هپی چیر یک نفره مخمل اورجینال

کد 22038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,978,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره مخمل اورجینال از جمله مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع مبل شنی تولید شده توسط نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش می باشد که با توجه به نیاز تمام افراد طراحی شده است. این محصول توانسته با ساختار گرد و سبکی که دارد وسیله ای راحت برای آرامش داشتن پس از کار و خستگی روزانه باشد و باعث رضایت تمامی افراد پس از استفاده از آن شده است. جنس این محصوب از بهترین نوع مخمل موجود در بازار می باشد که دارای کیفیت و طول عمر بالا است و برای شستشو در دفعات بالا هیچ مشکلی ندارد چرا که بدنه آن دارای قابلیت شستشو بوده و در تماس با مواد شوینده و آب گرم دچار تغییر حالت اولیه خود نمی شود. در قسمت میانی این مبل شنی زیبا یک فرورفتگی وجود دارد که به منظور راحتی نشستن و استفاده ازآن تعبیه شده است و در نیمه ای از این فرورفتگی یک تکیه گاه نسبتا بلند نیز قرار دارد تا در هنگام استفاده کمر دچار آسیب نشود. در طراحی این مبل شنی زیبا قسمتی برای کم و زیاد کردن محتویات درون ان وجود دارد که در هنگام شستشو نیز می توان از همین قسمت تمام مواد درون مبل شنی را تخلیه کرد و سپس پوسته را شستشو داد. با توجه به داشتن ضمانت 2 ساله برای این محصول اما گاهی لازم است طی مدت استفاده طولانی پوسته بدنه را تعویض نمود که این مبل شنی قابلیت این تعویض را نیز دارد. برای خرید هپی چیر یک نفره مخمل اورجینال می توان به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه نمود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر یک نفره مخمل اورجینال

یکی از زیباترین هپی چیر های راحتی با طراحی گرد، هپی چیر یک نفره مخمل اورجینال است. این محصول با دارا بودن ظاهری فوق العاده زیبا و جذاب و هم چنین طراحی خاص، مورد علاقه بسیاری از افراد واقع شده و هر کس با یک بار امتحان کردن این محصول، به خرید و استفاده مکرر از آن ترغیب خواهد شد. هپی چیر یک نفره مخمل اورجینال یکی از بهترین انواع این محصولات می باشد و از استقبال خوبی در میان خریداران برخوردار است. در ادامه این مطلب، سعی داریم تا این محصول جذاب را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


رویه ای خاص و زیبا

رویه این محصول از بافت زیبایی برخوردار است. برای رویه این هپی چیر از پارچه مخمل با بافت کبریتی استفاده شده است. این نوع رویه بسیار زیبا می باشد و دارای ظرافت خاصی است که نظر خریدار را جلب می کند. در دوخت این رویه از بهترین نوع نخ استفاده شده است که این نوع نخ از مقاومت بسیار بالایی بهره می برد. این نوع نخ دارای استحکام زیادی بوده که با استفاده های مکرر و در زمان وارد شدن فشار بسیار زیاد، دچار پارگی نخواهد شد. به همین علت در زمان استفاده در قسمت درزها مشکلی ایجاد نخواهد شد. این رویه به سادگی دچار پارگی نشده و ساییده نمی شود. از ویژگی های این رویه می توان به قابلیت شستشو اشاره کرد. این رویه را در صورت نیاز می توانید توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. این رویه در اثر شستشو دچار آسیب نشده و به راحتی می توانید به دفعالت متعدد آن را بشویید. هم چنین دچار تغییر رنگ نیز نمی شود. 


مواد داخلی منعطف

مواد داخلی مورد استفاده در تولید این هپی چیر از نوع فیبر می باشد. این مواد داخلی وزن کمی دارند و به راحتی می توان هپی چیر را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمود. از دیگر مشخصاتی که باعث شده است این مواد داخلی، برای استفاده در هپی چیر ایده آل باشد، انعطاف بسیار بالای این مواد است که به واسطه شکل ظاهری دانه های این مواد داخلی میسر می شود. این مواد داخلی به صورت گلوله های بسیار ریز و سبکی هستند که کاملا آسان بر روی یکدیگر حرکت می کنند و حالتی شن مانند دارند. به همین علت در زمان نشستن، این مواد داخلی به راحتی جابه جا شده و حرکت می کنند و به فرم بدن شخص در می آیند. با این کار محصول به فرمی ایده آل برای شخص در می آید. این مواد داخلی علاوه بر دارا بودن انعطاف زیاد، از استحکام زیادی در برابر فشار نیز بهره می برند. به دلیل مقاومت بالای این مواد داخلی در برابر فشار، ساعت های طولانی می توان از این هپی چیر بدون اینکه به کیفیت آن لطمه وارد شود، استفاده کرد. هم چنین این محصول دارای تحمل وزن بسیار زیادی  است که هر فردی به راحتی می تواند آن را تهیه نماید. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید و میزان انعطاف هپی چیر را از طریق کم و یا زیاد کردن مواد داخلی کنترل کنید.  


نحوه استفاده 

برای استفاده از این هپی چیر نیازی به تجیزات خاصی ندارید و این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد. برای استفاده کافی است فضایی را انتخاب کنید و هپی چیر را از بسته بندی خارج کرده و در آن محیط قرار دهید. این محصول به سادگی قابل استفاده است. شما می توانید از این هپی چیر در زمان استراحت استفاده نمایید و حتی بر روی آن به خواب بروید. می توانید این محصول را در اتاق مطالعه قرار داده و در زمان مطالعه از آن استفاده کنید تا هیچ گونه فشاری به اندام های شما وارد نشود. این هپی چیر برای استفاده در برابر تلوزیون نیز ایده آل می باشد. 


خرید

هپی چیر یک نفره مخمل اورجینال را می توانید از تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش تهیه کنید. برای این منظور وارد سایت مبل شنی آرامش شده و پس از ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...