هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره

کد 32138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,927,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره یکی دیگر از بهترین انواع هپی چیر بوده که برای استفاده در زمان های استراحت و مطالعه و.. با ساختاری طبی و راحت و طول عمر بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. این هپی چیر دارای رنگ بدنه مشکی بوده اما شما می توانید رنگ بدنه محصول را در صورت تمایل شخصا سفارش دهید. وزن بدنه هپی چیر 6 کیلوگرم بوده تا با استفاده از دستیگره تعبیه شده در بخش بالایی بتوانید به راحتی محصول را جا به جا کنید. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. زیرا این نوع پارچه ضدتعریق و ضداب و کاملا قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر یونولیت خرد شده است. زیرا مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه هپی چیر می توانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید محصول با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره

هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره یکی از مقاوم ترین انواع هپی چیر می باشد که با دارا بودن رویه چرمی مناسب و با کیفیت، و هم چنین دارا بودن رنگ بدنه مناسب، قابل استفاده در فضاهای رسمی مانند محل کار است. این محصول دارای کیفیتی بالا بوده که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. تولید کننده برای این محصول ضمانت نامه دو ساله ارائه کرده است که با خاطر آسوده از کیفیت می توانید نسبت به خرید اقدام کنید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت.


پارامترهای ظاهری

این محصول دارای قطر 90 سانتی متری می باشد که به راحتی در فضاهای متفاوت قابل استفاده است. ابعاد مناسب این محصول موجب شده است تا بتوانید از آن در فضاهای محدود آپارتمانی استفاده کنید و محیطی دنج و راحت را برای خود ایجاد کنید. شما می توانید این محصول را در فضاهایی هم چون تراس های کوچک منزل نیز قرار دهید و با استفاده از آن محیطی دنج و راحت ایجاد نمایید. این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد به خوبی در خودرو جای می گیرد و شما خواهید توانست آن را در مسافرت و گردش ها مورد استفاده قرار دهید. ارتفاع این هپی چیر نیز معادل 130 سانتی متر است که نسبت به سایر محصولات دارای پشتی بلند تری می باشد که خاصیت طبی داشته و به راحتی می توانید در نشستن های طولانی مدت و استراحت از آن استفاده کنید. پشتی بلند این محصول تا قسمت بالای سر و گردن را پوشش داده و به ایجاد فضایی راحت کمک زیادی خواهد کرد. 


وزن بدنه پایین و استحکام بالا

این محصول دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم می باشد. مواد داخلی مورد استفاده در هپی چیر از وزن بسیار پایین و حجم بالایی برخوردار هستند که موجب شده است تا این محصول وزن کمی داشته باشد و به سادگی بتوانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. شما می توانید این محصول را به راحتی جابه جا کنید و برای فعالیت های مختلف به همراه خود ببرید تا با بهره مندی از نشیمنگاهی مناسب، بتوانید ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید و به طوری که از نشستن خسته نشوید. شما می توانید این محصول را در زمان مطالعه به اتاق برده و در هنگام تماشای تلوزیون به مقابل تلوزیون انتقال دهید. مواد داخلی مورد استفاده در تولید این هپی چیر دارای استحکام بسیار زیادی می باشد و با وارد شدن فشار زیاد و در صورت استفاده طولانی مدت توسط افرادی با وزن زیاد، محصول دچار کاهش حجم نشده و انعطاف آن کم نمی شود. این محصول قادر است تا وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. 


نوع رویه مورد استفاده 

رویه مورد استفاده در این محصول از نوع چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیتی بالا است. این نوع رویه پوسته پوسته نشده و دچار آسیب نخواهد شد. رویه مورد استفاده در تولید این هپی چیر در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین این رویه با وارد شدن ضربه دچار آسیب نمی شود. رویه این محصول را می توانید به سادگی توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید و به حالت اولیه بازگردانید. در قسمت زیرین این رویه یک زیپ مخفی تعبیه شده است که می توانید رویه را توسط آن از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر نمایید و یا در صورت تمایل تعویض کنید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه هپی چیر نگران نباشید زیرا به راحتی می توانید رویه را تعمیر کنید. در صورت تغییر دکوراسیون نیز می توانید به جای تهیه یک هپی چیر جدید، رویه محصول را مطابق با دکوراسیون جدید و سلیقه خود از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. 


راهنمای خرید

برای خرید انواع هپی چیر متناسب با سلیقه خود می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و خریدی آسان را انجام دهید. در این سایت انواع هپی چیر ها با طراحی متفاوت و مناسب تمامی سلایق موجود می باشند. هم چنین هپی چیر یک نفره چرم با دستیگره را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...