مبل شنی راحتی بزرگسال

کد 31036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال محصولی با طراحی بدنه طبی برای استراحت های طولانی مدت و یا در زمان مطالعه و تماشای تلویزیون و... بوده که در زمان کوتاهی توانسته در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول وزن کمی در حدود 5 کیلوگرم داشته پس می توانید به راحتی ان را جا به جا کنید. روکش بدنه محصول از نوع چرم مصنوعی بوده که با توجه به ضدتعریق بودن در زمان استراحت های طولانی مدت مشکیل ایجاد نمی کند. همچنین این ساختار نرمی و دوام بالایی دارد. شما می توانید به راحتی این روکش بدنه را با اب و مواد شوینده تمیز کنید. مواد یونولیتی بخش داخلی محصول را تشکیل داده که وزنی کم با توان تحمل وزن بسیار بالا داشته و کاملا انعطاف پذیر هستند. این مواد کیفیتی بالا داشته اما می توانید از طریق زیپ روکش بدنه در صورت لزوم مواد را تعویض و یا مجدد شارژ کنید. رنگ بدنه محصول ساده و زرشکی بوده اما شما می توانید در ثورت تمایل یک رنگ دیگر برای بدنه سفارش دهید. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی راحتی بزرگسال

مبل شنی راحتی بزرگسال نمونه ای پر فروش و محبوب در گروه محصولات تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که با ابعاد کوچک قابل استفاده در هر محیطی می باشد. این محصول با توجه به اندازه کوچکی که دارد دارای شهرت و محبوبیت است و می تواند برای استفاده کنندگان شرایط خوبی را به وجود بیاورد. در نتیجه وسیله ای کاربردی در هر مکانی می باشد. در بخش های مختلف منزل می توان از داشتن این مبل شنی لذت برد و نهایت استفاده را به عمل آورد. این محصول طبی رویه ای ضد حساسیت و ضد تعریق دارد که در نهایت افراد را در شرایط دلخواهی قرار دهد. با این وجود می توان در هر زمانی بدنه را شستشو داد. چرا که قابلیت شستشو نیز دارد و می تواند به راحتی تمیز و پاکیزه باشد. مبل شنی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که در نتیجه طول عمر آن را شامل شده است و باعث می شود با خرید آن در طی سال های زیاد از داشتن این محصول رضایت و خشنودی را به دست آورد. مبل شنی می تواند برای کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه باعث فراهم شدن موقعیت مناسب برای راحتی آن ها می باشد. از این رو رویه ای سازگار دارد که می توان با تکیه بر آن برای موقعیت های مختلف شرایط خوبی برای علاقه مندان ایجاد نمود. جهت آگاهی بیش تر در خصوص این مبل شنی مطالب زیر را مطالعه نمایید.


قابل حمل به هر محل

بدنه مبل شنی از ابعاد کوچک تری نسبت به سایر محصولات برخوردار است که می تواند فضای کمی را اشغال کند. این محصول بی نظیر ساخت تولیدی مبل شنی آرامش است که آن را با اخرین متد روز دنیا ساخته است تا در نهایت رضایت و خشنودی از استفاده از این محصول برقرار باشد. محصول مورد نظر در محل های مختلف قابلیت استفاده دارد. چرا که وزن کمی دارد و می توان به راحتی جا به جا و حمل و نقل گردد. به جهت ایجاد راحتی و آسایش و برخورداری از وسیله ای طبی و راحتی در مسافرت افراد می توانند این مبل شنی را خریداری کرده و از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی در مسافرت کارایی زیادی دارد و به خاطر داشتن ابعاد کوچک و کم جا مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. افراد می توانند با داشتن این مبل شنی که از بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد تشکیل شده است راحتی را در هر مکان برای خود و یا سایر عزیزان خود مهیا سازند و به این صورت تمامی موقعیت های لازم را برقرار سازند. این مبل شنی در زمان به همراه داشتن در مسافرت فضای کمی را اشغال می کند و مانع از به همراه داشتن وسایل ضروری نخواهد شد. در نتیجه قادر است که بیش ترین میزان رضایت را برای علاقه مندان و خریداران به وجود آورد.


نرم و منعطف

رویه این محصول از فرورفتگی بسیار زیادی تشکیل شده است که در واقع محل قرار گیری بدن استفاده کنندگان می باشد. این فرورفتگی به میزان کمی است و تنها بخش شیبداری را به وجود آورده است. با این وجود مبل شنی تمامی موقعیت های لازم را مهیا کرده است تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن رضایت داشت و در مدت زمان طولانی نیز آن را مورد استفاده قرار داد. داشتن مبل شنی در طول عمر بالا سبب افزایش میزان رضایت می شود و می تواند علاقه مندان را بیش تر به سمت خرید این محصول طبی و راحتی جذب کند.


قابل استفاده در فضای باز

این مبل شنی به دلیل داشتن بدنه ای از جنس چرم مصنوعی می تواند شرایط خوبی داشته باشد و در فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل وجود بدنه غیر قابل نفوذ و مقاوم نسبت به اشعه مضر خورشید این محصول سازگاری دارد و می تواند در طولانی مدت دچار مشکل نشود. در نتیجه یک وسیله کاربردی و راحتی در هر مکانی است که افراد تمایل به داشتن آرامش در آن را دارند. 


خرید

اگر تمایل به خرید مبل شنی راحتی بزرگسال دارید می توانید محصول را از طریق مراجعه به فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...