هپی چیر یک نفره سبک

کد 21016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,964,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره سبک یکی دیگر از محصولات باکیفیت و با دوام ساخته شده در کمپانی مبل شنی آرامش می باشد که در زمانی کوتاه توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این مبل هپی چیر زیبا با داشتن بدنه مرغوب توانسته جزو محصولاتی با طول عمر بالا باشد. جنس بدنه آن از بهترین مخمل موجود در بازار تهیه شده که قابل شستشو بوده و در هر زمانی می توان آن را با انواع مواد شویینده قوی شستشو داد و بدون آسیب از آن برای مدت طولانی استفاده نمود. با وجود وزن کم این محصول که حدود 6 کیلوگرم است می توان آن را با راحتی تکان داد و به هر مکانی انتقال داد. با توجه به ساختار این مبل هپی چیر که گرد بوده و در قسمت وسط آن یک فرورفتگی وجود دارد می توان آن را جزو بهترین وسیله برای یک استراحت عصرگاهی دانست. قسمتی از این محصول به جهت تخلیه محتویات درون مبل شنی که از بهترین یونولیت خرد شده تشکیل شده است ایجاد شده که می توان در صورت لزوم مواد را کم و زیاد نمود و همچنین می توان برای شستشو دادن بدنه آن را به صورت کامل تخلیه کرد. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر علت انعطاف زیاد این محصول می باشند و دلیل بر راحتی بیش از حد آن هستند. این مواد را میتوان پس از استفاده طولانی مدت تعویض نمود و مواد تازه ای را جایگزین آن کرد. این محصول با دوام دارای توانایی مقاومت در برابر فشار ناشی از وزن افراد می باشد و در صورت آسیب یک ضکانت دو ساله داشته که از زمان تحویل محصول فعال می شود و با وجود آن می توان در زمان آسیب از این ضمانت استفاده کرد. هپی چیر یک نفره سبک را می توان از کمپانی مبل شنی آرامش خریداری کرد.

  • طول 90 سانتی متر
  • عرض 90 سانتی متر
  • ارتفاع 80 سانتی متر
  • جنس بدنه مخمل با دوام
  • قابل شستشو
  • قابلیت تعویض بدنه
  • دارای ضمانت نامه رسمی 

هپی چیر یک نفره سبک

وزن پایین در هنگام هپی چیر از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت. هپی چیرهایی با وزن کم، به راحتی قابل جابه جایی بوده و هر فردی به سادگی می تواند این هپی چیرها را از روی زمین بلند کرده و حمل نماید. وزن هپی چیرها با استفاده از رویه های سبک و مواد داخلی با وزن پایین، قابل کنترل می باشند. هپی چیر یک نفره سبک یک محصول با وزن بسیار پایین بوده که توسط شرکت مبل شنی آرامش تولید شده است. در ادامه این مطلب هپی چیر یک نفره سبک را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


رویه ای مقاوم و سبک

برای پوشش این هپی چیر از نوعی پارچه مرغوب مخمل استفاده شده است. این نوع پارچه وزن پایینی داشته و در عین حال بسیار مقاوم است. رویه هپی چیر از استحکام بالایی در برابر فشار وارد شده بر اثر وزن بالا بهره می برد و به همین علت در اثر استفاده های طولانی مدت و نشستن افرادی با وزن بالا، دچار پارگی نمی شود. این رویه در برابر پوسیدگی و ساییدگی مقاومت بسیار بالایی دارد و می توان از آن در هر فضایی استفاده نمود. در دوخت این رویه از نخ هایی مقاوم با استحکام بالا استفاده شده است. این دوخت ها در اثر وارد شدن ضربه و فشار پاره نمی شوند و به همین علت در قسمت درزهای هپی چیر مشکلی پیش نخواهد آمد. رویه این هپی چیر وزن کمی دارد و سبک می باشد. 


استفاده از مواد داخلی سبک 

مواد داخلی استفاده شده در این نوع هپی چیر از نوع یونولیت می باشد. این نوع مواد داخلی دارای ویژگی های بسیاری هستند که از مهم ترین آن ها می توان به سبک بودن اشاره کرد. این نوع از مواد داخلی دارای همانند دانه های شن بوده که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. این مواد داخلی از وزن بسیار پایین و حجم بالایی بهره مند هستند. به همین علت برای استفاده در هپی چیر ایده آل می باشند. از دیگر خواص شگفت انگیز این نوع از مواد، دارا بودن انعطاف فوق العاده بالا می باشد. این انعطاف زیاد، به دلیل حرکت آسان ذره های مواد داخلی بر روی یکدیگر است. با نشستن هر فردی بر روی هپی چیر، مواد داخلی جابه جا شده و حرکت می کنند تا به فرم بدن فرد دربیایند. به همین علت در زمان نشستن، هیچ گونه فشاری به بدن شخص وارد نشده و شخص اذیت نمی شود. از دیگر خواص جالب این مواد داخلی، دارا بودن استحکام بالا در برابر فشار وارده است. این نوع از مواد داخلی تحت وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، حالت خود را از دست نداده و دچار افت کیفیت نخواهند شد. بنابراین این نوع از مواد داخلی برای استفاده های طولانی مدت مناسب بوده و استقامت زیادی در برابر فشار بالا دارند. به همین علت می توان از این هپی چیر به مدت طولانی مدت استفاده کرد بدون اینکه ذره ای از کیفیت آن کاسته شود. 


حفظ کیفیت مواد داخلی 

برای داشتن یک هپی چیر منعطف بدون کاسته شدن کیفیت آن، لازم است از ریختن مایعات بر روی بدنه هپی چیر خودداری کنید. مراقب کودکان نیز باشید تا بر روی این محصول، مایعات و آب را نریزند. در صورت برخورد آب با مواد داخلی بدنه هپی چیر، این مواد داخلی به هم می چسبند و متراکم می شوند. حتی در صورت خشک شدن نیز از هم جدا نشده و به حالت اولیه باز نمی گردند. این اتفاق باعث می شود هپی چیر سفت شده و دیگر انعطاف اولیه را نداشته باشد. هم چنین از حجم مواد داخلی هپی چیر نیز کاسته می شود. در صورت این اتفاق می توانید مواد داخلی هپی چیر را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی تعویض نمایید. با این کار هپی چیر به انعطاف سابق برمی گردد. 


خرید

هپی چیر یک نفره سبک را می توانید با قیمتی ارزان از تنها نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...