تخت شنی و مبل راحتی بزرگسال

کد 52016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,133,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت شنی و مبل راحتی بزرگسال یکی از محصولات کاربردی نمایندگی مبل شنی بوده که با بدنه ای مقاوم و طول عمری بالا در سال جدید طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که بدنه ان منعطف می باشد. از این محصول می تواندی به عنوان تخت شنی یک نفره و یا مبل شنی دونفره استفاده کنید. روکش بدنه این محصول را از پارچه مخمل با ساختاری نرم و بادوام که کاملا ضدتعریق بوده تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه را می توانید با اب و یا مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد وزن کمی داشته و کاملا نرم هستند اما می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. برای تعویض و یا شارژ مجدد مواد داخلی می توانید از زیپ انتهای محصول استفاده نمایید. این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته تا شما به راحتی ان را جا به جا کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 55 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 8 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 280 کیلوگرم

تخت شنی و مبل راحتی بزرگسال

تخت شنی و مبل راحتی بزرگسال جزو منحصر به فرد ترین محصول راحتی و طبی می باشد که با وجود داشتن طول عمر بالا در اختیار افراد است و قادر است که بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این محصول بی نظیر و راحتی طول عمر بالا دارد تا افراد بتوانند با رغبت تمام خرید آن را انجام دهند و در طول سال های زیاد از داشتن آن لذت ببرند. این محصول کم می کند تا افراد در هر شرایطی که هستند موقعیت مطلوبی برای استراحت داشته باشند و فرم خاصی را نیز به خود بگیرند. در نتیجه با کارایی بالا در اختیار افراد می باشد تا بتوانند تجربه ای منحصر به فرد از داشت استراحت های لازم را به دست آورند. این مبل شنی دارای فرم خاصی می باشد که ظاهری جالب را به خود گرفته است و با این وجود قادر به تامین نیاز های افراد نسبت به یک وسیله طبی و راحتی می باشد. در نتیجه این بدنه ساده و ابتدایی مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد تا در نهایت بتوان با طول عمر بالا از داشتن محصول لذت برد. این نمونه زیبا و جذاب قادر به داشتن شرایط راحتی ویژه ای است که می توان بر این اساس محصول را خریداری کرد و آن را مورد استفاده قرار داد. به دلیل پر فروش بود این محصول می توان آن را به عنوان یک محصول محبوب و طبی در بین تمامی محصولات مشابه در نظر گرفت.


ساختمان ساده و مقاوم محصول

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این مبل شنی دارای ظاهری بسیار ساده می باشد که در واقع استوانه ای است که می تواند برای افراد منحصر به فرد تلقی شود. این ساختمان ساده کارایی بالایی دارد و در نتیجه می تواند با انواع نیاز های افراد سازگار باشد. بدنه به گونه ای طراحی شده است که هم قابلیت درازکشیدن را برای افراد مهیا کرده است و هم می تواند شرایط نشستن را برای افراد ایجاد سازد. به همین خاطر است که با داشتن این محصول تمامی نیاز های بدن نسبت به داشتن آرامش و استراحت در طول روز پاسخ داده می شود و می تواند در رضایت کامل افراد را بر روی خود حفظ کند. با وجود این که بدنه ساده می باشد اما از مقاومت بالایی برخوردار است. به طوری که افراد سنگین وزن نیز قادر به قرار گیری بر روی محصول می باشند. چرا که تحمل وزن افراد از سوی مبل شنی بالا است و قادر است با این تحمل بالا مدت زمان زیاد افراد را بر روی خود حفظ کند. در نتیجه با چنین مقاومت بالایی مورد استفاده علاقه مندان قرار خواهد گرفت و در نهایت می توان از داشتن آن لذت برد. مقاومت بالای محصول ناشی از داشتن دوخت محکم بر روی بدنه می باشد که در نهایت افراد می توانند با رضایت کامل آن را مورد استفاده قرار دهند.


محصولی برای مسافرت

برخی از افراد تمایل دارند که اسباب استراحت و راحتی خود را در طول سفر نیز با خود به همراه داشته باشند. این افراد از وسایل طبی استقبال می کنند و با قیمت های مختلف آن ها را خریداری می نمایند. مبل شنی نیز یکی از این اسباب طبی و راحتی است که با داشتن طول عمر بالا در اختیار افراد در هر زمان حتی در مسافرت نیز می باشد. به طوری که به راحتی قابل حمل است و در هر شرایطی نیز قابلیت استفاده از آن وجود دارد. بدنه برای استفاده در خارج از خانه سازگاری دارد و توان قرار گیری در محیط های باز را دارد. بنابراین کسانی که برای به همراه داشتن در مسافرت محصول را می خواهند قادر هستند که این مبل شنی را خریداری کرده و به راحتی به سفر بروند.


تعویض بدنه محصول

مبل شنی را می توان در صورت نیاز به مبل شنی دیگر تبدیل کرد. در واقع به دلیل وجود قابلیت تعویض رویه بدنه افراد می توانند در صورت تمایل به داشتن رنگی دیگر از مبل شنی آن را با بدنه ای جدید تعویض کنند و به یک محصول جدید دسترسی پیدا کنند.


خرید

چنانچه نیاز به داشتن تخت شنی و مبل راحتی بزرگسال دارید به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...