مبل شنی پشتی دار بزرگ چرم

کد 31037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پشتی دار بزرگ چرم یکی دیگر از محصولات تولید شده برای رده سنی بالاتر از 15 سال از سوی نمایندگی مبل شنی بوده که روانه بازار شده است. این محصول ساختاری نرم و طبی داشته و برای استراحت های طولانی مدت توصیه می شود. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد با تکیه گاهی استاندارد داشته که تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. بدنه این محصول مشکی رنگ بوده که بخش دسته های ان قرمز می باشد. البته در صورت تمایل می توانید این رنگ بدنه را شخصا انتخاب کنید. این محصول دارای ضمانت نامه معتبر 2 ساله بوده که تضمینی بر طول عمر ان است. بدنه محصول از پارچه مرغوب چرم مصنوعی با ساختاری ضدتعریق و ضداب تولید شده که کاملا در برابر فشار مقاوم باقی می ماند. مواد داخلی محصول نیز از یونولیت خرد شده با توانایی وزن بالا و امکان تعویض بوده که به دوام محصول می انجامد. این محصول را با توجه به وزن بدنه 5 کیلوگرمی ان به راحتی می توانید حمل کرده و در فضاهای مختلف اعم از اتاق خواب استفاده کنید. برای خرید این محصول توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی پشتی دار بزرگ چرم

مبل شنی پشتی دار بزرگ چرم از سری محصولات جدید تولیدی مبل شنی آرامش است که با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و در ساخت آن تمامی نیاز های افراد به راحتی و آرامش در نظر گرفته شده است. مبل شنی قادر به قرار گیری در محیط های مختلف است و می تواند به منظور آسایش افراد بزرگسال و کودک نیز مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه با خرید این مبل شنی تمامی اعضای خانواده با هر رده سنی قادر به بهره برداری از آن می باشند. مبل شنی دارای یک تکیه گاه بلند است که ابعاد محصول را بزرگ تر کرده است و سبب حرفه ای تر شدن آن شده است. این مبل شنی از جنس چرم مصنوعی می باشد تا رضایت بیش تر در خصوص استفاده از محصول برقرار شود و در نهایت راحتی و آسایش نصیب استفاده کنندگان شود. مبل شنی در تمامی موقعیت ها مورد استفاده قرار می گیرد و وزن کمی نیز دارد. به همین خاطر است که با داشتن وزن ناچیز به راحتی حمل و نقل می شود و به جاهای دیگر نیز هدایت می شود. هدایت این محصول به ساده ترین روش انجام می شود و افراد می توانند آن را در هر موقعیت مورد استفاده قرار دهند. محصول مورد نظر را می توان با داشتن ضمانت نامه خریداری کرد. ضمانت نامه در واقع دلیل محکمی بر کیفیت و کارایی مبل شنی می باشد که برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که قصد خرید مبل شنی را دارند ابتدا مطالب زیر را مرور کنند.


محصولی حرفه ای و کاربردی

مبل شنی دارای بدنه ای منحصر به فرد است که در واقع در گروه محصولات طبی حرفه ای قرار گرفته است. این محصول بی نظیر می تواند بدنه ای بزرگ و جادار داشته باشد که در نهایت در بسیاری از موارد مورد استفاده بهینه قرار گیرد. این محصول یک محصول بی نقص و حرفه ای است. چرا که برای تمامی گروه های سنی مورد استفاده قرار می گیرد و برای آن ها موقعیت راحتی را ایجاد می سازد. افراد مسن که دارای مشکل در ناحیه ستون فقرات می باشند می توانند این محصول را به راحتی مورد استفاده قرار دهند و از این رو در روند بیماری خود خلل ایجاد کنند. داشتن این محصول آرامش را برای آن ها مهیا می سازد و می تواند در زمان مطالعه و تماشای فیلم مورد استفاده آن ها قرار گیرد. مبل شنی توان مقاومت در برابر وزن بالای افراد را نیز دارد و می تواند سازگاری های لازم را داشته باشد. بدنه برای افراد سنگین وزن مقاومت زیادی دارد و دچار خرابی و سست شدن نمی شود. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید این محصول اقدام کرد و آن را برای استفاده تمامی اعضای خانواده خود در نظر گرفت.


محکم و مقاوم

استحکام موجود در بدنه مبل شنی به خاطر وجود محتویات داخلی و رویه ضخیم آن می باشد که در هر حالت می تواند شرایط خوبی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. این محصول کاربردی و خاص دارای زیبایی ظاهری است و رویه آن ضخامت زیادی دارد که در استوار ماندن بر روی سطوح نقش مهمی را ایفا می کند. این محصول منحصر به فرد تعادل لازم برای استفاده افراد را دارد و می تواند به راحتی جهت برقراری آرامش در آن ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان به خاطر چنین قابلیتی از آن به عنوان یک محصول محکم به دور از واژگون شدن یاد کرد تا در طولانی مدت افراد قادر به استفاده کردن از آن باشند.


رنگ شیک و تیره

اغلب افرادی که به وسایل اسپرت و شیک تمایل دارند آن ها را به رنگ تیره و مشکی می خواهند. این مبل شنی نیز از آن جا که یک وسیله کاربردی و طبی و منحصر به فرد است و همچنین دارای ظاهری شیک می باشد از رنگ مشکی تشکیل شده است که دو بخش آن به رنگ قرمز می باشد. ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز بسیاری از افراد را به سمت این محصول جذب می کند و می تواند برای آن ها یک وسیله شیک و زیبا را به وجود آورد.


خرید

به منظور خرید آسان مبل شنی پشتی دار بزرگ چرم با قیمت مناسب به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...