مبل شنی راحتی کودک یک نفره

کد 22017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی کودک یک نفره یکی دیرگ از نمونه های پرطرفدار در میان محصولات مورد استفاده کودکان بالاتر از 3 سال بوده که ساختاری نرم و طبی دارد. این محصول بدنه ای بنفش رنگ و ساده داشته که تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنید. این محصول از روکش بدنه مخملی تولید شده که ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این نوع روکش بدنه را می توانید با اب و مواد شوینده تمیز کنید زیرا ضداب می باشد. وزن بدنه محصول 4 کیلوگرم بوده اما قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده زیرا وزن کم و توان تحمل وزن بالایی دارد. این مواد در صورت تمایل امکان تعویض و یا حتی شارژ مجدد را دارند. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده و نشیمنگاه راحتی برای استراحت های طولانی مدت در اختیار کودکان قرار می دهد. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی راحتی کودک یک نفره

مبل شنی راحتی کودک یک نفره جزو محصولاتی است که برای کودکان طراحی شده است اما به دلیل بزرگ بودن بدنه بزرگسالان و نوجوانان نیز قادر به استفاده کردن از این محصول می باشند. این مبل شنی جهت رفع نیاز به آرامش و راحتی طراحی شده است و در تولید آن نیز از مواد با کیفیت استفاده شده است. بنابراین کسانی که به سراغ خرید این مبل شنی جذب می شوند می توانند آن را با خیالی آسوده داشته باشند و از آن نهایت بهره برداری های مختلف را داشته باشند. محصول مورد نظر تشکیل شده از دو بخش اصل که بدنه ساده این را به وجود آورده اند. این دو بخش در واقع رویه محصول می باشد که می تواند ساختار کلی مبل شنی را شامل شود به علاوه مواد داخل بدنه که از شن های یونولیتی تشکیل شده است. این دو بخش در کنار هم محصولی منحصر به فرد و منعطف را تشکیل داده اند که در نهایت بتوان با آن به رضایت کامل دست پیدا کرد و بدن را در شرایط آرامش بخشی قرار داد. مبل شنی رنگبندی متنوعی نیز دارد. به طوری که افراد بر اساس سلیقه خود قادر به انتخاب آن می باشند و می توانند در هر محیطی که مد نظر دارند از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر می تواند گزینه ای مناسب برای منزل باشد و آن را در اتاق نشیمن قرار داد و یا آن که برای استفاده از آن در اتاق خواب نیز قرار می گیرد. به هر حال برخی خصوصیات منحصر به فرد برای این محصول در نظر گرفته شده است که با هم به بررسی آن می پردازیم.


ایجاد آرامش و راحتی

مبل شنی تنها برای داشتن یک محصول طبی و راحتی ساخته شده است و با برخی کاناپه ها و محصولات طبی دیگر فرق دارد. فرق آن هم به خاطر ساختار کلی محصول می باشد. وسایل طبی دیگر همواره از بخش های مستحکم در کناره رویه های نرم و منعطف تشکیل شده اند که هم می تواند راحتی را ایجاد سازد و هم برای داشتن آرامش محیطی منعطف را ایجاد کرده است. بنابراین برای استفاده تمامی افراد سازگاری دارد و در داخل محیط های گوناگون قرار می گیرد. این محصول منحصر به فرد بدنه ای گرد دارد و تنها از بخش های نرم و منعطف تشکیل شده است. اولین تفاوت نسبت به محصولات طبی دیگر در استفاده از مواد اولیه ساخت آن می باشد. از آن جایی که مواد تشکیل دهنده محصول منعطف و نرم می باشند در کنار هم جسمی منسجم و استوار را به وجود آورده اند. این محصول می تواند با میزان زیادی شن یونولیتی که در داخل خود است شرایط خوبی را به وجود بیاورد و می تواند راحت ترین و خاص ترین فضا را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد سونولیت های خرد شده در مجموع استحکام بدنه را شامل شده اند و باعث استوار ماندن آن بر روی سطح زمین شده است.


شکل پذیر و حالت پذیر

بدنه مبل شنی به طور کامل با این مواد پر نشده است و در واقع مقداری فضای خالی نیز در داخل آن وجود دارد. علت وجود این فضای خالی این است که محصول را با قابلیت شکل پذیری بالا ساخت و از آن استفاده زیادی به عمل آورد. محصول مورد نظر دارای ترکیب منعطفی است که با وجود فضای خالی در هر بخش از رویه خود ایجاد فرورفتگی می کند. به همین خاطر است که قابلیت شکل پذیری و حالت پذیری بالایی دارد تا علاقه مندان قادر باشند از هر سمت از محصول که تمایل دارند استفاده کنند. این رویه با داشتن چنین مزیتی برای تمامی افراد منحصر به فرد است و رضایت را برای آن ها ایجاد می سازد.


لطافت رویه

از آن جایی که محصول برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است در ساخت از مواد اولیه بسیار با کیفیتی به کار رفته است تا در نهایت سبب استفاده طولانی مدت از محصول شود. رویه نیز از بهترین و با کیفیت ترین پارچه تشکیل شده است که لطافت زیادی را به مبل شنی بخشیده است و می تواند برای قرار گیری کودکان فضایی منحصر به فرد را ایجاد سازد.


خرید

مبل شنی راحتی کودک یک نفره از جمله محصولات موجود در تولیدی مبل شنی آرامش است که در آن جا با قیمت مناسب به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...