مبل شنی راحتی بزرگ مخمل

کد 21035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگ مخمل یکی از محصولات زیبا و باکیفیت از نمایندگی مبل شنی بوده که ساختاری استاندارد و طبی دارد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که بدنه ای منعطف ان در اثر استفاده به فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت می دهد. روکش بدنه محصول را از پارچه مخمل با ساختاری ضدتعریق تولید می کنند. زیرا این روکش در برابر فشار و ضربه مقاوم است. از سوی دیگر می توانید با اسودگی خاطر این روکش را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. این محصول از مواد داخلی یونولیتی تشکیل شده که وزن کم و نرمی بالا داشته و می توان وزن بسیار زیادی را تحمل کند. وزن بدنه 4 کیلوگرمی ان موجب شده تا افراد به راحتی بتوانند محصول را جا به جا نمایند. البته این سبک بودن تاثیری بر استحکام بالای بدنه نداشته و این محصول قادر است تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز بوده که تاکیدی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 70سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی راحتی بزرگ مخمل

مبل شنی راحتی بزرگ مخمل جزو محصولات مناسب کودکان و نوجوانان است که بر خلاف سایر محصولاتی که از بدنه کوچک برخوردار می باشند از بدنه ای بزرگ و جادار برخوردار است و می تواند رضایت را برای افراد ایجاد سازد. کسانی که به دنبال جادار ترین محصول برای کودکان خود هستند بهتر است که خرید مبل شنی راحتی بزرگ مخمل را انجام دهند. این محصول جدید و به روز است و از زمان ارائه به بازار توانسته رضایت مخاطب را به خود جلب کند. ساختار این محصول ساده است و از یک رنگ تشکیل شده است. بنابراین به راحتی در نظر افراد مطلوب واقع می شود و می تواند با داشتن نرمی و لطافت مدت زمان طولانی در روز مورد استفاده آن ها قرار گیرد. مبل شنی با داشتن بدنه منعطف و راحتی می توانند بیش ترین کاربرد را برای کودکان و نوجوانان داشته باشد و برای این رده سنی مطلوبیت به همراه داشته باشد. کسانی که به دنبال ایجاد راحتی برای فرزندان خود می باشند نیز می توانند این مبل شنی را با قیمت ارزان خریداری کنند و به راحتی در محیط های مختلف در منزل قرار دهند تا در نهایت مورد استفاده راحت آن ها قرار گیرد. این مبل شنی مزیت ها و معایب زیادی دارد که در ادامه مطالب آن ها را بررسی می کنیم به برخی از مهم ترین آن ها می پردازیم.


مزیت مبل شنی برای کودکان

کودکان و نوجوانان افرادی هستند که نیاز به آرامش و راحتی دارند و همواره برای آن ها باید این شرایط را مهیا کرد. محصول مورد نظر نیز از سری محصولات طبی می باشد که با طول عمر و دوام بالا در اختیار این گروه سنی می باشد و می تواند راحتی را برای آن ها ایجاد کند. مبل شنی همان چیزی است که کودکان و نوجوانان در طول روز به آن نیاز دارند و سعی دارند از آن نهایت استفاده را به عمل آورند. محصول مورد نظر بدون نقص می باشد و از طراحی ساده ای تشکیل شده است. از این رو می تواند با داشتن رویه نرم و منعطف موقعیت کودکان را در زمان بازی ها و فعالیت های نشستنی در بهترین شرایط قرار دهد. علاوه بر این موارد افراد زیادی وجود دارند که می توانند این وسیله کاربردی را به راحتی داشته باشند و در محیط ها قرار دهند. به عنوان مثال به خاطر وجود بدنه کم جا ولی کاربردی افراد قادر هستند مبل شنی را در نقاط مختلف قرار دهند تا در دسترس کودکان باشد و در هر زمان که مایل هستند از داشتن آن لذت ببرند. بدنه محصول برای استفاده تمامی کودکان سازگاری دارد و قادر است که برای تایم طولانی مورد استفاده آن ها قرار گیرد.


معایب مبل شنی

این محصول منحصر به فرد از آن جایی که یک سری مزیت ها را دارا می باشد شامل یک سری معایب نیز است که لازم است آن ها را نیز بررسی نمایید. این محصول بدنه قابل نفوذ دارد که در صورت ریخته شدن آب و نوشیدنی بر روی آن به راحتی وارد بدنه می شود و مواد داخلی خود را تحت تاثیر قرار می دهد. با این وجود قابلیت منعطف بودن محصول از بین می رود و شن های یونولیتی به هم می چسبند. نفوذ آب و رطوبت سبب می شود که افراد دیگر نتوانند با اسپری کردن محصول را تمیز کنند و عاری از هر گونه آلودگی نمایند. این محصول با چنین قابلیت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که باید نسبت به مراقبت از آن و رعایت نکات ایمنی در خصوص داشتن آن پرداخت تا طول عمر آن را به خطر نینداخت.


لطافت موجود در محصول

از آن جایی که این محصول برای کودکان و نوجوانان می باشد می تواند دارای راحتی زیادی باشد که مورد توجه افراد قرار می گیرد. چنین محصولی به خاطر ایجاد راحتی است که رضایت مخاطب را جلب کرده است و سبب استفاده طولانی مدت شده است. داشتن نشیمن راحت و نرم جهت رفع نیاز کودکان و نوجوانان لازم و ضروری است و افراد باید به این مسئله دقت نمایند.


خرید

مبل شنی راحتی بزرگ مخمل با قیمت ارزان در کارخانه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...