هپی چیر یک نفره چرمی بنفش

کد 12026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,842,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره چرمی بنفش یک محصول استثنایی با طول عمر بالا و طراحی بدنه راحت و طبی بوده که برای استفاده تمام رده های سنی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاهی سرخود و منعطف بر روی ان تعبیه می شود. این تکیه گاه با ارتفاع بلند خود تمامی سطح کمر را پوشش داده به همین دلیل راحتی بالایی را تجربه خواهید کرد. روکش بدنه این هپی چیر از پارچه چرم مصنوعی تولید می شود. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. با توجه به کیفیت بالای پارپه چرم مصنوعی می توانید روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی تشکیل دهنده هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده است. زیرا این مواد وزن کمی داشته ولی قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. شما می توانید در صورت نیاز مواد یونولیتی داخل هپی چیر را تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. اگر قصد خرید هپی چیر را با قیمت ارزان و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع:100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر یک نفره چرمی بنفش

یکی از محبوب ترین نوع طراحی های هپی چیر، هپی چیرهایی با طراحی های گرد هستند. این سبک از طراحی هپی چیر مورد علاقه اغلب افراد واقع شده و ساختمانی بسیار راحت و مناسب دارند. هپی چیر یک نفره چرمی بنفش یکی از زیباترین این محصولات است که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


ابعادی مناسب برای استفاده 

برای تهیه هپی چیر مناسب لازم است تا اطلاعات کافی در خصوص ابعاد محصول داشته باشید تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید اقدام به تهیه محصول مناسب نمایید. هپی چیر چرمی بنفش دارای قطر 90 سانتی متری است که در گروه محصولات کم جا قرار می گیرد. به این ترتیب شما می توانید از این محصول در فضاهای کوچک و محیط های محدود آپارتمانی استفاده نمایید. شما می توانید در فضاهای کوچک از آپارتمان خود محیطی دنج و راحت را ایجاد کنید تا در آن جا به استراحت پرداخته و خستگی روز کاری را از تن خود دور نمایید. این محصول دارای ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر می باشد که در مقایسه با دیگر محصولات، دارای ارتفاعی بلند است. بخش زیادی از این ارتفاع به پشتی مناسب این هپی چیر مربوط می شود که تا قسمت سر و گردن فرد را پوشش داده و دارای عرض مناسبی جهت پوشش کتف و شانه ها می باشد. این پشتی برای استفاده در زمان خوابیدن مناسب است زیرا در زمان تکیه دادن، سر و گردن در وضعیتی مناسب قرار خواهد گرفت. 


دارا بودن رویه ای با کیفیت 

رویه این هپی چیر دارای کیفیتی بالا می باشد که تمامی ویژگی های مورد نیاز برای استفاده را دارا است. این رویه دارای استحکام بالایی بوده که در صورت وارد شدن فشار زیاد و ضربه دچار پارگی و ساییدگی نخواهد شد. این رویه با نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار تغییر شکل نشده و به اصطلاح شل نمی شود. این رویه را می توانید به راحتی توسط دستمال نم دار تمیز کرده و به حالت اولیه بازگردانید. این رویه از جنس نوعی چرم مصنوعی با کیفیت می باشد و پوسته پوسته نمی شود. 


حفظ کیفیت رویه

برای داشتن رویه ای با طول عمر بالا لازم است تا نکات ساده ای را در زمان استفاده از آن رعایت بفرمایید. در زمان جابه جایی این محصول را بر روی زمین نکشید، زیرا ممکن است رویه با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. برای جابه جایی صحیح این محصول لازم است تا هپی چیر را به طور کامل از روی زمین بلند نمایید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه هپی چیر خودداری کنید زیرا بدنه دچار سوختگی می شود. هم چنین در صورت بروز آسیب به بدنه می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و تعویض نمایید. در صورت تمایل رویه قابلیت تعمیر داشته و به سادگی از بدنه اصلی جدا شده و توسط یک خیاط به تعمیر آن بپردازید. 


تحمل وزن بالا

این محصول از مواد داخلی مناسبی بهره مند می باشد که دارای وزن بسیار پایین و حجم بالایی هستند. به همین دلیل جابه جایی و حمل آن بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی این محصول را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. این نوع از مواد داخلی حالتی همانند شن های ریزی دارند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. با این وجود این محصول از انعطاف زیادی برخوردار بوده و با نشستن هر فردی، به حالت متناسب با انحنای ستون فقرات فرد درآمده و به محیطی ایده آل برای نشستن تبدیل می شود به طوری که هیچ فشاری به بدن وارد نشده و اندام ها در وضعیتی مناسب قرار می گیرند. دارا بودن استحکام بالا از ویژگی های بارز این محصول است. این مواد داخلی تحت وارد شدن فشار زیاد و در اثر استفاده افرادی با وزن سنگین دچار تغییر شکل نمی شوند. بنابراین حالت خود را از دست نداده و حجم خود را حفظ خواهند کرد. به علاوه انعطاف این محصول نیز حفظ می شود. 


روش خرید

شما می توانید انواع هپی چیرهای مورد نیاز خود را به راحتی از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش تهیه نمایید. هم چنین هپی چیر یک نفره چرمی بنفش از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...