صندلی شنی تک نفره مخمل بزرگسال

کد 33028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی تک نفره مخمل بزرگسال یکی دیگر از محصولات بادوام و استاندارد تولید شده برای رده سنی بالاتر از 15 سال بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این صندلی شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله  نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای تولید روکش بدنه صندلی شنی از پارچه مخمل استفاده شده است. این نوع روکش ضدتعریق بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. شما می توانید روکش بدنه صندلی شنی را با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی صندلی شنی متشکل از مواد یونولیت خرد شده است. زیرا مواد یونولیتی بسیار سبک با ساختاری انعطاف پذیر بوده که می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. برای تعویض و یا شارژ مجدد اسان این مواد یک زیپ بر روی بدنه صندلی شنی تعبیه شده است. رنگ بدنه محصول را مصرف کنندگان می توانند با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهند. وزن کم صندلی شنی موجب حمل اسان ان شده است. برای خرید این صندلی شنی با قیمت و کیفیتی مناسب تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیتی خرد شده
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

صندلی شنی تک نفره مخمل بزرگسال

صندلی شنی تک نفره مخمل بزرگسال حالتی کیسه ای دارد و دارای ابعاد و اندازه هایی استاندارد است. این محصول کاملا طبی بوده و در طراحی و تولید آن از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است. برای تولید این محصول خاص سعی شده تا موادی مورد استفاده قرار بگیرند که دارای دوام و استحکام بالا باشند. به همین جهت صندلی شنی از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و تا سال ها قابل استفاده است. تولید کننده این محصول به منظور حذف واسطه ها و رسیدن این صندلی شنی به دست مشتری با ارزان ترین قیمت، اقدام به توزیع مستقیم این صندلی شنی نموده است. این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش می توانید با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم مشخصات این صندلی شنی را به طور کامل بیان کرده تا جهت خرید دید کاملی از این محصول داشته باشید. 


نحوه ساخت

پارچه مورد استفاده برای پوشش این صندلی شنی به صورت دو لایه می باشد. لایه درونی که قسمت آستر کار را تشکیل می دهد و وطیفه نگه داری از مواد داخلی یونولیتی را بر عهده دارد. این بخش از پارچه ای بسیار مقاوم ساخته شده است تا تحت فشار بالا، دچار آسیب نشده و مواد داخلی صندلی شنی به بیرون نریزد. لایه بیرونی صندلی شنی که در واقع رویه و پوشش این محصول محسوب می شود از نوعی پارچه مخملی بسیار مقاوم و مرغوب می باشد. دوخت و ظاهر لایه بیرونی و آستر کاملا مشابه با یکدیگر است و تفاوت این دو لایه، دارا بودن جنس مختلف و وظیفه متفاوت می باشد. لایه بیرونی در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد و باید صندلی شنی را در برابر عوامل بیرونی حفظ کند. این لایه از استحکام خوبی برخوردار است و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم می باشد. این محصول به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود و تا سال ها قابل استفاده می باشد. 


حفظ کیفیت رویه صندلی شنی 

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به رویه صندلی شنی می بایست در زمان جابه جایی از کشیدن محصول بر روی زمین خودداری کرده و برای انتقال صندلی شنی از محیطی به فضای دیگر، لازم است که محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. زیرا در صورت کشیدن صندلی شنی بر روی زمین ممکن است با برخورد محصول با لبه های دیوار و یا اشیای تیز، رویه محصول خراشیده شده و یا پاره شود. برای بلند کردن این محصول از روی زمین نیز نگران نباشید. به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب، وزن این صندلی شنی بسیار پایین بوده که می توانید به راحتی آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید.


شستشوی محصول

در صورت آلودگی رویه صندلی شنی می توانید این رویه را از قسمت آستر جدا کرده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. شما می توانید این کار را به راحتی در ماشین لباسشویی انجام دهید. برای جدا کردن راحت رویه از قسمت آستر یک زیپ بر روی آن قرار دارد که توسط آن می توانید رویه را به راحتی جدا کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید. این رویه را می توانید به راحتی با مواد شوینده معمولی بشویید. شستشو بر روی کیفیت پارچه اثر سوء ندارد و باعث تغییر رنگ و بور شدن پارچه نمی شود.


نشیمنگاهی راحت 

این محصول دارای تکیه گاهی بلند است که به راحتی می توانید به آن تکیه بدهید. در زمان استراحت و یا انجام فعالیت های نشسته بر روی این محصول می توانید با تکیه داد به این پشتی، بدن خود را در وضعیتی ایده آل قرار دهید. این محصول دارای انعطافی بی نظیر است که با نشستن شما بر روی صندلی شنی، به فرم بدن در می آید. هم چنین پس از استفاده نیز با تکان دادن صندلی شنی، محصول به حالت اولیه بازمی گردد و آماده است که با نشستن مجدد، فرمی جدید به خود بگیرد. به همین علت این صندلی شنی به خوبی تمامی قسمت های کمر را پوشش می دهد و با نشستن های طولانی مدت، مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.


خرید

صندلی شنی تک نفره مخمل بزرگسال را با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...