هپی چیر یک نفره پلی استر

کد 32095

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,886,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره پلی استر در میان تعداد زیادی هپی چیر یک نمونه جذاب و منحصر به فرد به شمار رفته که قابلیت استفاده در فضای باز را نیز دارد. این هپی چیر را با روکش بدنه ای از نوع پلی استر تولید کرده اند. روکش پلی استر کاملا ضدآب بوده پس می توانید از این هپی چیر در فضای باز مانند کنار استخر نیز استفاده کنید. روکش بدنه پلی استر نرم و بادوام بوده و قابلیت تحمل وزن و فشار بالایی دارد. ساختار ضدتعریق این روکش بدنه موجب شده تا بتوانید از این هپی چیر با اسودگی خاطر در زمان های طولانی مدت استفاده کنید. رنگ بدنه هپی چیر طوسی بوده تا با تمام رنگبندی های فضای داخلی هماهنگ شود. برای رفاه حال شما تولید کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط افراد را فراهم کرده است. پس به راحتی رنگ بدنه هپی چیر را در زمان خرید سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر یونولیتی بوده که وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد از نوع خرد شده انتخاب شده زیرا نرم و انعطاف پذیر بوده و می تواند اسایش و راحتی شما را فراهم کند. لازم به ذکر بوده مواد یونولیتی قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. وزن بدنه هپی چیر 5 کیلوگرم بوده و برای جا به جایی آسان محصول یک دستگیره بر روی هپی چیر تعبیه شده است. بدنه مقاوم محصول قادر بوده وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. پس بدون دغدغه بابت وزن بالا می توانید از این هپی چیر استفاده نمایید. محصولات تولید شده در نمایندگی رسمی مبل شنی مانند این هپی چیر ، شامل 2 سال ضمانت نامه هستند. برای خرید هپی چیر با قیمت ارزان توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع : 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

هپی چیر یک نفره پلی استر

محصولات تک نفره تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، دارای تنوعی بی نظیر می باشند و اغلب از طراحی های راحتی برخوردارند. این محصولات دارای تفاوت های بسیاری در ظاهر و نوع طراحی می باشند. برخی از این محصولات از طراحی گرد برخوردارند و این گونه محصولات، از محبوبیت بالایی در میان خریداران بهره مند هستند. هپی چیرهای گرد در گروه محصولات راحتی قرار می گیرند و می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد بدون اینکه فشاری به بدن وارد شود و یا از نشستن و استراحت بر روی آن ها خسته شوید. در ادامه این مطلب هپی چیر یک نفره پلی استر را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم و مشخصات آن را به طور کامل بیان می کنیم. 


محصولی زیبا با طراحی گرد

این هپی چیر از طراحی گرد برخوردار است. این محصول به صورت یک توپ بزرگ می باشد که در قسمت میانی آن فرو رفتگی دیده می شود. این فرو رفتگی در واقع قسمت نشیمنگاه محصول می باشد که به راحتی می توان بر روی آن نشست و برخاست. نشیمنگاه هپی چیر بسیار جادار و مناسب است و هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. این نشیمنگاه در ارتفاعی استاندارد از سطح زمین قرار دارد و استفاده و نشست و برخاست بر روی آن را راحت تر کرده است. ارتفاع مناسب این محصول باعث شده است تا در زمان نشستن طولانی مدت پاهای شما آویزان نشده و از ایجاد درد در این ناحیه جلوگیری خواهد شد. در طراحی این بدنه علاوه بر توجه به فاکتورهایی نظیر نشیمنگاه راحت و ارتفاع مناسب، تکیه گاهی مناسب نیز لحاظ شده است. این تکیه گاه به گونه ای طراحی شده است که در زمان نشستن، به خوبی قسمت کمر و کتف را پوشش داده تا از ایجاد درد در این قسمت ها جلوگیری شود. هم چنین این تکیه گاه دارای انعطافی بی نظیر است که حالت کمر و ستون فقرات را به خود گرفته و به حالتی ایده آل برای استفاده شما تبدیل خواهد شد. 


رویه مقاوم 

برای پوشش این محصول سعی شده تا از بهترین نوع پارچه استفاده شود. برای این منظور از پارچه پلی استر استفاده شده است که مقاومت بسیار زیادی دارد و ضد آب می باشد. این نوع پارچه نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. به همین دلیل در زمان استفاده های طولانی مدت از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری خواهد شد و افراد با پوست های حساس به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این رویه می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار بالا اشاره کرد. این نوع رویه با داشتن مقاومت بسیار زیاد، به سادگی دچار پارگی و خراش نمی شود و ساییدگی و پوسیدگی بر روی آن اتفاق نمی افتد. این رویه به رنگ زیبای آبی می باشد که با اغلب دکوراسیون هماهنگ شده و می توانید از آن در فضاهای متفاوت استفاده نمایید. 


روش جابه جایی محصول

برای حفظ کیفیت این رویه لازم است این محصول را بر روی زمین نکشید و در زمان جابه جایی، به طور کامل محصول را از روی زمین بلند کنید. با این کار از وارد شدن آسیب به بدنه هپی چیر جلوگیری شده و آسیبی به محصول وارد نمی شود. به جهت حفظ کیفیت این محصول نیز لازم است تا مراقب باشید کودکان بر روی محصول پرش نکرده و از پرت کردن هپی چیر خودداری کنید. 


تعمیر و تعویض رویه

رویه این محصول دارای مقاومت بالایی است که در مواردی نادر، ممکن است دچار آسیب شود. در قسمت زیرین این هپی چیر، یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. در صورت وارد شدن آسیب به رویه می توانید خودتان اقدام به تعمیر رویه کرده و یا با تماس با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش، جهت تعمیرات تخصصی اقدام نمایید. در صورت تمایل می توانید رویه هپی چیر را تعویض کرده و رویه جدیدی را خریداری نمایید. 


راهنمای خرید

هپی چیر یک نفره پلی استر از بهترین نمونه های هپی چیر راحتی با طراحی گرد است. این محصول را می توانید با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...