هپی چیر یک نفره گرد پشتی دار

33030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,975,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره گرد پشتی دار جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات فروشگاه آرامش می باشد که در رنگ های گوناگون عرضه می گردد.زیبا ترین نوع ان در رنگ قهوه ای است که ضد لک بوده و چرک را نشان نمی دهد. جنس بدنه ان از چرم مصنوعی می باشد که مواد تشکیل دهنده داخل ان را که از یونولیت های خورد شده می باشد نگه می دارد.این بدنه با کیفیت و خاص از ان جایی که ضد هر گونه حساسیت است بدون ساییدگی می باشد و در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرد. در یک روز خسته کننده هیچ وسیله ای به جز این مبل هپی چیر مناسب برای استراحت شما نمی باشد. وزن این محصول زیبا کم بوده و به راحتی به نقاط مختلف حمل می شود هم چنین سایز خوب ان باعث شده تا برای محیط های کوچک نیز مناسب شود. این مبل قابلیت شستشو نیز دارد و به راحتی می توان محتویات درون ان را با استفاده از زیپ موجود در بدنه خالی کرد و بدنه را شست. محتویات درون این مبل هپی چیر به گونه ایست که با نشستن روی ان فضای خالی اندام شما با این مواد پر شده و به راحتی بیشتر شما بر روی این مبل کمک می کند و از کمر درد جلوگیری می کند.

  • قطر 120 سانتی متر
  • ارتفاع 100 سانتی متر
  • وزن محصول 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن تا 180 کیلوگرم 
  • قابلیت شستشو 
  • ضمانت 2 ساله
  • قابل حمل اسان

هپی چیر یک نفره گرد پشتی دار

هپی چیر یک نفره گرد پشتی دار محصولی ویژه با طراحی جالب است که مورد پسند افراد زیادی قرار دارد. این محصول جذاب رنگ مناسبی داشته و رویه ای با کیفیت دارد. هم چنین ساختمان این هپی چیر کاملا طبی و استاندارد است و نرم و منعطف می باشد. از ویژگی های بارز این محصول داشتن طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر است. هم چنین این هپی چیر دارای ضمانت نامه دو ساله نیز می باشد که دلیلی بر اعتماد مشتریان عزیز به کیفیت آن می باشد. البته وجود نام شرکت مبل شنی آرامش بر روی یک محصول کافی است تا خریداران آشنا با این نام، به کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کنند. در ادامه این مطلب سعی داریم ویژگی های هپی چیر را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا جهت خرید اطلاعاتی کافی در خصوص این محصول داشته باشید. 


نوع ساختمان هپی چیر

این محصول دارای ظاهری اسپرت و خاص است که به فرم کلی گرد طراحی شده است. نشیمنگاه این مبل شنی کاملا دایره ای بوده و به صورت یک فرو رفتگی با عمق کم در بخش مرکزی این محصول قرار دارد. نکته جالب در طراحی این هپی چیر داشتن یک پشتی بلند با عرض نسبتا باریک نسبت به بدنه اصلی می باشد. این پشتی ارتفاعی بلند داشته و ضخامتی مناسب دارد. به طوری که به خوبی قسمت های ستون فقرات را پوشش می دهد و انحنای آناتومی بدن را دربر می گیرد. با وجود این پشتی مناسب، در زمان استراحت به راحتی می توانید سر و گردن خود را به این پشتی تکیه دهید تا به راحتی استراحت کنید. نشیمنگاه این محصول نیز ارتفاع مناسبی از سطح زمین دارد و کاملا استاندارد می باشد. در زمان نشستن بر روی این محصول، کناره های نشیمنگاه بالاتر آمده و حالتی مانند دسته ایجاد می کنند. به طوری که در زمان نشستن می توان آرنج خود را بر روی آن قرار داد تا از آویزان شدن دست ها جلوگیری شده و فشاری به کتف و گردن وارد نشود. به این ترتیب این محصول ساختمانی کاملا طبی دارد که می توان به راحتی از آن استفاده نمود. 


نوع رویه هپی چیر

رویه هپی چیر از دو بخش تشکیل شده است. لایه داخلی رویه که از نوعی پارچه بسیار مقاوم تهیه شده است. این لایه داخلی مواد داخلی هپی چیر را نگه داری می کند و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. این نوع پارچه در برابر فشار زیاد و یا برخورد اجسام و ضربه دچار پارگی نشده و مواد داخلی به بیرون نشت نمی کند. بر روی این لایه داخلی یک زیپ قرار دارد که در صورت نیاز می توانید توسط آن به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. بخش خارجی رویه هپی چیر نوعی پارچه با استحکام بالا می باشد که دارای کیفیتی بی نظیر است. این رویه خارجی دارای استحکام بالایی بوده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم می باشد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این رویه ضد حساسیت است و برای افرادی با پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد. در صورت کثیف شدن رویه نگران نباشید. زیرا این رویه قابلیت شستشو دارد و در صورت نیاز توسط زیپی که بر روی بدنه آن قرار دارد می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. برای شستشو می توانید از مواد شوینده و ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید تا این کار به ساده ترین روش انجام شود. 


آسیب دیدن رویه 

رویه این محصول از بهترین کیفیت برخوردار می باشد که طول عمر بالایی دارد و به شما امکان استفاده در فضاهای باز را می دهد. البته نوع نگه داری شما از این محصول در طول عمر آن نقش به سزایی دارد. برای داشتن محصولی با طول عمر بالا، لازم است نکات ساده ای را در زمان استفاده رعایت بفرمایید. در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید زیرا ممکن است بدنه هپی چیر به دیوار برخورد کرده و خراش پیدا کند. هم چنین از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت و لوازم تیز به بدنه جلوگیری کنید تا رویه آسیب نبیند. در صورت وارد شدن آسیب به رویه نیز نگران نباشید. شما می توانید این رویه را تعمیر کنید و یا رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی جایگزین نمایید.


راهنمای خرید

هپی چیر یک نفره گرد پشتی دار را می توانید با قیمتی ارزان از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...