هپی چیر یک نفره مشکی

کد 13051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,104,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره مشکی یکی از با کیفیت ترین نمونه تولیدی هپی چیر بوده که با ظاهری ساده و شکیل از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محصول با بدنه از جنس چرم مصنوعی تولید شده که به راحتی قابلیت تعمیرات و شست و شو و یا حتی تعویض را دارد. به علاوه این جنس پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاوم بوده و خاصیت ضد تعریقی نیز دارد. رنگ بدنه محصول کاملا ساده بوده و در صورت تمایل می توانید رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید. مواد داخلی محصول از جنس یونولیت انتخاب شده تا علاوه بر نرمی بالا به محصول وزنی کم ببخشد. به همین دلیل به راحتی قابلیت حمل و نقل دارد. این محصول علاوه بر پوشش بدنه مقاوم و طول عمر بالای خود دارای یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز می باشد که در زمان خرید به دست شما می رسد. از جمله ویژگی های عالی این کالا می توان به این نکته اشاره کرد که محصول نیاز به راه اندازی نداشته و کاملا اماده به دست مصرف کنندگان محترم خواهد رسید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری کنید.


  • طول : 140 سانتی متر 
  • عرض : 90 سانتی متر 
  • ارتفاع : 90 سانتی متر 
  • دارای زیر پایه دارای بدنه از جنس پارچه دارای طول عمر بالا

هپی چیر یک نفره مشکی

از دلایل علاقه افراد به محصولات راحتی شنی، داشتن ظاهری فانتزی و جذاب است. یکی از مشخصه های بارز محصولات راحتی شنی، دارا بودن ساختمان طبی و راحت و هم چنین طراحی فانتزی و خاص می باشد. یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصولات در ایران، گروه بزرگ مبل شنی آرامش می باشد که توانسته با تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، به رقابت با محصولات خارجی بپردازد. هپی چیر یک نفره مشکی یکی از جذاب ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ است که با داشتن ظاهری شیک و اسپرت، قابلیت استفاده در اغلب فضاها را دارد. در ادامه به بررسی ویژگی های این هپی چیر می پردازیم. 


ظاهری خاص و شیک

این هپی چیر به صورت گرد ساخته شده است اما دارای تفاوت اساسی در طراحی با سایر هپی چیر های گرد می باشد. این محصول به صورت یک تکه تولید شده و در قسمت میانی آن نشیمنگاهی به صورت یک فرورفتگی دیده می شود. با نشستن بر روی این هپی چیر، ساختمان محصول به طور کلی بدن شما را دربر می گیرد و با ایجاد یک پشتی کوتاه و مناسب، تکیه گاهی ایده آل برای شما فراهم خواهد کرد. هم چنین این پشتی به خوبی تمامی بخش گودی کمر را پوشش می دهد و می توانید به راحتی ساعت های طولانی از آن استفاده نمایید. در هنگام نشستن بر روی هپی چیر نیز کناره های محصول بالاتر آمده و به صورت دسته هایی مناسب شکل می گیرد. به این ترتیب می توانید آرنج خود را در زمان نشستن بر روی این دسته ها قرار دهید تا از آویزان شدن دست های شما جلوگیری شود. 


استفاده در فضاهای گوناگون

این هپی چیر به رنگ مشکی تولید شده است که به راحتی می توانید آن را در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید. این هپی چیر را می توانید در محیط های رسمی هم چون دفتر کار نیز استفاده نمایید. با قرار دادن این هپی چیر در فضای محیط کار خود می توانید در اوقات استراحت و فراغت از کار، با نشستن بر روی این هپی چیر، خستگی را از تن خود دور کرده و به آرامش برسید. هم چنین شما می توانید به راحتی از این محصول را در سالن نشیمن منزل خود قرار دهید. به دلیل داشتن رنگ مشکی و براق این هپی چیر به خوبی با تمام وسایل و لوازم هماهنگ شده و مناسب هر نوع دکوراسیونی می باشد. این هپی چیر را می توانید در اتاق مطالعه قرار دهید و بدون خستگی ساعت های طولانی به مطالعه بپردازید. هم چنین می توانید برای انجام فعالیت هایی هم چون کار با لپ تاپ و موبایل از این محصول استفاده کنید. این هپی چیر قابلیت استفاده در فضاهای بیرون از منزل را داشته و با دارا بودن کیفیت بسیار زیاد، با استفاده در فضاهای بیرون از منزل به کیفیت آن آسیبی وارد نخواهد شد. قرار گرفتن در فضاهای باز و نور آفتاب، موجب تغییر رنگ و پارگی بدنه نشده و آسیبی به هپی چیر وارد نمی کند. 


قابلیت تعمیر و تعویض رویه

در صورت بروز آسیب به بدنه می توانید رویه این محصول را به سادگی از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر کنید. بر روی این هپی چیر یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و توسط یک خیاط تعمیر نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض کنید تا محصول جدیدی داشته باشید.


تنظیم انعطاف هپی چیر

مواد داخلی هپی چیر از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل تهیه هستند. با خریداری این مواد داخلی و کم و زیاد کردن مواد داخلی هپی چیر، شما قادر خواهید بود تا انعطاف هپی چیر را به راحتی تنظیم نمایید و مطابق با تمایل خود هپی چیر نرم تر و یا سفت تر داشته باشید. در صورت برخورد آب و مایعات با مواد داخلی نیز، این مواد به هم چسبیده و سفت می شوند. در صورت این اتفاق نیز می توانید مواد داخلی هپی چیر را تعویض نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


روش خرید

برای تهیه هپی چیر یک نفره مشکی با ارزانترین قیمت به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...