صندلی شنی تکنفره راحتی مخمل

کد 32146

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,823,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی تکنفره راحتی مخمل از نمونه های زیبا و متفاوت تولید شده برای بزرگسالان بوده که طول عمری بالا و طراحی بدنه ای کاملا طبی دارد. بخش داخلی صندلی شنی از مواد یونولیت خرد شده تولید می شود. این مواد وزنی کم و ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته که قابلیت تحمل وزن بالایی را دارند. بر روی بدنه صندلی شنی یک زیپ برای شارژ و یا تعویض مواد یونولیتی تعبیه شده است. برای تولید روکش بدنه صندلی شنی از پارچه مخمل استفاده کرده اند. این نوع پارچه ساختاری نرم و بادوام داشته که کاملا ضدتعریق است. شما می توانید با خیالی اسوده روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. طراحی بدنه صندلی شنی برگرفته از طراحی مبل های راحتی کلاسیک بوده تا بتوانید برای تمامی مصارف در سالن پذیرایی و اتاق خواب و... این محصول را انتخاب کنید. رنگ بدنه صندلی شنی صورتی انتخاب شده به همین دلیل محصول به محبوبیت بالایی در میان دختران دست یافته است. برای خرید این صندلی شنی می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: ۵ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۰۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

صندلی شنی تکنفره راحتی مخمل

صندلی شنی تکنفره راحتی مخمل یکی از بی نظیر ترین وسایلی می باشد که با طراحی بدون مشکل برای علاقه مندان استفاده می شود و می تواند یکی از کاربردی ترین ساختار طبی را ایجاد سازد. صندلی شنی ظرفیت یک نفره دارد و با قابلیت های بی نظیر برای استفاده افراد اماده می باشد درنتیجه کسانی که راغب به خریداری این محصول کاربردی هستند می توانند آن را برای خود و یا برای هدیه دادن به فرد دیگر خریداری کنند. بدنه محصول سازگاری لازم به جهت استفاده برای تمامی افراد کاربرد دارد و می تواند یکی از بی نظیر ترین ساختار در محصولات طبی باشد. بدنه این مبل شنی برای به کارگیری در محل های مختلف دارای سازگاری می باشد و می تواند جزو پر فروش ترین محصولات طبی و راحتی باشد. این محصول بهترین گزینه برای جایگزینی به جای محصولات طبی دیگر است که قیمت های بالایی دارند در نتیجه کسانی که تمایل به داشتن آن دارند می توانند از بدنه بدون نقص آن استفاده کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. توجه به این که محصول یکی از بی نظیر ترین و خاص ترین اکسسوری ها برای استفاده از بدنه طبی و یا استفاده از زیبایی های ظاهری آن می باشد می تواند برای تمامی سلیقه ها مورد استفاده قرار گیرد و یکی از کاربردی ترین محصولات در سال های اخیر می باشد. با وجود این مطالب مزیت های محصول را در دسته بندی زیر جای داده ایم که به بررسی آن می پردازیم.


مورد استفاده تمامی سنین

این مبل شنی و صندلی شنی با گنجایش یک فرد برای تمامی سنین استفاده می شود و کاربرد دارد. در نتیجه کسانی که به داشتن این محصول نیاز دارند قادر هستند که در سنین مختلف از آن استقبال کرده و بر روی آن شرایط راحتی دلخواه را داشته باشند. این محصول به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم می تواند فشار وزن افراد را بر بدنه خود تحمل کند و یکی از بی نظیر ترین ساختار مورد استفاده افراد باشد. بدنه برای به کارگیری در موقعیت های مختلف سازگاری دارد و یکی از با دوام ترین و محصولات با طول عمر بالا می باشد که برای تمامی سنین و جثه های مختلف به کار گرفته می شود. اما در زمانی که جثه های بزرگ از این محصول استفاده می کنند می توانند با خیالی آسوده بر روی آن قرار بگیرند و دچار مشکل نشوند. بدنه دارای دوخت محکم می باشد و بدون ایجاد سست شدگی و خرابی بدنه می تواند مدت زمان طولانی ایجاد کارایی کند. با این وجود است که علاقه مندان به این صندلی شنی افزایش پیدا می کنند و میزان محبوبیت آن نیز زیاد می باشد. 


دوخت بخش نشیمن

در قسمت نشیمن این محصول دوخت ها به صورت منظم می باشند و در کنار هم تشکیل رویه مقاوم را داده اند. در نتیجه کسانی که این محصول را مورد پسند قرار می دهند قادر می باشند بر روی این قسمت قرار گرفته و بدن خود را در آرامش بخش ترین حالت قرار دهند. این محصول رویه ای طبی دارد که با این دوخت ها می تواند طبی ترین حالت ممکن برای استفاده کنندگان ایجاد سازند. در نتیجه کسانی که این محصول را خریداری می کنند برخورداری از بدنه طبی و راحتی را دارا می باشند و دارای یک نشیمن استاندارد می باشند. ایمنی افراد در زمان استفاده از این مبل شنی و داشتن راحتی بسیار زیاد در صورت استفاده مداوم از محصول محیط را برای به کار گیری توسط تمامی افراد مناسب کرده است و دوام بدنه نیز سبب تشکیل استفاده کنندگان بسیار زیاد شده است.


رنگبندی بدنه

برای خرید این محصول می توان رنگ بدنه را انتخاب و خریداری کرد. رنگ بدنه بر اساس سلیقه افراد تعیین می شود و می تواند با محیط استفاده کننده از محصول هماهنگ باشد. در نتیجه کسانی که رنگبندی بدنه را به صورت خاص می خواهند می توانند در طیف مد نظر آن را انتخاب و خریداری نمایند.


خرید

امکان خرید صندلی شنی تکنفره راحتی مخمل از طریق سایت مبل شنی آرامش وجود دارد و افراد به راحتی قادر به خرید آن خواهند بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...