مبل شنی اسپرت بزرگسال

کد 41013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,988,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اسپرت بزرگسال یکی از منحصر به فرد ترین محصولات تولید شده توسط نمایندگی مبل شنی بوده که توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. طراحی بدنه این محصول برگرفته از ظاهر مبل های راحتی کلاسیک بوده که مجهز به تکیه گاهی استاندارد و دو عدد دسته است. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا افراد برای زمان مطالعه و یا حتی کار با کامپیوتر و... بتوانند این محصول را انتخاب کنند. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که شما می توانید با استفاده از دستگیره ای که در بالای محصول تعبیه شده به راحتی ان را حمل نمایید. البته این وزن کم قادر بوده تا 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کرده که از ویژگی های خاص محصول به شمار می رود. روکش بدنه این محصول را با پارچه چرم مصنوعی تولید می کنند. زیرا این پارچه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. مواد یونولیتی داخل محصول وزن کم و قابلیت تعویض داشته که توانایی تحمل وزن از نکات مهم ان ها می باشد. برای خرید این محصول تنها کافی ست به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 60 سانتی متر
  • عرض: 60 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • امکان انتخاب رنگ بدنه

مبل شنی اسپرت بزرگسال

مبل شنی اسپرت بزرگسال مشابه با کاناپه های طبی است و به همان میزان نیز ایجاد راحتی و آسایش می کند. این محصول بی نظیر را می توان با داشتن مزیت های زیاد خریداری کرد. چرا که این محصو جزو منحصر به فرد ترین بدنه ها است و می تواند به راحتی افراد رسیدگی کند. کسانی که به دنبال استاندارد ترین محصول جهت برطرف کردن نیاز به آرامش و راحتی هستند قادر می باشند از داشتن مبل شنی با چنین ساختاری لذت ببرند تا در نهایت در تایم طولانی نیز این مزیت ها را به دست آورند. کسانی که به دنبال خرید برترین گزینه برای به همراه داشتن می باشند تا در هر محیطی از داشتن نشیمن استاندارد و طبی برخوردار بود می توانند این مبل شنی را انتخاب کرده و به راحتی مورد استفاده قرار دهند. از این رو نیاز افراد به  داشتن آرامش و راحتی توسط این مبل شنی پاسخ داده می شود و می تواند شرایط و موقعیت دلخواهی را در دسترس داشت. کسانی هم که در خارج از منزل و مسافرت ها نیاز به داشتن موقعیت استاندارد دارند و تمایل دارند که در زمان نشستن بر روی محیطی منعطف و راحت قرار گیرند این مبل شنی را خریداری می کنند تا به این صورت برای تمامی اعضای خانواده شرایط دلخواهی را فراهم سازند. با توجه به نیاز خود به داشتن محصول طبی ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید و سپس به خرید اقدام نمایید.


تشابه با کاناپه

این محصول بی نظیر با برترین خصوصیات و بهترین اجزا تشکیل شده است و می تواند یکی از خاص ترین وسایل طبی باشد که برای اغلب افراد مورد استفاده قرار می گیرد. مبل شنی تشابه زیادی با کاناپه دارد و مطابق با اجزایی که شامل حال آن شده است اجزای خود را خلق کرده است. این محصول از نشیمن و تکیه گاه و دستگیره تشکیل شده است که در کاناپه ها نیز این بخش ها وجود دارد. بنابراین از این نظر می توان به اولین تشابه این محصول با کاناپه های چوبی و پارچه ای اشاره کرد. این مبل شنی رویه ای منعطف دارد و بدن افراد را در حالت آرامش بخشی قرار میدهد. از این رو دیگر تشابه آن با مبل های دیگر دیده می شود و می توان با این وجود رضایت و خشنودی را در زمان مصرف به دست آورد. این مبل شنی با داشتن ساختار و دوخت رویه به شکل کاناپه در آمده است و می تواند به این صورت بدن را در حالت استاندارد قراردهد. بدن زمانی که به صورت صاف می باشد و ستون فقرات منحنی به خود نمی گیرد می تواند در حالت استاندارد باشد تا در نهایت موجب ایجاد درد در کمر نشود و بتوان به راحتی از داشتن آن لذت برد. از این رو می توان این مبل شنی را با کاناپه های دیگر مورد تشابه قرار داد.


میزان استحکام بدنه

همان طور که گفته شد این مبل شنی مشابه با کاناپه های حرفه ای می باشد. از این رو استحکام خاصی در آن رخ داده است. استحکام و میزان مقاومت بدنه نسبت به قرار گیری بر روی سطوح نیز به گونه ای است که می توان با خیالی آسوده بر روی آن نشست و شرایط خوبی را تجربه کرد. این استحکام به میزانی است که با استفاده مداوم از محصول بدنه واژگون نمی شود و می تواند تعادل خود را در محیط داشته باشد. از این رو از نظر استحکام و محکم بودن نیز با کاناپه ها شباهت دارد و می تواند به صورت طولانی مدت در محیط ها قرار گیرد و مورد استفاده واقع شود.


بخشی برای حرکت محصول

در بخش بالایی این محصول دستگیره ای پارچه ای دوخته شده است که شرایط خوبی را ایجاد می کند. این دستگیره محکم و مقاوم با دوختی منحصر به فرد سبب اتصال به بدنه شده است و می تواند به جهت حمل و نقل و حرکت دادن این محصول مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود است که در منزل و بر روی سطوح به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.


خرید 

جهت خرید آسان مبل شنی اسپرت بزرگسال به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه آن برخوردار شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...