صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار

کد 41012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار محصولی منحصر به فرد با طراحی بدنه شکیل و جذاب بوده که برای استفاده افراد سخت پسند طراحی و با طول عمر بالا روانه بازار شده است. این صندلی شنی زیبا و از تولیدات جدید نمایندگی رسمی مبل شنی بوده می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این میزان تحمل بالای وزن موجب شده تا تمام سنین با هر وزنی بتوانند محصول را خریداری نمایند. وزن بدنه صندلی شنی در حدود 7 کیلوگرم بوده پس جا به جایی راحتی می توانید داشته باشید. برای تولید روکش بدنه صندلی شنی از پارچه مخمل استفاده کرده اند. پارچه مخمل نرم و بادوام بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده تا بتوانید برای استراحت و مطالعه و کار و... از این صندلی شنی استفاده کنید. با توجه به کیفیت بالای روکش بدنه می توانید با اسودگی خاطر ان را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی یونولیت خرد شده است. این مواد را می توانید از طریق زیپ بدنه محصول کم یا زیاد کرده تا به فرم استاندارد خود برسد. این مواد یونولیتی وزن کمی داشته و با نرمی و انعطاف پذیری بالای خود می تواند راحتی ایده الی برای شما به همراه داشته باشد. این صندلی شنی یک سال ضمانت نامه معتبر نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. رنگبندی بالای بدنه صندلی شنی امکانی ایجاد کرده تا بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. برای خرید محصول با کیفیت و طول عمر بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار

صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار یک صندلی شنی بزرگ و جادار است که برای استفاده یک نفره ساخته شده است و با توجه به طراحی عریضی که دارد می تواند شرایط بسیار عالی را برای استفاده شما محیا کند . صندلی های شنی بدون شک یکی از بهترین صندلی هایی هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که تمامی صندلی های شنی و صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار دارد ، امکان جابجایی آن می باشد . شما می توانید برای جابجا کردن محصول به راحتی از دستگیره ای که در بالای صندلی شنی قرار گرفته است ، استفاده کرده و به راحتی صندلی را برداشته و آن را جابجا کنید . وزنی که صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار دارد تنها 7 کیلوگرم است که این وزن در مقایسه با وزن هر مبل دیگر و ابعادی که صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار دارد ، بسیار ناچیز می باشد . 

ساخت صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار بسیار شکیل و زیباست ، رنگ پارچه ای که برای ساخت محصول استفاده شده است نیز زیبایی خاص خود را داشته و باعث شده است تا این محصول بسیار زیبا باشد تا بتوانید از آن به راحتی در خانه استفاده کنید و حتی باعث زیبایی محیط خانه شوید . از آن جا که صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار کارایی بسیار خوبی داشته و سطحی نرم و راحت دارد ، از آن برای بسیاری از مکان ها مانند مغازه ها و بوتیک ها و هر ای دیگری نیز استفاده می شود . بنابراین شما می توانید از صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار در محل کار خود استفاده کرده و در زمان هایی که نیاز به استراحت کردن دارید ، به راحتی آن را برداشته و در محل مورد نظر خود قرار داده و استفاده کنید . انعطاف پذیری که صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار دارد بسیار بی نظیر است .

تفاوت عمده صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار با سایر صندلی ها و مبل های راحتی در نوع ساخت آن می باشد . در ساخت بسیاری از مبل ها از پایه های چوبی و همچنین از ابر و اسفنج استفاده می شود . این در حالی است که برای ساخت صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار از هیچ پایه چوبی استفاده نشده است و حتی برای ساخت آن از ابر نیز استفاده نشده و به جای آن از یونولیت های خرد شده ای استفاده شده است که به صورت خرد شده در داخل مبل شنی ریخته شده اند . دلیل نام گذاری این نوع از صندلی ها با عنوان صندلی شنی نیز همین مورد بوده و محصول به طور کامل از یونولیت های خرد شده پر شده است . برای همین است که اگر شما روی صندلی بنشینید ، راحتی و انعطاف پذیری آن را به خوبی احساس خواهید کرد . 

طراحی که صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار دارد می توان گفت به صورت مربعی است و محصول ساخته شده به صورت مربعی بوده که طول و عرض آن 90 سانتی متر می باشد . از سوی دیگر این صندلی شنی دارای یک تکیه گاه است که موجب شده تا محصول ارتفاعی 80 سانتی متری داشته باشد . وجود یک تکیه گاه در تمامی صندلی ها مهم بوده و بهتر است که شما نیز در خرید صندلی شنی به این نکته مهم توجه داشته باشید . قسمت تکیه گاهی که صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار دارد ، مانند قسمت زیرین خود از یونولیت پر شده است ، برای همین این نرمی و راحتی را می توانید از تمامی بخش های صندلی انتظار داشته باشید . برای اینکه شما در هنگام نشستن بر روی صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار بسیار راحت تر باشید ، دستگیره هایی نیز برای صندلی در نظر گرفته شده است که می توانید دستان خود را روی آن قرار دهید . 

قسمت پشتی صندلی شنی طرح دار بوده و دوخت آن بسیار زیبا و شکیل انجام شده است . جنس رویه صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار همانطور که در نام محصول آورده شده است ، از پارچه مخملی می باشد ، این پارچه مخملی به خوبی توانسته است مبل را زیبا تر از همیشه کند . این رویه قابل شستشو بوده و در صورت نیاز شما می توانید نسبت به شستشوی آن اقدام کنید . وزن صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار تنها 6 کیلوگرم است و با این وجود باز هم می تواند وزن هایی بسیار بالا را تحمل کند . تحمل وزنی که فروشگاه مبل شنی آرامش برای صندلی شنی راحتی مخمل پشتدار در نظر گرفته است ، تحمل وزن 180 کیلوگرمی می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...