صندلی شنی پشتی دار چرمی

کد 32118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی پشتی دار چرمی از جمله محصولات متفاوت و زیبا نمایندگی مرکزی مبل شنی برای استفاده تمام سنین بوده که ظاهری زیبا و طول عمر بالایی دارد. این مبل شنی را با روکش بدنه ای از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. روکش بدنه چرم قابل شستشو با اب و مواد شوینده بوده و کاملا نرم و بادوام است. این نوع روکش ضدتعریق بوده و استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این صندلی شنی را در رنگبندی بالایی تولید کرده اند. پس شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. این صندلی شنی 5 کیلوگرم وزن بدنه داشته که به راحتی حمل می شود. اما بدنه ان قادر بوده وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را تحمل کند. پس استفاده از این صندلی شنی هیچ گونه محدودیت سنی و وزنی ندارد. مواد تشکیل دهنده داخلی صندلی شنی از یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده که راحتی شما را در زمان استفاده مهیا می کند. این مواد وزن کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. شما می توانید این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا بدنه صندلی شنی به فرم ایده ال بدنتان برسد. مواد یونولیتی را در داخل یک استر قرار داده سپس در محفظه روکش بدنه می گذارند. از طریق زیپ تعبیه شده برروی بدنه می توانید این مواد را تعویض و یا روکش بدنه را برای شستشو از استر جدا کنید. این صندلی شنی یک جیب نیز داشته تا بتوانید لوازم مورد نیاز خود را در این بخش قرار دهید. اگر قصد خرید این صندلی شنی را با قیمت ارزان و طول عمر بالا دارید همین حالا به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

صندلی شنی پشتی دار چرمی

صندلی شنی پشتی دار چرمی صندلی با طراحی متفاوت و بسیار دوست داشتنی می باشد که برای نشستن می تواند کاملا استاندارد و طبی باشد . برای اینکه برای ساخت صندلی شنی پشتی دار چرمی از طراحی آرگونومیک استفاده شده است و این طراحی کاملا به صورت مهندسی شده بوده و شما می توانید بهترین عملکرد را از آن انتظار داشته باشید . این صندلی شنی در قسمت نشیمنگاه خود طراحی گرد دارد و شاید بتوان گفت که استوانه ای است . این طراحی عالی می تواند یک بخش بزرگی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در راحت ترین حالت ممکن از صندلی شنی استفاده کنید . ساخت این صندلی از روکش چرمی بوده و برای همین زیبایی های خاص خود را دارد . هر صندلی شنی با توجه به نوع طراحی که دارد می تواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد که در ادامه به طور مفصل نسبت به ویژگی های صندلی شنی پشتی دار چرمی اشاره خواهیم کرد . 

صندلی شنی پشتی دار چرمی به دلیل داشتن پشتی بلند و بزرگ می تواند شرایط را برای استفاده شما بسیار راحت تر و آسان تر کند . توحه داشته باشید که هنگام خرید صندلی شنی و هر نوع صندلی و یا مبل دیگری به نوع طراحی و ساخت آن به خصوص پشتی آن توجه داشته باشید ، برای اینکه یک صندلی شنی باید بدن شما را در یک راستای درست و صحیح قرار دهد . در صورتی که یک صندلی پشتی استاندارد نداشته باشد می تواند در دراز مدت مشکلاتی را برای بدن شما ایجاد کند که در رابطه با این موضوع می توان به درد هایی در کمر اشاره نمود . بنابراین بهتر است که در همان ابتدای خرید به این موضوع توجه داشته باشید . مشکلاتی که گاها برای کمر به وجود می آید در دراز مدت بوده و شاید در ابتدا به مشکلی بر نخورید ، ولی بهتر است که حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید . 

طولی که صندلی شنی پشتی دار چرمی دارد 95 سانتی متر است و عرض آن نیز به 90 سانتی متر می رسد . از سوی دیگر ارتفاع صندلی شنی 110 سانتی متر بوده که یک ارتفاع کاملا ایده آل و خوبی بوده و می تواند تمامی کمر حتی تا گردن و سر شما را نیز پوشش دهد . بنابراین در هنگام استفاده از صندلی شنی پشتی دار چرمی می توانید سر خود را به تکیه گاه بسیار نرم و راحت محصول تکیه دهید تا بتوانید بهترین عملکرد را از آن داشته باشید . از آن جا که طراحی پشتی صندلی شنی به مانند کف آن نرم و راحت است ، شما احساس خوشایندی را نیز خواهید داشت . توجه داشته باشید که این محصول از یونولیت ساخته شده است ، یعنی داخل آن پر شده از محتوای یونولیتی است که در قسمت پشتی نیز ریخته شده است و دلیل نرمی و راحتی مبل نیز همین خواهد بود . 

یونولیت ها انعطاف پذیر هستند و شکل خرد شده آن می تواند بدن شما را از وارد شدن هر گونه فشار دور نگه دارد . برای همین است که ساخت بسیاری از صندلی های شنی و مبل های شنی از همین جنس است . رویه صندلی شنی همانطور که پیش تر اشاره گردید از جنس چرم مصنوعی بوده و این جنس یکی از بهترین پارچه ها می باشد و دلیل کیفیت بالای محصول و تحمل وزن 120 کیلوگرمی آن نیز داشتن کیفیت بالا از سوی مبل و همچنین داشتن دوخت فوق العاده محصول می باشد . یک ویژگی بسیار خوبی که صندلی شنی پشتی دار چرمی دارد وزن 5 کیلوگرمی آن است که می توان گفت بسیار سبک بوده و قابل جابجایی است . سبک بودن محصول نیز همانطور که اشاره شد به دلیل مواد یونولیتی است . در قسمت کناری صندلی شنی یک جیب قرار دارد که می توانید وسیله های خود را در آن قسمت قرار دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...