مبل شنی راحتی چرم

کد 13045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چرم از جمله محصولات بادوام و استاندارد برای استفاده افراد بالاتر از 15 سال بوده که با طول عمر بالا و قیمتی مقرون به صرفه طراحی و تولید شده است. این محصول از بدنه دو رنگ تولید شده که ترکیبی از رنگ های سفید و صورتی بوده و در میان خانم ها طرفداران فراوانی دارد. البته تولید کننده امکان انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده را فراهم اورده است. روکش بدنه محصول از نوع پارچه چرم مصنوعی ضدتعریق و قابل شستشو بوده که در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. مواد یونولیتی داخل محصول ساختاری منعطف داشته که در اثر استفاده به فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت می دهد. این مواد وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا را دارند. وزن بدنه محصول تنها 5 کیلوگرم بوده به همین دلیل شما می توانید به راحتی ان را حمل کنید. البته بدنه محصول قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این محصول یک ضمانت نامه دوساله داشته تا اسودگی خاطر مصرف کنندگان را فراهم اورد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی ارامش به صورت اینتزنتی ثبت سفارش نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم 
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی راحتی چرم

مبل شنی راحتی چرم دارای رنگبندی خاصی است که می تواند زیبایی و جذابیت را به وجود بیاورد. این محصول زیبا و خاص دارای ترکیبی از رنگ های شاد است که به راحتی قادر به مهیا کردن شرایط دلخواه برای علاقه مندان می باشد و می تواند محصولی پر کار برد و حرفه ای محسوب شود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت مبل شنی آرامش است و با بهترین مواد اولیه ساخته شده است. در نتیجه دارای طول عمر بالا می باشد و می تواند در طی سال های زیاد مورد استفاده مخاطبان قرار گیرد. کاربرد هایی که مبل شنی دارد زیاد است در نتیجه در بسیاری از موارد قابلیت استفاده شدن دارد و می تواند بهترین و بیش ترین میزان رضایت را ایجاد سازد. محصول مورد نظر از سری وسایل راحتی است که برای تمامی افراد قابلیت استفاده دارد و آن هایی که دارای جثه های بزرگ و سنگین نیز می باشند می توانند از داشتن این مبل شنی نهایت استفاده و بهره برداری را به عمل آورند. محصول مورد نظر پر استفاده است و افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند به همین خاطر است که با طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بیش ترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان فراهم سازد. محصول مورد نظر با طول عمر بالا در اختیار افراد است و دارای ضمانت نامه نیز می باشد. بنابراین می تواند مطلوبیت و خاص بودن را به وجود آورد.


محصولی مناسب برای هر محیط

به دلیل تقاضای مخاطبان نسبت به داشتن یک محصولی که با محیط های مختلف دارای سازگاری می باشد تولید کنندگان این مبل شنی را به وجود آورده اند که با داشتن سازگاری و دوام بالا در تمامی محیط ها آماده بهره برداری می باشد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. محیط هایی که محصول در آن جا کاربرد دارد شامل فضاهای سرپوشیده و محیط های باز می باشد که می توان با تکیه بر قابلیت های محصول آن را به راحتی در محیط قرار داد و از آن لذت برد. محصول مورد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد. در نتیجه در فضا های مرطوب نیز کارایی دارد. با ورود رطوبت و آب به بدنه محتویات داخلی شروع به خرابی می کنند و به هم می چسبند در نتیجه دیگر قابلیت منعطف بودن ندارند. اما این محصول دارای رویه غیر قابل نفوذ است که می تواند در برابر آب و رطوبت دارای مقاومت بالا باشد و در نتیجه راحتی را ایجاد سازد. بنابراین بدنه در تمامی محیط ها مقاومت خود را حفظ می کند و دچار خرابی و آسیب نخواهد شد. در نتیجه کسانی که به دنبال یک محصول با طول عمر بالا می باشند و تمایل به استفاده کردن از آن را دارند می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید مبل شنی مد نظر اقدام نمایند.


محصولی شاد 

مبل شنی با دو رنگ صورتی و سفید ساخته شده است و در واقع به خاطر استفاده کردن از رنگ های شاد به محصولی شاد و با نشاط تبدیل شده است. این مبل شنی می تواند دوام و طول عمر خود را با داشتن رنگ ثابت نیز برقرار سازد و در نتیجه دارای زیبایی ثابت باشد. بنابراین کسانی که تمایل به محصولاتی مطابق با روحیه شاد خود دارند می توانند این مبل شنی را با رنگ موجود در رویه آن خریداری کنند و از داشتن آن نیز لذت ببرند. افرادی مانند کودکان برای تقویت روحیه نیاز به وسایل شاد دارند که فانتزی نیز بوده باشد. این مبل شنی در نهایت فانتزی بودن برای استفاده افراد اماده می باشد.


شرایط دلخواه

به خاطر وجود شرایط دلخواه برای استفاده کنندگان و ایجاد این شرایط است که افراد می توانند این مبل شنی را جزو محصولات مورد پسند و محبوب بدانند و از داشتن آن نهایت لذت را ببرند. از این رو این مبل شنی پر استفاده و منحصر به فرد است و قادر می باشد که با طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده بهینه قرار گیرد.


خرید

مبل شنی راحتی چرم دارای مخاطبان زیادی است که می توانند محصول را از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...