مبل شنی راحتی یکنفره بزرگسال

کد 23104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
895,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یکنفره بزرگسال یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار در میان محصولات انبوده نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری مقاوم و رنگبندی بالایی دارد. بدنه این محصول رنگ صورتی داشته به همین دلیل در میان دختران به طرفداران فراوانی دست یافته است. البته تولید کننده برای رفاه حال شما امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. این محصول با روکش بدنه ای از نوع مرغوب پارچه مخمل تولید شده که کاملا ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این روکش بدنه را می توانید در صورت نیاز به اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده با وزنی کم و توان تحمل وزن بالا بوده که ساختاری منعطف دارد. این مواد قابلیت تعویض و یا حتی شارژ مجدد از طریق زیپ انتهای محصول داشته که موجب افزایش کارایی محصول می شود. شما می توانید از این محصول در اتاق خواب و سالن پذیرایی و ... به راحتی استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلیک یونولیت خرد شده

مبل شنی راحتی یکنفره بزرگسال

مبل شنی راحتی یکنفره بزرگسال با داشتن ساختاری خاص و منحصر به فرد برای علاقه مندان به محصولات طبی و راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند یکی از خاص ترین وسایل طبی باشد که برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. این محصول بی نظیر را می توان به دلیل داشتن رویه ای نرم و لطیف خریداری کرد و از آن نهایت استفاده را کرد. با داشتن چنین محصولی افراد می توانند بیش ترین میزان رضایت را داشته باشند و از آن در مدت زمان طولانی بهره برداری های مختلف کنند. با این وجود است که کسانی که به دنبال وسیله ای راحتی می باشند که بدنه ای با قابلیت های مختلف دارد می توانند مبل شنی را انتخاب کرده و با رضایت کامل مورد استفاده در طولانی مدت قرار دهند. اما نکته ای که برای تمامی علاقه مندان در وهله اول حائز اهمیت می باشد رویه منعطف و نرم آن است که در نتیجه کارایی محصول را بالا تر می برد. این وسیله کاربردی قادر است که راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد کند و همچنین مزیت داشتن یک رویه خاص را برای استفاده کنندگان ایجاد نماید. از این رو طرفداران این سری از محصولات طبی و راحتی زیاد می باشند و می توان با تکیه بر این خصوصیات و قابلیت ها محصول مورد نظر را خریداری کرد. مبل شنی مزیت های بسیار زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.


انتخاب رویه محصول

طراحان و تولید کنندگان مبل شنی همواره به سراغ انتخاب یک رویه برای خلق مبل شنی می باشند که بتواند رضایت بیش تری برای افراد ایجاد سازد. زمانی که استفاده کنندگان از محصول رضایت داشته باشند می توانند تایم بیش تری را بر روی آن بگذرانند و بدن خود را نیز در شرایط مطلوبی قرار دهند. از این رو برای این که محصولی پر فروش و پر مخاطب شود از رویه های نرم تر و بهتر استفاده می شود که در نهایت کیفیت نیز می باشد. این مبل شنی دارای رویه ای از جنس مخمل است که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا که موجب برخورداری از نرمی و لطافت می باشد می توان آن را به راحتی در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و شاهد خرابی و آسیب در این محصول نشد. از این رو رویه مبل شنی نقش مهمی در ایجاد قابلیت و کارایی دارد و در واقع تنها بخش تشکیل دهنده مبل شنی می باشد. رویه این محصول با ضمانت نامه در نظر گرفته شده است و می تواند برترین و خاص ترین موقعیت را به وجود آورد. کسانی که راحتی را می خواهند و برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است می توانند این مبل شنی را انتخاب کنند و با داشتن مزیت های گفته شده خرید آن را نیز انجام دهند.


شستشوی مداوم محصول

از آن جایی که بدنه ضد آب نمی باشد و به راحتی رطوبت و آب را به داخل خود وارد می کند نمی توان بدنه را در حالت پر بودن از شن های یونولیتی شستشو داد. چرا که این شن ها در زمان خیس شدن به سرعت واکنش می دهند و به هم می چسبند. در نتیجه قابلیت منعطف بودن خود را از دست می دهند و نمی توانند به راحتی افراد رسیدگی کنند. به همین خاطر ساختار کلی مبل شنی از بین خواهد رفت. اما برای شستشوی مداوم مبل شنی تنها یک راه وجود دارد و آن هم تخلیه بدنه می باشد. اگر بدنه به طور کلی تخلیه شود می توان آن را به تنهایی با مواد شوینده مختلف شستشو داد و از داشتن تمیز ترین محصول طبی لذت برد.


ضد حساسیت 

دیگر قابلیتی که با انتخاب بدنه مخمل از سوی طراحان ایجاد شده است ضد حساسیت بودن بدنه می باشد که در نهایت می تواند رضایت را برای علاقه مندان به وجود آورد. این ضد حساسیت بودن سبب شده است تا کودکان نیز از محصول به راحتی استفاده کنند و پوست حساس بدن خود را در شرایط خوبی قرار دهند. 


خرید

مبل شنی راحتی یکنفره بزرگسال محصولی با قابلیت های زیاد است که برای خرید آن تنها می توان از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش اقدام نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...