صندلی شنی برزنتی تکنفره

کد 33025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی برزنتی تکنفره یکی دیگر از محصولات متفاوت با طراحی بدنه استاندارد و ساختاری متفاوت بوده که برای استفاده بزرگسالان به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. روکش بدنه صندلی شنی از پارچه برزنتی استفاده می شود. این نوع پارچه ضداب بوده پس می توانید از این صندلی شنی در کنار استخر و فضای باز نیز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. این نوع روکش بدنه ساختاری ضدتعریق داشته و نرم و بادوام می باشد. رنگ بدنه صندلی شنی زرشکی انتخاب شده البته می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. بخش داخلی محصول نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. مواد داخلی دارای وزنی کم با ساختاری منعطف بوده که قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. شما می توانید مواد داخلی را از طریق زیپ انتهای محصول تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این صندلی شنی ارگونومی ساختی برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک طراحی شده به همین دلیل از طرفداران بالایی برخوردار شده است. برای خرید این صندلی شنی می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: برزنتی
  • وزن بدنه: ۶ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۵۰ کیلوگرم

صندلی شنی برزنتی تکنفره

یکی از محصولات شکیل و دوست داشتی برای نشستن ، صندلی شنی برزنتی تکنفره است که مناسب استراحت ، مطالعه و تماشای تلویزیون می باشد . این محصول از رویه ‌ای مقاوم برخوردار است و آسیب دیدگی در آن بسیار کم است . طراحی آن شامل نشیمنگاه بیضی شکل با تکیه‌گاه بلند و شیبدار است که بدن را در موقعیت مناسبی قرار می‌دهد و درد و خستگی را در استفاده‌های طولانی‌مدت کاهش می‌دهد. رویه‌ای از جنس پارچه برزنتی با انعطاف و نرمی مطلوب در نظر گرفته شده است و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی دارد. این محصول از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر ساخته شده و به خوبی با بدن شما شکل می‌گیرد و در بهترین موقعیت قرار می‌دهد . این جنس را می توان یکی از بهترین جنس و مواد داخلی مبل شنی را یکی از بهترین مواد استفاده شده برای ساخت مبل شنی دانست . برای همین شما میتوانید در یک شرایط ایده آلی از مبل شنی استفاده کنید و از داشتن کیفیت  فوق العاده محصول رضایت کامل را داشته باشید . 

صندلی شنی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب 110، 75 و 70 سانتی‌متر است . این ابعاد یک ابعاد بزرگ برای مبل شنی محسوب می شود و در این رابطه باید بگوییم که شرایط برای استفاده کردن شما بسیار راحت بوده و هر فرد بزرگسالی با هر وزن و جثه ای که دارد به راحتی می تواند از مبل شنی برزنتی خود استفاده کند . وزن صندلی شنی برزنتی جدید فروشگاه مبل شنی آرامش در حدود 5 کیلوگرم است و به راحتی قابل حمل می‌باشد. صندلی شنی برای وزن بالایی حدود 100 کیلوگرم طراحی شده است و برای همین اشاره شد که تمامی رده های سنی بزرگسال به راحتی می توانند از این صندلی شنی زیبا و خاص استفاده کنند . 

مبل های شنی دارای طراحی خاصی هستند و طراحی آن ها نسبت به سایر مبل های موجود در بازار متفاوت است . به عنوان مثال میتوانیم به این نکته اشاره کنیم که مبل های شنی از پارچه و آستری ساخته شده اند و هیچ پایه ای در آن ها وجود ندارد ، داخل صندلی شنی برزنتی نیز از مواد یونولیتی پر شده است که به صورت ریزدانه های یونولیت بوده و انعطاف پذیری فوق العاده ای را به مبل شنی بخشیده اند . بنابراین شما نیز در یک شرایط ایده آل می توانید از مبل شنی خود استفاده کنید و لحظه های شاد و آرامی را داشته باشید و از نشستن بر روی صندلی شنی لذت ببرید . نکته مهم دیگری که در رابطه با صندلی شنی مطرح است ، این است که این مبل از رویه برزنتی ساخته شده است و کیفیت آن فوق العاده می باشد . برای همین می توانید از محصول در هر جایی استفاده کنید . 

همچنین، زیپی برای جدا کردن رویه از آستر در قسمت زیرین آن وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد رویه را برای شستشو جدا کنید . از آن جایی که رویه مبل شنی از برزنت می باشد ، این امکان برای شما وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید مبل شنی خود را شسته و آن را تمیز کنید . همچنین شما می‌توانید حجم یونولیت را برای تغییر شکل صندلی افزایش یا کاهش دهید و متناسب با نیاز خود تنظیم کنید . بنابراین در هر زمان که احساس کردید مبل شنی شما بیش از اندازه سفت است و داخل آن مواد زیادی ریخته شده است ، می توانید آن را کم کنید و یا در صورتی که مبل شنی شما دچار افت شده است می توانید از محتوای شنی جدیدی برای پر کردن مبل استفاده کرده و آن را تا آن جایی که دوست دارید پر کنید تا متناسب با نیاز شما شود . شما می توانید مواد یونولیتی خرد شده را از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه کنید . این محصولات همچنین قابلیت تعمیر بوده و می توانید در صورت نیاز رویه و سایر بخش های مبل را تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...