد بدن شخص مصرف کننده در خواهد امد. بدنه محصول قرمز رنگ بوده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ بدنه دیگر برای محصول سفارش دهید. این محصول با مرغوب ترین پارچه چرم مصنوعی تولید شده که ضدتعریق و ضداب بوده و کاملا نرم و بادوام می باشد. مواد یونولیتی که در داخل محصول وجود داشته از وزن کم و توان تحمل وزن بالایی برخوردار هستند. این مواد قابلیت شارژ مجدد و یا تعویض را دارند. از جمله ویژگی های خوب این محصول می توان به توان تحمل وزن بالای ان که بالغ بر 140 کیلوگرم بوده اشاره کرد. برای خرید این محصول می توانید به سایت فروشگاه ارامش مراجعه کنید.

  • طول: 100سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم

مبل شنی چرم

مبل شنی چرم یکی دیگر از محصولاتی می باشد که برای جلب رضایت افراد ساخته شده است و قادر است که بیش ترین میزان آرامش و راحتی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. محصولی که تحت عنوان مبل شنی از آن یاد می شود موجب استقبال تعدادی زیادی از افراد شده است و توانسته است رضایت را برای آن ها ایجاد کند. چرا که این محصول بی نقص از بدنه ای بدون ایراد و اشکال تشکیل شده است و می تواند برای کسانی که آن را مورد استفاده قرار می دهند کاربرد زیادی داشته باشد. به همین خاطر است که در اغلب موارد در نظر گرفته می شود و حتی به جای وسایل طبی دیگر نیز خریداری می گردد. این محصول منحصر به فرد از سری وسایل پر فروش و محبوب است که می تواند در طول عمر بالا مورد استفاده قرار گیرد و افراد را دچار مشکل نسازد. با این وجود است که هر کس تمایل به خرید این مبل شنی پیدا می کند می تواند با رضایت کامل و با توجه به کارایی های متعدد آن محصول را مورد استفاده قرار دهد. این مبل شنی حرفه ای و کاربردی است به طوری که در تصویر نیز به اجزای کاربردی آن اشاره شده است. تکیه گاه بلند و نشیمن بزرگ برای به آرامش رسیدن استفاده کنندگان لازم و ضروری است و می تواند راحتی را برای آن ها ایجاد نماید. کسانی که به دنبال بهترین و کاربردی ترین وسیله هستند می توانند مبل شنی را به عنوان یک محصول دائمی برای ایجاد راحتی مورد استفاده قرار دهند.


ایجاد بهترین شرایط در افراد

کسانی که به آرامش و راحتی خود اهمیت می دهند همواره به دنبال بهترین وسیله طبی برای رسیدن به این موارد می باشند که می تواند با داشتن راحتی شرایط را برای بدن افراد در بهترین موقعیت مهیا سازد. این محصول که با نام مبل شنی از آن یاد می شود یکی از پر فروش ترین و پر مخاطب ترین وسیله طبی و راحتی است که برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. علاقه مندان به این محصول زیاد می باشند و آن را برای رسیدن به آرامش خریداری می کنند. زمانی که افراد بر روی این مبل شنی می نشینند بدن در موقعیت استاندارد قرار می گیرد و می تواند بهترین موقعیت را برای خود به دست آورد. ستون فقرات نقش مهمی در به آرامش رسیدن افراد دارد که در این حالت می توان با قرار گیری بر روی مبل شنی آن را به صورت صاف در آورد که در کمال آرامش افراد را در بهترین موقعیت قرار می دهد. کسانی که به دنبال برترین محصول برای ایجاد راحتی و آسایش می باشند می توانند این مبل شنی را انتخاب کنند و از داشتن بخش های مختلف که برای مهیا کردن شرایط به کار رفته است استفاده زیادی کنند.


تکیه گاه بلند

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این مبل شنی دارای یک تکیه گاه بلند می باشد که می تواند محلی برای تکیه دادن کمر باشد. کمر که در واقع ستون فقرات در آن قرار دارد مهم ترین قسمت بدن هر انسان می باشد که باید نسبت به قرار گیری استاندارد و درست آن توجه داشت. این محصول با داشتن چنین تکیه گاهی می تواند محل مناسبی برای قرار دادن کمر مهیا سازد تا در نهایت آرامش و راحتی به بدن افراد برسد و در تایم طولانی از داشتن این وسیله کاربردی لذت ببرند. این تکیه گاه فضای کمر را به طور کلی فرا می گیرد و می تواند تا گردن افراد را نیز احاطه کند. در نتیجه کسانی که به دنبال این شرایط می باشند بهتر است که از داشتن این مبل شنی لذت ببرند.


قرار گیری استاندارد پا

پاها نیز نقش مهمی در آرامش افراد دارند که باید نسبت به قرار گیری درست آن اقدام نمود و در نتیجه به این صورت آرامش را به کل بدن منتقل کرد. این مبل شنی دارای نشیمنی استاندارد است تا در نتیجه پاها به صورت استاندارد قرار بگیرد و دچار کشش نشود. در این حالت شما می توانید به راحتی در تایم طولانی بر روی این مبل شنی قرار بگیرید.


خرید 

مبل شنی چرم یکی از کاربردی ترین وسایل طبی است که از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...