ست مبل شنی مخمل

کد 22078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست مبل شنیمخمل یک مجموعه زیبا و متفاوت برای استفاده در منازل و یا فضای داخلی کافی شاپ ها بوده که به تازگی توسط نمایندگی رسمی مبل شنی طراحی و با کیفیت بالا روانه بازار شده است. این ست مبل شنی مجموعا از تعداد 5 عدد مبل شنی تشکیل شده که رنگبندی بالایی دارند. این تنوع بالای رنگبندی محصولات تولید شده موجب شده تا تمامی افراد بتوانند رنگ بدنه را شخصا سفارش بدهند. هر یک از این مبل های شنی وزن 5 کیلوگرمی داشته پس به راحتی جا به جا خواهند شد. البته تحمل وزن ان ها 150 کیلوگرم بوده پس استفاده از این ست مبل شنی محدودیت سن و یا وزن ندارد. این ست مبل شنی یک ضمانت نامه 2ساله نیز داشته که رد زمان خرید دریفات می کنید. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه مخمل استفاده می کنند. این نوع روکش بدنه در برابر وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نشده و کاملا بادوام و نرم است. با توجه به خاصیت ضدتعریق بودن روکش بدنه می توانید از این ست مبل شنی برای استراحت های طولانی مدت استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه اسودگی با خیال اسوده روکش بدنه مبل شنی را با اب و مواد شوینده بشویید. مواد تشکیل دهنده داخلی ست مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده است. این مواد یونولیتی وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. از جمله ویژگی های خوب این مواد می توان به ساختار نرم و باداوم ان ها اشاره کرد. پس ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه خواهد داد. شما می توانید به راحتی مواد یونولیتی داخلی را کم یا زیاد کرده تا بدنه مبل شنی به فرم ایده ال شما دست یابد. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • تعداد: 5 عدد
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

ست مبل شنی مخمل

ست مبل شنی مخمل مجموعه ای ویژه برای استفاده اعضای یک خانواده می باشد که دارای جنس بدنه نرم و منعطف است و می تواند بهترین و خاص ترین وسیله برای اتاق نشیمن باشد. افراد یک خانواده با داشتن محصولات طبی و مرغوب در دسترس خود می توانند به بهترین شرایط دست پیدا کنند و به همبستگی با یکدیگر بپردازند. در نتیجه کسانی که دارای این مجموعه می باشند می توانند بهترین موقعیت را داشته باشند و از آن لذت ببرند. داشتن ست مبل شنی امکان برخورداری از رنگ های مختلف و جذاب را می دهد و می تواند یکی از بهترین مجموعه های طبی و بی نظیر باشد. در نتیجه محبوبیت محصول زیاد بوده است و می توان با توجه به آن بهترین موقعیت را به دست آورد. رنگبندی جذاب در بین این مجموعه طبی و راحتی کمک می کند تا هر فرد رنگ مخصوص و دلخواه خود را داشته باشد و بتواند با دوام بالا این وسیله طبی را مورد استفاده قرار دهد. با وجود این که این مجموعه طبی دارای تنوع می باشد هر فرد می تواند یکی از این محصولات را استفاده کند. رویه مخمل در این ست مبل شنی سبب شده است که افراد از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار شوند و بتوانند در طولانی مدت شرایط دلخواه خود را داشته باشند. از این رو پر فروش بوده است و علاقه مندان به سمت خرید آن جذب خواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره این محصول با ما همراه باشید.


طول عمر بالا

ست مبل شنی از انواع و  رنگ های گوناگون تشکیل شده است که علاقه مندان با استفاده از آن می توانند به بهترین شرایط دست پیدا کنند. علاوه بر این موارد داشتن طول عمر بالا یکی از مزیت هایی بوده است که افراد را راغب به خریداری این ست بی نظیر کرده است. داشتن زیبایی ظاهری در عین طول عمر بالا سبب تشکیل محصولی بی نظیر و خاص شده است که اغلب افراد تمایل به داشتن آن را دارند. در نتیجه کسانی که می خواهند به بهترین محصول طبی دست پیدا کنند بهتر است این ست مبل شنی را انتخاب و خریداری کنند. با خرید این مجموعه افراد یک خانواده در طول عمر بالا به مجموعه ای از محصولات طبی و راحتی دست پیدا خواهند کرد و رنگبندی به خصوصی نیز شامل حال آن ها می شود. طول عمر بالا سبب کارایی بیش تر محصول می شود و می تواند علاوه بر داشتن مزیت دوام و مقاومت یکی از خرید های مقرون به صرفه باشد. چرا که با پرداخت هزینه اندک می توان به یک محصول با طول عمر بالا دست پیدا کرد که دارای قابلیت های بی نظیر و فراوان می باشد.


رویه ضد حساسیت

این مجموعه طبی و راحتی دارای رویه ضد حساسیت می باشد که قابلیت داشتن این مزیت را برای طول عمر بالا دارد. به همین خاطر است که طرفداران این محصول از آن در مدت زمان طولانی و در شرایط مختلف استفاده خواهند کرد. علاوه بر این موارد محصول می تواند در فصول گرم سال افراد را بر روی خود جای دهد. چرا که بدنه ضد تعریق بوده است و در طولانی مدت و در فصول گرم سال موقعیت مطلوبی برای استفاده کنندگان ایجاد خواهد کرد. از سوی دیگر توانایی برقرار کردن این مزیت در طول عمر بالا تنها در ست مبل شنی وجود دارد که مورد استقبال خریداران قرار خواهد گرفت. رویه ضد حساسیت محصول را برای استفاده کودکان یک خانواده نیز مناسب کرده است و می تواند بیش ترین میزان راحتی و آسایش را برقرار سازد. در نتیجه در زمان مصرف دچار هیچ مشکلی نخواهند شد.


شستشوی راحت

بدنه محصول با استفاده مکرر دچار لک و کثیفی می شود که در نهایت باید آن را با مواد شویینده مختلف شستشو داد. این کار می تواند در زمان خالی بودن بدنه صورت گیرد که بدنه تخلیه بوده و به تنهایی قابلیت شستشو شدن دارد. با این وجود کسانی که دارای این محصول می باشند باید بدانند که مشکلی برای شستشوی مداوم بدنه وجود ندارد.


خرید

جهت خرید آسان ست مبل شنی مخمل به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...