مبل شنی راحتی یک نفره بزرگسال

کد 31035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
977,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره بزرگسال از جمله زیباترین نمونه های تولید شده برای استفاده در فضاهای مختلف از جمله اتاق خواب و محل کار و سالن پذیرایی و... بوده که می توانید در زمان استراحت های طولانی مدت و مطالعه به راحتی از ان استفاده کنید. این محصول با بدنه ای از روکش مخمل تولید شده که ساختاری بادوام و نرم داشته و کاملا ضدتعریق است. این روکش بدنه قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز می باشد. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده زیرا این مواد وزن کم و ساختاری انعطاف پذیر داشته در مقابل قادر است وزنی بسیار بالا را تحمل کند. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا مصرف کننده بتواند در صورت نیاز این مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نماید. روکش بدنه این محصول از نوع طرح دار بوده که تنوعی بالا دارد. پس شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه خود یک مدل زیبا را انتخاب کنید. وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده پس امکان حمل و نقل اسان ان وجود دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی راحتی یک نفره بزرگسال

مبل شنی راحتی یک نفره بزرگسال به خاطر داشتن طرح های رویه شهرت پیدا کرده است و جزو محبوب ترین مبل شنی در گروه محصولات طبی می باشد. این وسیله کاربردی برای مهیا کردن شرایط دلخواه آماده بهره برداری است  و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. افراد بزرگسال به راحتی قادر به استفاده کردن از آن می باشند و در هر محلی می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. در نتیجه با بیش ترین میزان رضایت استفاده کنندگان رو به رو شده است تا بتوان آن را به راحتی برای علاقه مندان مورد بهره برداری قرار داد. مبل شنی مد نظر برای ظرفیت یک نفره ساخته شده است و گروه سنی بزرگسال را تحت پوشش قرار می دهد. اما به طور کلی برای رده سنی کودک و نوجوان نیز کاربرد دارد و موقعیت دلخواهی برای آن ها ایجاد می سازد. با داشتن این مبل شنی دیگر نیازی به مبل های دیگر نیست که دارای قیمت های بالا می باشند. در نتیجه محصول مورد نظر را می توان با خیالی آسوده برای افراد مختلف خریداری کرد و یا برحسب کادو آن را به عزیزان هدیه داد. مبل شنی برای رفع نیاز به آرامش و راحتی تولید شده است اما کاربرد های زیادی نیز دارد و در محیط های مختلف قابل بهره برداری می باشد. از این رو بی نظیر ترین محصول در گروه وسایل طبی و راحتی شناخته شده است.


رویه زیبا

بدنه محصول که در واقع بخش اصلی آن را تشکیل داده است و تنها قسمت در نظر گرفته شده برای ظاهر مبل شنی می باشد از طرحی فانتزی و زیبا تشکیل شده است و می تواند برای مورد علاقه گرفتن برای افراد استفاده شود. این مبل شنی طرح های چاپی و ثابت دارد که در نتیجه می تواند بیش ترین میزان جذابیت و زیبایی را فراهم سازد. از این رو دارای ظاهری زیبا مطابق با آن چه که افراد می پسندند می باشد. رویه محصول با چنین رنگبندی و طراحی به صورت مداوم شستشو می شود و در واقع قابلیت شستشو دارد. از این رو می توان آن را به راحتی با انواع مواد شوینده شستشو داد. افراد قادر هستند با خیالی آسوده این کار را انجام دهند تا در نهایت رنگ رویه از بین نرود و بتوانند به راحتی از داشتن این وسیله کاربردی لذت ببرند. به مرور زمان نیز این رویه دچار رنگ پریدگی نخواهد شد و شرایط برای داشتن مبل شنی با زیبایی ظاهری فراهم می باشد. در نتیجه کسانی که در وهله اول در مورد ظاهر یک وسیله دقت و توجه دارند می توانند به راحتی این مبل شنی زیبا و بی نقص را انتخاب کنند و به آسانی نیز خرید خود را انجام دهند. افراد زیادی به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند و دلیل آن هم داشتن رنگ ثابت برای رویه آن است که بهترین مزیت برای داشتن یک محصول با ظاهری ثابت می باشد.


ضد تعریق 

رویه از بهترین نوع پارچه تشکیل شده است که در مدت کم توانسته رضایت استفاده کنندگان را جلب کند. این رویه به دلیل نداشتن پلاستیک در متریال خود دارای قابلیت ضد تعریق می باشد و قادر است که به راحتی موقعیت مطلوبی را ایجاد سازد. ضد تعریق بودن محصول سبب استفاده از آن در فصول گرم سال می باشد و به راحتی شرایط دلخواه افراد را مهیا می سازد. به همین خاطر است که حساسیت نیز در آن ها رخ نمی دهد و به راحتی بر روی مبل شنی قرارمی گیرند. این محصول با داشتن چنین ویژگی برای استفاده کودکان نیز دارای سازگاری می باشد.


دوخت رویه

دوخت رویه بر حسب تکه های تشکیل دهنده آن انجام شده است اما می توان گفت که در نهایت استحکام و مقاومت می باشد و در برابر فشار و ضربه تغییر حالت نمی دهد. این رویه می تواند در طولانی مدت نیز ظاهر خود را حفظ کند و دچار سست شدن نشود. بنابراین دارای طول عمر بالا می باشد که با توجه به دوخت های رویه ایجاد شده است.


خرید

مبل شنی راحتی یک نفره بزرگسال یک محصول زیبا با ظاهری دلخواه است که از طریق سایت مبل شنی آرامشخریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...