صندلی شنی راحتی ساده

کد 33014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی ساده یکی از زیباترین انواع صندلی شنی برای استفاده افراد بالاتر از 3 سال بوده که توسط فروشگاه مبل شنی ارامش روانه بازار شده است. طراحی بدنه این صندلی شنی برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک با ارگونومی ساخت بدنه نشیمنگاه مستطیل شکل و تکیه گاهی مستطیلی می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی در میان علاقمندان به مبل های شنی به محبوبیت بالایی دست یابد. از این صندلی شنی می توانید در دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود برای زمان استراحت و کار و مطالعه و... استفاده کنید. روکش بدنه صندلی شنی از نوع چرم مصنوعی است. این روکش بدنه در برابر وزن بالا و فشار دچار افت کیفیت نشده و کاملا ضداب و ضدتعریق می باشد. این روکش کیفیت بدنه بالایی داشته و قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز می باشد. بدنه صندلی شنی از دو رنگ زیبا تولید می شود. تولید کننده برای راحتی مصرف کنندگان قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط افراد را فراهم اورده است. پس در زمان خرید به راحتی رنگ بدنه را سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی صندلی شنی از نوع یونولیتی با ساختار خرد شده هستند. مواد یونولیت خرد شده منسجم و در عین حال انعطاف پذیر هستند. با کم و زیادکردن این مواد و یا استفاده مداوم از محصول می توانید فرم بدنه صندلی شنی را تغییر دهید.این صندلی شنی می تواند تا 150 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده تا شما برای استفاده از ان نگران وزن بالای افراد نباشید. این صندلی شنی در حال حاضر در نمایندگی رسمی مبل شنی موجود بوده برای خرید تنها کافی ست به دفتر نمایندگی مراجعه نمایید.

  • طول: 100سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

صندلی شنی راحتی ساده

صندلی شنی راحتی ساده در واقع نوعی مبل شنی است که با طراحی ویژه ساخته شده است و می توان به وسیله آن به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا کرد. صندلی شنی راحتی بسیار زیادی ایجاد می کند و بهترین جایگزین برای افرادی می باشد که نیاز به داشتن آرامش دارند و سعی در آن دارند که این آرامش را با استفاده از محصولات طبی به دست بیاورند. صندلی شنی طراحی ساده ای نیز دارد که به دلیل این سادگی از آن به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات اسپرت یاد شده است. از این رو هر کس که دارای قدرت انتخاب می باشد و نیاز به محصولات طبی برای خود دارد می تواند این محصول را خریداری کرده و به جای پرداخت هزینه های زیاد جهت خرید محصولات طبی دیگر آن را با قیمت مناسب تهیه نماید. محصول مورد نظر را می توان به راحتی به دلیل داشتن مقاومت بالا در اختیار علاقه مندان قرار داد و از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. همچنین به دلیل داشتن استاندارد های لازم در ساخت بدنه افرادی که از آن استفاده می کنند در ناحیه ستون فقرات و کمر خود دچار آسیب نمی شوند و نمی توانند درد و این گونه موارد را داشته باشند. در هر حالتی هر کس که توانایی داشتن محصولات طبی را دارد و یا محیطی مناسب برای داشتن این گونه محصولات را دارد می تواند برای خود آن را خریداری نماید و در زمان های طولانی به دلیل انجام برخی فعالیت ها آن را مورد استفاده قرار دهد.


طراحی بی نقص

طراحی این محصول همان طور که در تصویر مشاهده می شود به شکل کاناپه و صندلی است و به نوعی طراحی شده است که می توان از آن به عنوان محصولی بی نقص یاد کرد. طراحی به کار رفته در این محصول کمک کرده است که آن را جایگزین محصولاتی کرد که در نهایت آرامش و مطالعه و یا تماشای فیلم می توان از آن استفاده نمود. در نتیجه هر کس که نیاز به محلی برای مطالعات خود دارد و یا در زمان تماشای فیلم نیاز به داشتن یک نشیمن راحت دارد می توان این صندلی شنی را انتخاب کرده و با قیمت مناسب خریداری کند. علاوه بر این موارد تشابه ظاهری با صندلی های دیگر کمک کرده است که خانم های خانه دار محصول را در محلی نزدیک به آشپزخانه قرار دهند از وجود آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. در نتیجه هر کس که در خود نیاز به آرامش را می طلبد قادر خواهد بود که محصول را خریداری کرده و در مدت زمان طولانی نیز آن را مورد استفاده قرار دهد. داشتن طراحی حرفه ای نیز جزو مزیت های موجود در این محصول می باشد که توجه خریداران را به خود جلب کرده است و در نهایت زیبایی محصول را برای به کار گیری در مدت زمان طولانی آماده نموده است.


تکیه گاه مطلوب

بدنه نسبت به سایر مبل های شنی از استحکام زیاد تری برخوردار است و در واقع دارای یک انسجام می باشد. چرا که می بایست جایگزین محصولاتی نظیر مبل و صندلی شود و به همان میزان آرامش و راحتی برای افراد داشته باشد. تکیه گاه که نقش اصلی در راحتی افراد ایجاد می سازد به کمک علاقه مندان آمده و سعی در آن دارد که میزان رضایت آن ها را افزایش دهد. از سوی دیگر به دلیل نحوه قرار گیری افراد بر روی این محصول تکیه گاه با استحکام زیاد بر روی محصول طراحی شده است که در زمان مطالعه و انجام برخی فعالیت ها توانست به آن تکیه داده و  اطمینان کامل را حاصل کرد.


دو لایه بودن بدنه

بدنه اصلی محصول از دو لایه تشکیل شده است که می تواند مقاومت آن را افزایش دهد و همچنین می تواند محصول را برای به کار گیری در تمامی شرایط مناسب گرداند. با داشتن مقاومت بالا بدنه حاضر به تحمل وزن بالای افراد را نیز خواهد داشت و شرایط برای برخورداری و تحمل فشار وارد بر بدنه نیز مهیا می باشد. در نتیجه وجود دو لایه در بدنه به علاقه مندان در مصرف این محصول کمک می کند تا در طول سال های زیاد قادر به داشتن صندلی شنی باشند.


خرید

صندلی شنی راحتی ساده را می توان از تولید مبل شنی آرامش سفارش داد و خریداری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...