صندلی شنی تکنفره چرم

کد 32150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی تکنفره چرم یکی از زیباترین انواع صندلی شنی برای استفاده رده سنی بزرگسال بوده که بدنه ای باکیفیت و ساختاری طبی دارد. این نوع محصول را در رنگ زرد تولید کرده اند. اما با توجه به تنوع بالای تولید شده از این نوع صندلی شنی شما می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه صندلی شنی از پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. این نوع روکش بدنه ساختاری ضدتعریق و ضداب داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی صندلی شنی از نوع یونولیتی است. زیرا این نوع مواد داخلی وزنی کم و ساختاری انعطاف پذیر داشته که می توانند وزن بالایی را به راحتی تحمل کنند. یک زیپ برای تعویض و یا شارژ مواد داخلی بر روی بدنه صندلی شنی تعبیه شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تیکه گاه منعطف ان در اثر استفاده با توجه به فرم بدن افراد تغییر حالت می دهد. وزن کم محصول موجب جا به جایی اسان ان شده است. برای خرید این صندلی شنی پیشنهاد می کنیم به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

صندلی شنی تکنفره چرم

صندلی های شنی قابلیت استفاده های فراوانی داشته و در زندگی امروز از استقبال خوبی برخوردار هستند. با توجه به شتاب و هیجانی که در زندگی امروز جریان دارد، اغلب افراد نیازمند فضایی دنج و راحت هستند که بتوانند ساعتی به استراحت پرداخته تا خستگی را از تن خود دور کنند. به همین علت در سال های اخیر، توجه بسیاری از افراد به این گونه محصولات راحتی جلب شده و مورد محبوبیت افراد قرار گرفته است. صندلی شنی تکنفره چرم از بهترین نوع محصولات راحتی شنی است که کاربردهای فراوانی دارد. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های این محصول جهت خرید راحت تر می پردازیم. 


سبک طراحی 

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای حالتی استوانه ای شکل می باشد. دیواره این صندلی شنی به صورت استوانه ای ساخته شده است و در قسمت نشیمنگاه ارتفاع کمی دارد. ارتفاع این دیواره در قسمت تکیه گاه به حداکثر می رسد. نشیمنگاه این صندلی شنی جادار و مناسب است و با ارتفاع استانداردی که از سطح زمین دارد قابلیت استفاده آسان را برای شما فراهم می کند. این محصول تکیه گاهی مناسب و راحت دارد که در زمان تکیه دادن به آن، به خوبی کمر و کتف شما تحت پوشش قرار می گیرد. این محصول به رنگ پرتقالی است که بسیار زیبا بوده و طراحی فانتزی آن را زیباتر جلوه می دهد. صندلی شنی از ظاهر جذابی بهره می برد و رنگ زیبای آن مورد پسند اغلب افراد واقع می شود. 


ساختمان طبی و راحت 

صندلی شنی دارای ابعادی استاندارد می باشد و به دلیل استفاده از مواد مرغوب در تولید آن، ساختمان این محصول کاملا طبی بوده و نرم و راحت است. این صندلی شنی برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب است و مورد محبوبیت تمامی افراد قرار می گیرد. خصوصا سالمندان به واسطه نوع زندگی که دارند و اغلب اوقات روز را به صورت نشسته سپری می کنند، به استفاده از این محصولات تمایل زیادی نشان می دهند. زیرا با نشستن های طولانی بر روی این محصول، هیچ فشاری به بدن وارد نشده و پاها و کمر فرد دچار آسیب نخواهد شد. این محصول با ایجاد فضایی راحت و دلنشین جهت استفاده، فضایی مناسب را برای نشستن طولانی مدت و انجام فعالیت های نشسته ایجاد می کند. ارتفاع نشیمنگاه صندلی شنی از سطح زمین، به صورت استاندارد بوده و معادل 50 سانتی متر است. به این ترتیب با نشستن شما بر روی این محصول، کف پاها بر روی زمین قرار می گیرد و پاها آویزان نخواهد شد. هم چنین نشستن و برخاستن بر روی این صندلی شنی بسیار ساده است و فشاری به زانو و کمر وارد نخواهد شد. با داشتن تکیه گاه مناسب، در زمان نشستن، گودی کمر پر شده و با انعطاف بالای تکیه گاه، محصول به فرم بدن شما درمی آید. بنابراین بهترین گزینه برای نشستن های طولانی مدت، استفاده از صندلی شنی است. 


جنس رویه و مواد داخلی 

در تهیه این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. به طوری که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را داشته و دارای طول عمر بالایی می باشد. رویه این محصول از بهترین نوع چرم مصنوعی تهیه شده است و دارای ویژگی هایی مناسب برای استفاده به عنوان رویه صندلی شنی می باشد. این نوع رویه دارای استحکام بالایی است و به سادگی دچار پارگی نخواهد شد. این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم می باشد و طی استفاده های طولانی مدت پوسته نخواهد شد. رویه این محصول ظاهر زیبایی نیز دارد و به دلیل براق بودن زیبایی محصول را دوچندان می کند. در صورت کثیف شدن رویه را می توانید به راحتی تمیز کنید. فقط کافی است برای این کار از یک دستمال نم دار استفاده نمایید. محتوای داخلی این صندلی شنی نیز از انعطاف بالایی بهره می برد و دارای استحکام زیادی در برابر فشار بالا است. به طوری که با وارد شدن فشار زیاد و طولانی مدت، دچار تغییر شکل و آسیب نخواهد شد. این مواد داخلی نیز طول عمر بالایی دارند و به سادگی دچار تغییر شکل نشده و از کیفیت آن ها کاسته نمی شود. 


راهنمای خرید صندلی شنی 

برای خرید انواع صندلی شنی می توانید با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...