هپی چیر یک نفره پارچه ای

کد 33017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,945,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره پارچه ای یکی دیگر از بهترین نمونه های هپی چیر بوده که برای استفاده تمام سنین در هر وزنی طراحی و روانه بازار شده است. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاهی سرخود دارد. این تکیه گاه منعطف و بلند بوده و تمامی سطح کمر فرد را پوشش می دهد. به همین دلیل برای استفاده های طولانی مدت مانند استراحت ، مطالعه ، کار ، تماشای تلویزیون و ... کاملا مناسب است. از این محصول می توانید در دکوراسیون منزل و با محل کار خود استفاده کنید. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از مرغوب ترین نوع پارچه استفاده کرده اند. این نوع روکش بدنه با توجه به ساختار ضدتعریق خود در صورت استفاده طولانی مدت حساسیت و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. روکش پارچه ای نرم و مقاوم بوده و در برابر وزن بالا و یا فشار دچار افت طول عمر نمی شود. با اسودگی خاطر می توانید این روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی وزن کمی داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهند. بر روی بدنه هپی چیر یک زیپ تعبیه شده است. شما می توانید از طریق این زیپ مواد داخلی را کم یا زیاد کرده تا به فرم ایده ال مدنظر خود برسند. این هپی چیر دارای 2 سال گارانتی از طرف نمایندگی مرکزی بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این هپی چیر را دارید تنها کافی ست به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی 2ساله

هپی چیر یک نفره پارچه ای

این محصول خاص با دارا بودن طراحی فوق العاده راحت و رنگ ملایم و مناسب، توانسته مورد علاقه بسیار از افراد واقع شده و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این هپی چیر دارای ویژگی های بی نظیری است که برای استفاده در زمان استراحت و فعالیت های نشسته ایده آل می باشد و به راحتی در انواع فضاها کاربرد دارد. برای خرید هر محصولی لازم است تا اطلاعات کاملی را در مورد آن کسب نمایید و شناخت خوبی در مورد آن محصول داشته باشید. به این ترتیب خواهید توانست تا محصولی مناسب را خریداری نمایید. جهت آشنایی بیش تر شما با این محصول، در ادامه به نقد و بررسی هپی چیر یک نفره پارچه ای خواهیم پرداخت. 


مشخصات ظاهری هپی چیر

این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متر و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر است. محصول فوق به صورت گرد طراحی شده است و تکیه گاهی به شکل هرم دارد که نوک تیز است. این محصول فاقد دسته می باشد و عرض آن تمامی قسمت نشیمنگاه را تشکیل می دهد. با این وجود نشیمنگاه بسیار جادار و مناسب است و در زمان خرید، نیازی نیست به سایز افراد توجه کنید. این محصول برای استفاده تک نفره تهیه شده است و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد، در زمان مسافرت ها و گردش، به راحتی در خودرو جای می گیرد و شما می توانید این محصول را به همراه خود ببرید. هم چنین شما خواهید توانست با استفاده از این هپی چیر، فضایی راحت را در مسافرت و گردش ایجاد کنید تا با نشستن بر روی آن، از گرمای خورشید و هوای تازه بیشترین استفاده را داشته باشید. با توجه به کیفیت بالای این محصول، در برابر نور آفتاب دچار آسیب نخواهد شد و می توانید به خوبی و به مدت طولانی از آن بهره ببرید. 


روش جابه جایی

برای جابه جایی این محصول لازم است تا از کشیدن این هپی چیر بر روی زمین خودداری کرده و این هپی چیر را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و حمل نمایید. در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است بدنه محصول به بخش هایی از دیوار و یا اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. به همین علت در زمان جابه جایی، لازم است هپی چیر را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. مواد داخلی مورد استفاده در تهیه این هپی چیر، دارای وزن کم و حجم بالایی هستند. به این ترتیب وزن این هپی چیر برابر با 5 کیلوگرم است که شما می توانید به راحتی در هر فضایی آن را حمل کرده و انتقال دهید. شما در زمان تماشای تلوزیون به راحتی می توانید این محصول را به مقابل تلوزیون انتقال دهید و یا در زمان مطالعه، این محصول را به راحتی به اتاق ببرید. 


تحمل وزن بالا 

این محصول قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کرده بدون اینکه به بدنه آن فشاری وارد شود و یا دچار آسیب شود. مواد داخلی مورد استفاده در تهیه این محصول از استحکام بسیار بالایی بهره می برند که با وارد شدن فشار زیاد، دچار آسیب نشده و از حجم آن کاسته نخواهد شد. این محصول دارای انعطاف بسیار زیادی می باشد که به واسطه شکل ظاهری مواد داخلی اتفاق می افتد. این مواد داخلی به صورت شن های ریز و سبکی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین دلیل با نشستن بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و به فرمی ایده آل برای بدن درمی آیند. انعطاف بالای این مواد داخلی موجب شده است تا هپی چیر بسیار نرم و راحت بوده و به همین دلیل می توان از آن به مدت طولانی و بدون وارد شدن فشاری به بدن استفاده نمود. این محصول با دارا بودن انعطاف بالا، فضایی ایده آل برای نشستن های طولانی مدت محسوب شده و شما خواهید توانست به راحتی از این محصول به مدت طولانی بدون وارد شدن فشاری به زانوها و کمر استفاده نمایید. این هپی چیر دارای گارانتی دو ساله است که خاطر خریدار گرامی از بابت کیفیت بالای آن آسوده خواهد شد. 


خرید

هپی چیر یک نفره پارچه ای را با ارزان ترین قیمت و کیفیتی بی نظیر از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش خریداری نمایید. با وارد شدن به این سایت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...