مبل شنی راحتی یکنفره مخملی

کد 22113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یکنفره مخملی محصولی زیبا با طراحی بدنه راحت و طول عمری بالا بوده که برای استفاده تمام رده های سنی توسط نمایندگی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول به راحتی حمل و جا به جا می شود. زیرا وزن بدنه ان تنها 5 کیلوگرم می باشد. البته این ساختار سبک تاثیری بر طول عمر محصول نداشته و این صندلی شنی قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کند. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که با توجه به ساختار انعطاف پذیر ان بعد از استفاده و در گذر زمان به فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت می دهد. این محصول دارای رنگ بدنه ساده بوده که تنوع بالایی در طیف رنگ های شاد دارد. پس شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک نمونه را سفارش دهید. این محصول روکش بدنه از جنس پارچه مخمل ضدتعریق داشته که نرم و بادوام است. این روکش را می توانید با خیالی اسوده با اب و مواد شوینده تمیز کنید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده با وزنی کم و قابلیت تعویض تشکیل شده است. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه دوساله

مبل شنی راحتی یکنفره مخملی

مبل شنی راحتی یکنفره مخملی برترین ویژگی ها را دارد که می تواند به راحتی موقعیت دلخواه علاقه مندان را به وجود آورد و سعی دارد تا به راحتی آن ها در رسیدن به آرامش کمک کند. این محصول دارای بدنه ای ساده می باشد که ساختاری گرد دارد و کاملا منعطف می باشد. با این وجود است که بدنه را می توان به راحتی مورد استفاده تمامی افراد اعم از بزرگسال و کودک قرار داد. این مبل شنی ظرفیت یک نفره دارد و با این وجود تحمل وزن رویه بسیار بالا می باشد. به همین خاطر است که افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از این مبل شنی خواهند بود. سادگی بدنه از این نظر حائز اهمیت است که می تواند برای قرار گیری در موقعیت های مختلف در نظر گرفته شود و بتوان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمود تا هر محلی در منزل را منحصر به فرد و جذاب نمود. این مبل شنی قادر به اجرا در محیط های سر پوشیده و یا محیط های باز می باشد و از سازگاری بالایی برخوردار است. چرا که بدنه ضخیم بوده است و می تواند در برابر فشار و ضربه دوام و طول عمر خود را حفظ کند. از این رو کسانی که ضخامت و دوام و طول عمر محصول برای آن ها اهمیت دارد قادر به انتخاب این محصول بی نظیر خواهند بود که شرایط خوبی نسبت به محصولات مشابه دارد و از نهایت زیبایی و سادگی نیز برخوردار است.


ابعاد بزرگ و جادار

این مبل شنی دارای قابلیت های مختلف است که برای ایجاد راحتی و آسایش در نظر گرفته می شود. با داشتن بدنه ای جادار و محکم و بزرگ که شامل حال این محصول شده است می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد و از داشتنش لذت برد. این محصول منحصر به فرد و خاص را با داشتن قابلیت های مختلف در دسترس قرار دهید. چرا که این محصول را می توان با داشتن گنجایش مناسب در دسترس قرارداد تا افراد بدن خود را بر روی آن قرار دهند و به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا کنند. این مبل شنی نشیمنی بزرگ دارد که افراد با نشستن بر روی آن احاطه می شوند و می توانند بدن را در حالت آرامش بخشی قرار دهد. کسانی که به دنبال یک نشیمن راحتی و بزرگ می باشند که ساعاتی از روز را با استفاده از آن به آرامش و راحتی دست پیدا کنند می توانند مبل شنی را انتخاب و خریداری کرده و از آن نهایت استفاده را به عمل آورند. بدنه بزرگ با نشستن افراد ایجاد یک تکیه گاه کوچک می کند که سبب می شود راحتی و آسایش بیش تری به سراغ استفاده کنندگان بیاید و ساعات خوبی برای آن ها رقم بخورد. این در حالی است که سایر محصولات مشابه نمی توانند رضایت را برای استفاده کنندگان به وجود بیاورند.


تحمل وزن بالا

این مبل شنی با توجه به گنجایش و بدنه ای که دارد می تواند به راحتی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار بگیرد و تمامی رده های سنی را تحت پوشش قرار می دهد. وزن بالای افرادی که از این محصول استفاده می کنند نیز مشکلی را برای دوام و طول عمر بدنه ایجاد نخواهند کرد. چرا که این مبل شنی قادر به تحمل وزن افراد تا 150 کیلوگرم را دارد که با این وجود کسانی که وزن بالایی نیز دارند می توانند از آن بهره برداری کنند. در چنین حالتی افراد می توانند در طی روز ساعات استراحت را با مبل شنی سپری کنند و به راحتی کامل در یک شرایط استاندارد دست پیدا نمایند.


وزن کم

با توجه به مزیت ها و قابلیت های گفته شده از این مبل شنی وزن بدنه آن کم و ناچیز است و در مقایسه با کیفیت ارائه شده و مبل های دیگر که برای راحتی می باشند بهترین گزینه محسوب می شود که با وزن کم قادر به حمل و نقل و جا به جایی است. از این رو در هر محیطی که افراد تمایل به استفاده کردن از آن را دارند می تواند محصول را قرار داد و از آن لذت برد.


خرید

مبل شنی راحتی یکنفره مخملی یکی از خاص ترین محصولات موجود در تولیدی مبل شنی آرامش است که با قیمت مناسب نیز به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...