هپی چیر یک نفره مخمل با زیرپایی

کد 32113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,244,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره مخمل با زیرپایی یک نمونه متفاوت و در عین حال زیبا در این گروه محصول به شمار رفته که شما می توانید به راحتی ان را جایگزین مبل های راحتی کلاسیک کنید. تکیه گاه این هپی چیر شیبدار بوده که نشیمنگاهی راحت و بزرگ دارد. همچنین محصول از یک زیرپایی برخوردار بوده که با استفاده از ان می تواند خواب راحت و استراحت طولانی را تجربه نمایید. زیرا تکیه گاه هپی چیر تمام سطح کمر شما را پوشش داده که مشکلی در زمان استفاده نخواهید داشت. از این زیرپایی می توانید به عنوان یک میز استاندارد نیز استفاده کنید. طراحی بدنه محصول به گونه ای بوده که به راحتی در تمامی دکوراسیون داخلی منازل و یا دفتر کار قابل استفاده بوده و وسیله ایده ال برای استراحت و کار و مطالعه و... به شمار می رود. تولید کننده این هپی چیر را در رنگبندی بالایی تولید کرده است. پس مصرف کنندگان می توانند رنگ بدنه را در زمان خرید شخصا سفارش بدهند. وزن بدنه هپی چیر در حدود 6 کیلوگرم است. برای جا به جایی اسان یک دستگیره در بخش بالایی ان نیز وجود دارد. این بدنه می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده زیرا از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. روکش بدنه هپی چیر از نوع مخمل با ساختار ضدتعریق و نرمی و بادوام بسیار بالا تولید شده است. لازم به ذکر بوده این روکش بدنه قابلیت شستشو با اب و مواد شوینده را دارد. مواد تشکیل دهنده داخلی هپی چیر نیز از نوع یونولیتی هستند. این مواد یونولیتی کاملا خرد شده بوده تا شما نرمی و راحتی بالایی را تجربه کنید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی در ایران مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض:100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی دوساله

هپی چیر یک نفره مخمل با زیرپایی

در انتخاب انواع هپی چیرها، کیفیت نقش مهمی را ایفا می کند. محصولی که دارای کیفیت بالا باشد قادر است به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و تا مدت ها نیاز شما را از بابت خرید هپی چیر جدید، برطرف سازد. محصول با کیفیت همواره رضایت خریداران را در پی خواهد داشت و به فروش بالایی دست پیدا می کند. به همین علت تمام تلاش ما در گروه مبل شنی آرامش، بر این اصل استوار شده است و به واسطه این دیدگاه، در تولید محصولات از بهترین و مرغوب ترین مواد استفاده کرده ایم تا محصولی بی نظیر به دست شما برسد. محصولات تولید شده توسط این شرکت جزو بهترین نمونه های موجود در بازار ایران می باشند که قابلیت رقابت با تمامی نمونه های خارجی را دارند. هم چنین دارا بودن ضمانت دو ساله نیز مهر تأییدی بر کیفیت بالای این محصولات می باشد که خاطر شما را از بابت طول عمر بالای هپی چیر های تولید شده توسط این گروه، آسوده می سازد. برای خریدی آسان و مطمئن نیاز است تا شما اطلاعات کاملی را در مورد محصول داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید. هپی چیر یک نفره مخمل با زیرپایی یکی از نمونه های تولید شده توسط این گروه می باشد که در ادامه این مطلب سعی داریم ویژگی های آن را به طور کامل بازگو کنیم. 


طراحی ساختمان هپی چیر

هپی چیر یک نفره به صورت گرد طراحی شده است و داری سطحی به صورت شیبدار می باشد. قسمتی از بدنه محصول که دارای ارتفاع کم تری می باشد بخش نشیمنگاه هپی چیر را تشکیل می دهد. قسمتی از محصول نیز که دارای ارتفاع بیش تری می باشد بخش تکیه گاه است. با نشستن بر روی این محصول، قسمت شیبدار موجود بر روی بدنه، به خوبی فرم بدن را به خود می گیرد و به تکیه گاهی مناسب و ایده آل برای بدن شما تبدیل می شود. این تکیه گاه قادر است بخش های متفاوت بدن از شانه ها و کتف، تا سر و گردن را پوشش داده و به همین جهت، مناسب ترین گزینه برای استراحت به شمار می رود. 


شکل ظاهری زیرپایی

این محصول به صورت یک استوانه کوچک طراحی شده است که ابعاد و ارتفاعی دقیقا متناسب با نشیمنگاه هپی چیر دارد. به این ترتیب شما خواهید توانست به راحتی از این محصول استفاده نمایید. این زیرپایی، پاهای شما را هم راستا با بدن قرار می دهد و در زمان استفاده از آن، هیچ فشاری متوجه بدن شما نخواهد بود. 


کاربردهای متفاوت زیرپایی

این محصول از کیفیتی دقیقا مشابه با هپی چیر بهره مند است و مواد اولیه مورد استفاده در تولید این زیرپایی، همان مواد استفاده شده در هپی چیر می باشند. به همین جهت کاملا نرم و منعطف بوده و رویه ای مقاوم و لطیف دارد. به دلیل داشتن ارتفاعی متناسب با نشیمنگاه، از این محصول به راحتی می توانید به عنوان یک پاف نشیمن مجزا استفاده نمایید. در صورت نیاز و کمبود جا می توانید بر روی این محصول بنشینید. این زیرپای، به سادگی به نشیمنی راحت و مناسب برای نشستن تبدیل می شود. در صورت نیاز می توانید از این زیرپایی به عنوان یک میز کوچک در کنار هپی چیر استفاده نمایید و در زمان کار وسایل خود را بر روی این محصول قرار دهید. 


ابعاد هپی چیر

این محصول طولی برابر با 90 سانتی متر دارد و عرض آن معادل 85 سانتی متر است. ارتفاع این محصول 120 سانتی متر می باشد. بخش کمی از این ارتفاع مربوط به فاصله سطح زمین تا نشیمنگاه است و مابقی این ارتفاع به تکیه گاه مربوط می شود به همین دلیل شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید و به این ترتیب در زمان نشستن های طولانی مدت اذیت نشده و خستگی خود را به حداقل برسانید. 


جابه جایی آسان

در داخل این هپی چیر از نوعی مواد یونولیتی استفاده شده است که وزن بسیار پایین و حجم بالایی دارند به همین دلیل هپی چیر دارای وزن 6 کیلوگرمی می باشد که شما می توانید به راحتی آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. این محصول با وزن پایین خود قادر است تا 180 کیلوگرم وزن را به خوبی تحمل کند بدون اینکه به بدنه آن آسیبی وارد شود. 


خرید

هپی چیر یک نفره مخمل با زیرپایی را با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...