صندلی شنی مخمل یک نفره

کد 32118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخمل یک نفره یک محصول استثنایی با طول عمر بالا و طراحی بدنه طبی و راحت بوده که در سال جدید توسط نمایندگی رسمی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه این صندلی شنی از باداوم ترین نوع پارچه مخمل استفاده کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. شما می توانید با خیالی اسوده این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. زیرا ساختار این نوع پارچه کاملا نرم و بادوام بوده و در برابر وزن و فشار بالا مستحکم است. مواد تشکیل دهنده داخلی صندلی شنی از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده پس می تواند ارامش شما را در زمان استفاده فراهم اورد. این نوع مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالا دارند. به همین دلیل بدنه این صندلی شنی می تواند به راحتی وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. بر روی بدنه صندلی شنی یک زیپ تعبیه شده است. از طریق این زیپ می توانید مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا بدنه محصول به فرم استاندارد بدن شما برسد. این صندلی شنی وزن بدنه 6 کیلوگرمی داشته به همین دلیل به راحتی حمل خواهد شد. ارگونومی ساخت بدنه محصول کاملا گرد بوده که تکیه گاه ان کاملا سرخود و منعطف است. این تکیه گاه سرخود تمامی سطح کمر را پوشش  داده تا بتوانید از این صندلی شنی برای زمان کار و استراحت و.. به راحتی استفاده کنید. با توجه به تنوع بالای رنگبندی بدنه صندلی شنی شما می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی 2ساله

صندلی شنی مخمل یک نفره

صندلی شنی مخمل یک نفره یک مبل زیبا با رنگ جالب و طراحی متفاوت است که شما می توانید آن را به صورت تک و یا در تعداد بالا سفارش داده و از آن استفاده کنید . مبل شنی می تواند راحتی را برای شما به دنبال داشته باشد ، برای اینکه ساخت آن بی نظیر بوده و بسیار متفاوت از هر مبل راحتی دیگر می باشد . برای اینکه این صندلی شنی از پارچه و یونولیت ساخته شده است و برای ساختن آن از پایه ای استفاده نشده است . برای همین شما به هر جایی از صندلی شنی دست بزنید ، متوجه خواهید شد که این صندلی چه میزان نرم و انعطاف پذیر است . برای همین است که بسیاری از مشتریان به دنبال خرید صندلی شنی و استفاده از آن می باشد . صندلی شنی مخمل یک نفره برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است و ابعادی بزرگ و متناسب را دارد . 

در این بخش با نقد و بررسی که در رابطه با صندلی شنی مخمل یک نفره خدمت شما مشتریان عزیز خواهیم پرداخت ، می توانید بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید . در بخش توضیحات به طور کلی با این محصول آشنا شدید ولی در این بخش بهتر محصول را خواهید شناخت . برای ساخت رویه یا همان بدنه صندلی شنی مخمل یک نفره از پارچه مخمل استفاده شده است . پارچه مخمل یکی از بهترین و پر استفاده ترین نوع پارچه برای ساخت مبل های شنی می باشد . برای اینکه ویژگی ها و خصوصیت های آن منحصر به فرد بوده و شما می توانید یک مبل بسیار نرم و راحت را داشته باشید که ساعت ها از آن استفاده خواهید کرد ، بدون اینکه احساس بدی به شما دست بدهد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد صندلی شنی مخمل یک نفره همین بوده و شما می توانید مدت زمان طولانی را بر روی آن بنشینید . 

حتی گیمر ها و آن دسته از افرادی که زمان زیادی را صرف فیلم دیدن می کنند ، می توانند از این مبل شنی استفاده کرده و ساعت ها روی آن بنشینند . طول صندلی شنی مخمل یک نفره 80 سانتی متر و عرض آن نیز به همین مقدار است . ساخت این صندلی به گونه ای است که می توان گفت بخش زیرین آن گرد است . همچنین بالای مبل شنی تقریبا گلابی شکل بوده و باریک تر از قسمت زیرین مبل می باشد . نوع ساخت صندلی شنی باعث شده است تا شما یک تکیه گاه بسیار خوبی را داشته باشید تا در صورت استفاده بتوانید به صندلی تکیه دهید و در یک شرایط ایده آل تر و بهتر از آن استفاده کنید . و اما جدا از رویه مبل شنی که از جنس پارچه مخمل است ، موادی که داخل مبل شنی را پر کرده است ، از جنس یونولیت بوده و این یونولیت ها به صورت ریزدانه هستند . 

استفاده از این مواد برای پر کردن داخل صندلی شنی مخمل یک نفره ، باعث شده است تا انعطاف پذیری فوق العاده ای را از مبل شنی داشته باشید . برای همین است که شاید بسیاری از مشتریان به دنبال خرید صندلی شنی هستند . البته این ساختار یک مزیت بسیار خوب برای صندلی شنی مخمل یک نفره داشته است و آن هم کاهش وزن بسیار زیاد محصول بوده که فروشگاه مبل شنی آرامش که تولید کننده صندلی شنی مخمل یک نفره می باشد ، وزن آن را 6 کیلوگرم مشخص کرده است . برای همین شما می توانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی این مبل شنی را برداشته و آن را جابجا کنید تا در هر جایی از خانه که دوست دارید آن را استفاده کنید . کیفیت صندلی شنی مخمل یک نفره بسیار بالا بوده و برای اینکه نظر شما بیشتر جلب شود ، فروشگاه مبل آرامش محصول را با ضمانت نامه 2 ساله به فروش می رساند و شما می توانید از این گارانتی بهره مند شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...