صندلی شنی نوجوان طرح توپ

کد 31020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی نوجوان طرح توپ یکی دیگر از محصولات فانتزی و زیبا برای استفاده کودکان و نوجوانان بوده که طراحی بدنه استاندارد و ساختاری راحت دارد. طراحی ظاهری این صندلی شنی برگرفته از ظاهر یک توپ فوتبال بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. رنگ بدنه صندلی شنی دو رنگ بوده که شما می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود این رنگ بدنه را شخصا سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه صندلی شنی از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این نوع پارچه ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی صندلی شنی نیز از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این نوع مواد وزنی کم و شاختاری انعطاف پذیر داشته که قابلیت تحمل وزن بالایی را دارند. شما می توانید به راحتی برای تعویض و یا شارژ مواد داخلی اقدام کنید. این صندلی شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی رسمی مبل شنی در ایران مراجعه نمایید.

  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • وزن بدنه: ۴ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۴۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

صندلی شنی نوجوان طرح توپ

صندلی شنی نوجوان طرح توپ از صندلی های بسیار جالب و دوست داشتنی است که برای استفاده کودکان ساخته شده است . به همین دلیل نیز ظاهر آن تقریبا شبیه به توپ های فوتبال بوده و ظاهری بسیار دوست داشتنی را برای کودکان خواهد داشت . این صندلی شنی به صورت گرد طراحی شده است تا شکل توپی آن بیشتر به چشم بیاید . کودکان نیز همواره علاقه مند به وسیله های اینچنینی بوده و قطعا دوست دارند که از این محصولات استفاده کنند . شما نیز می توانید با خرید صندلی شنی نوجوان طرح توپ آن را در اتاق کودک قرار دهید تا علاوه بر داشتن یک نشیمنگاه نرم و راحت ، آن ها بتوانند اتاقی جذاب تر را داشته باشند . در ادامه مطلب به نقد و بررسی کامل صندلی شنی نوجوان طرح توپ اشاره خواهیم کرد . 

صندلی شنی نوجوان طرح توپ در چند رنگبندی ساخته شده است و تنها رنگ آن قرمز نیست ، معمولا برای اینکه ظاهر توپی و تکه تکه این صندلی های شنی طرح توپ دیده شود ، معمولا از دو رنگ متمایز استفاده می شود . با این وجود شما می توانید بسیار راحت مبل های شنی خود را از فروشگاه مبل شنی آرامش سفارش داده و آن را آن طور که دلخواه خود و کودکتان است ، انتخاب کنید . توجه داشته باشید که صندلی های شنی می توانند در سایز های مختلف نیز ساخته شوند و حتی در بازار نیز این محصولات در مدل های مختلفی ساخته شده اند . برای همین توصیه می شود که حتما به رده سنی صندلی شنی توجه داشته باشید . به عنوان مثال صندلی شنی نوجوان طرح توپ برای رده سنی کودک و نوجوان است و از نظر ابعادی کمی با صندلی های شنی بزرگسال تفاوت دارد . 

اگر بخواهیم به صورت دقیق ابعاد این محصول را بیان کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که طول صندلی شنی نوجوان طرح توپ 70 سانتی متر و عرض آن نیز به همین مقدار می باشد . همچنین ارتفاعی که صندلی شنی دارد به 60 سانتی متر می رسد که یک ارتفاع بسیار خوب و ایده آل برای این رده سنی خواهد بود . یک نکته مهم که این محصولات دارند ، تحمل وزنی است که می توانند به راحتی آن را تحمل کنند و باید در خرید مبل شنی و صندلی شنی حتما به آن توجه داشته باشید . هر چند صندلی شنی نوجوان طرح توپ با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالایی که دارد به خوبی می تواند تا 140 سانتی متر را تحمل کند . بدین ترتیب می توان گفت که صندلی شنی نوجوان طرح توپ می تواند وزن تمامی رده های سنی را به خوبی تحمل کند . 

وزن صندلی شنی نوجوان طرح توپ 4 کیلوگرم است و اگر آنرا با سایر مبل هایی که در بازار وجود دارد مقایسه کنید بسیار وزن کمی بوده و حتی خود کودک نیز می تواند آن را جابجا کند . از سایر ویژگی ها و مزیت هایی که این مبل دارد ، می توان به این گزینه اشاره کرد که کودک می تواند از محصول در هر جایی استفاده کنند و حتی آن را در اتاق خود یا پذیرایی و حتی در حیاط خانه و ... استفاده کند . دلیل سبک بودن صندلی شنی نوجوان طرح توپ استفاده از مواد یونولیتی می باشد که در درون مبل ریخته شده است . 

و اما یکی از مهم ترین نکات و ویژگی هایی که صندلی شنی نوجوان طرح توپ دارد ، جنس بدنه صندلی بوده که از چرم مصنوعی ساخته شده است و یکی از بهترین پارچه هایی است که به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد ، می تواند به خوبی در برابر آسیب دیدگی ها نیز مقاوم باشد . این محصول به خوبی می تواند وزن بالا را تحمل کند و از سوی دیگر چرک پذیری بسیار کمتری دارد و می تواند طول عمر بالایی را در برابر استفاده کودکان داشته باشد . به همین دلیل است که فروشگاه مبل شنی آرامش برای ساخت این محصول از لایه های چرم مصنوعی استفاده کرده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...