مبل شنی شیبدار بزرگسال

کد 32185

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار بزرگسال محصولی منحصر به فرد و زیبا با طراحی بدنه راحت و استاندارد بوده که توسط نمایندگی رسمی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول بدنه ای زرد رنگ داشته اما شما می توانید به راحتی در زمان خرید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. جنس روکش بدنه محصول از جنس چرم مصنوعی بوده که در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه ضدتعریق بوده پس می توانید برای استراحت های طولانی مدت و یا زمان مطالعه و.. ان را انتخاب کنید. لازم به ذکر بوده در صورت بروز هرگونه الودگی بدنه محصول قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز می باشد. برای بخش داخلی محصول از مواد یونولیت خرد شده با وزن کم و توانایی تحمل وزن بالا استفاده شده است. این مواد ساختاری منعطف نیز داشته پس در اثر استفاده به فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت می دهند. در بخش زیرین محصول یک زیپ وجود داشته که از طریق ان می توانید مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ کنید. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر کیفیت بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 70  سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی شیبدار بزرگسال

مبل شنی شیبدار بزرگسال یک نشیمن راحت را به وجود می آورد که علاقه مندان قادر به قرار گیری بر روی آن هستند و می توانند یکی از خاص ترین موقعیت ها را داشته باشند. مبل شنی محصولی مطابق با سلیقه افراد است و راحتی را در بدن افراد به وجود می آورد. در نتیجه میزان رضایت از داشتن این محصول بالا می باشد و می تواند با خیالی آسوده آن را خریداری کرد. مبل شنی شیبدار برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است تا با این وجود بتوان با راحتی کامل از داشتن این محصول لذت برد و برای موارد بسیار زیادی آن را مورد استفاده قرار داد. مبل شنی شیبدار به دلیل وجود تکیه گاه دارای سطح شیبدار می باشد و می تواند بدن را در شرایط خاصی قرار دهد. با این وجود است که مبل شنی جزو منحصر به فرد ترین محصولی است که می تواند در هر شرایطی سازگاری های لازم را داشته باشد و با این وجود رضایت را ایجاد نماید. رضایت به وجود آمده در این مبل شنی به خاطر وجود بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد که در نهایت کیفیت ساخته شده است و می توان با داشتن آن به مطلوبیت کلی دسترسی پیدا کرد. مبل شنی را می توان با خیالی آسوده برای محیط های باز و یا سرپوشیده خریداری کرد و از آن نهایت لذت را برد و به این صورت بیش ترین کاربرد و مطلوبیت را نیز به دست آورد.


ضد حساسیت بودن بدنه

این مبل شنی دارای یک بدنه ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد و می تواند به این صورت در طی سال های زیاد مورد استفاده افراد مختلف قرار گیرد. بدنه محصول مورد نظر می تواند هوا را به صورت آزادانه به گردش در بیاورد و با این وجود تعریق نیز رخ نخواهد گرفت. در نبود تعریق بر روی بدنه حساسیت های لازم در آن رخ نخواهد داد و در نتیجه سبب می شود تا افراد زیادی از محصول استفاده نمایند. مخاطبان این مبل شنی تمامی رده های سنی می باشند که هم شامل کودکان می شود و هم بزرگسالان را تحت پوشش قرار می دهد. به خاطر نبود حساسیت است که این مبل شنی مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد و می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. با این شرایط است که داشتن مبل شنی رضایت را برای مخاطبان جلب می کند و می تواند بی نظیر ترین و خاص ترین محصول را به وجود آورد. بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق سبب شده است که در فصول گرم سال نیز از این محصول استفاده کرد و آن را برای قرار دادن در محیط های باز نیز در نظر گرفت. محصول مورد نظر از بهترین متریال تشکیل شده است که باعث به وجود آمدن برترین خصوصیات در محصول می شود و می تواند مزیت داشتن یک نشیمنگاه راحت را ایجاد سازد.


تکیه گاه دلخواه

مبل شنی دارای تکیه گاهی کوچک است اما می تواند شرایط دلخواهی را به وجود آورد. این تکیه گاه به خاطر داشتن دوخت محکم و مورد نظر برای علاقه مندان به این حالت در آمده است و دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. در نتیجه قادر است که بالاترین میزان کارایی و استفاده را داشته باشد و به این صورت آرامش را به افراد ببخشد. مبل شنی می تواند ستون فقرات را در شرایط ایمن قرار دهد و با این وجود است که می تواند در مدت زمان طولانی نیز برای ایجاد راحتی و آرامش برای علاقه مندان در دسترس باشد. این مبل شنی سازگاری لازم را برای استفاده هر فردی دارد و برای افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.


دوخت محکم

مبل شنی دارای دوختی محکم است که بدنه را با بهترین موقعیت در دسترس افراد قرار می دهد و مورد استفاده آن ها قرار می دهد. محصول مورد نظر با داشتن دوخت محکم است که قادر به فراهم کردن موقعیت دلخواه افراد می باشد و در واقع ساختار کلی مبل شنی را به وجود آورده است. در نتیجه این محصول بی نظیر می تواند بهترین و خاص ترین گزینه در گروه محصولات طبی باشد.


خرید

مبل شنی شیبدار بزرگسال یک محصول با کیفیت است که در تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...