مبل شنی راحتی تکنفره مخملی

کد 43015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,299,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی تکنفره مخملی از جمله محصولات زیبا با طراحی بدنه منحصر به فرد بوده که برای استفاده در زمان استراحت و مطالعه و... طراحی و تولید شده است. روکش بدنه محصول را از مرغوب ترین پارچه مخمل استفاده شده که ساختاری بادوام و نرم داشته که کاملا ضدتعریق می باشد. این محصول تکیه گاهی مستطیلی و سرخود داشته که سراسر سطح کمر مصرف کننده را پوشش می دهد. سطح نشیمنگاه محصول ساختاری مستطیلی و شیبدار بوده تا برای استراحت بدن افراد در حالت استاندارد قرار بگیرد. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده که وزنی کم و توان تحمل وزن بالایی دارد. این مواد را می توانید به راحتی تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. وزن بدنه این محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که به راحتی حمل می شود. البته این ساختار قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز عرضه شده که تضمینی بر طول عمر ان می باشد. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه

مبل شنی راحتی تکنفره مخملی

مبل شنی راحتی تکنفره مخملی یکی دیگر از محصولاتی می باشد که برای راحتی افراد طراحی و تولید شده است و قادر می باشد بیش ترین مزیت را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول بی نظیر و منحصر به فرد دارای ترکیبی اسپرت است و بدنه ای ساده دارد. در نتیجه برای افرادی که به سادگی تمایل دارند منحصر به فرد می باشد. مبل شنی به شکل سطح شیبدار می باشد که برای بسیاری از موارد قابلیت استفاده کردن دارد. برخی از افراد می توانند این محصول را برای گرفتن حمام آفتاب مورد استفاده قرار دهند و به این منظور در محیط های باز قرار دهند. برخی دیگر نیز برای استراحت در طول روز این محصول کاربردی را مورد استفاده قرار می دهند. به هر حال مبل شنی با دوام ترین و خاص ترین وسیله ای است که رده های سنی مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند به راحتی برای قرار گیری افراد در حالت استاندارد آماده باشد. محصول مورد نظر به راحتی قادر به مهیا کردن شرایط دلخواه برای علاقه مندان است و می تواند از کیفیت بالا نیز برخوردار باشد. با توجه به این موارد مبل شنی کاربرد های زیادی دارد و به راحتی در محیط های مختلف قرار می گیرد. مورد استفاده قرار گرفتن این محصول با داشتن طول عمر بالا زیاد می باشد که به برخی از مزیت های آن در زیر اشاره کرده ایم.


قرار گیری در محیط های مختلف

مبل شنی به دلیل داشتن ساختار خاصی که در بدنه آن ایجاد شده است دارای فرم خاصی می باشد و می تواند به راحتی جهت استفاده در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با داشتن این محصول افراد قادر هستند که شرایطی دلخواه داشته باشند تا به این صورت ستون فقرات و بخش های مختلف بدن را در موقعیت استاندارد قرار دهند. در واقع طراحی این مبل شنی به گونه ای است که بتوان رضایت را برای استفاده کنندگان ایجاد نمود و در نتیجه بیش ترین کارایی را برای آن ها به وجود می آورد. از این رو کسانی که به دنبال محصول طبی با بدنه سازگار می باشند که می تواند شرایط دلخواهی را مهیا سازد می توانند این مبل شنی را خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند. سطح شیبدار رویه محصول می تواند موقعیت استانداردی را مهیا سازد که مورد علاقه افراد است. این محصول قادر به استفاده در فضا های سر پوشیده می باشد اما می توان از آن در محیط های باز نیز استفاده کرد. مبل شنی برای بهره برداری از هوا تازه و آزاد ساخته شده است و افراد را به حالت درازکش در بیارود. از این رو موقعیت به وجود آمده سبب ایجاد رضایت در استفاده کنندگان خواهد شد.


امکان تکیه دادن و نشستن

کاربرد دیگر مبل شنی این است که علاوه بر این که بدنه می تواند افراد را به حالت درازکش در بیاورد باعث ایجاد موقعیت مناسب برای قرار گیری افراد به حالت نشسته نیز می باشد. از این رو می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت را ایجاد سازد تا در نهایت در زمان خواب مورد استفاده قرار گیرد. مبل شنی به دلیل ایجاد و فراهم کردن شرایط نشستن افراد بر روی نشیمن راحت دارای تکیه گاه می باشد که در نتیجه فرم بدن را نیز در شرایط استاندارد قرار می دهد. از این رو این مبل شنی شرایط قرار گیری به حالت نشسته و درازکش را به وجود آورده است که در نظر افراد مطلوب و منحصر به فرد می باشد.


محکم و مقاوم

مبل شنی از نظر استحکام در درجه بالایی قرار دارد به طوری که به راحتی خراب نمی شود و در اثر استفاده مداوم نیز از بین نخواهد رفت. این محصول بی نظیر بدنه ای محکم دارد که از میزان زیادی محتویات داخلی تشکیل شده است. محتویات داخلی زمانی که از مقدار کم باشند باعث ایجاد رویه ای منعطف و فرورفته می شوند اما برای این محصول میزان آن زیاد است و بدنه را پر کرده است. در نتیجه استحکام زیادی را به آن بخشیده است.


خرید

مبل شنی راحتی تکنفره مخملی برترین محصول در تولیدی مبل شنی آرامش است که از این محل خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...