هپی چیر یک نفره زیر پایه دار

کد 33081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,313,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره زیر پایه دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . بدنه این مبل از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده فشرده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . در قسمت های کناری این محصول می توان به سلیقه شما نگهدارنده لوازم کوچک همراه تعبیه کرد . آرگونومی این محصول به گونه ای است که در زمان استفاده از آن ، مبل فرم بدن شما را به خود خواهد گرفت که این عمل باعث راحتی بیشتر این محصول می شود . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . از این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . رویه این محصول را می توانید به راحتی از آستر جدا نموده و شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود .  شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول می توانید با همکاران ما در این شعبه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند . 


  • طول : 100 سانتی متر 
  • عرض : 100 سانتی متر 
  • ارتفاع : 100 سانتی متر 
  • دارای زیر پایه دارای بدنه از جنس پارچه دارای طول عمر بالا

هپی چیر یک نفره زیر پایه دار

یکی از مقاوم ترین نوع محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، هپی چیر یک نفره زیر پایه دار است. این هپی چیر خاص با طراحی ویژه و ساختمان فوق العاده راحت و طبی که دارد، توانسته مورد محبوبیت خریداران قرار بگیرد و رضایت صددرصدی آن ها را کسب نماید. این هپی چیر خاص با دارا بودن زیرپایی، فضایی کاملا راحت و ایمن را برای نشستن شما فراهم خواهد کرد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هپی چیر یک نفره زیر پایه دار می پردازیم تا جهت خرید شناخت کاملی از این محصول داشته باشید. 


مشخصات فنی هپی چیر

این محصول دارای ساختمانی طبی و راحت بوده و از نشیمنگاهی دایره ای برخوردار است. نشیمنگاه این هپی چیر برای استفاده تمامی افراد با جثه های مختلف مناسب می باشد و جادار و بزرگ طراحی شده است. این نشیمنگاه فاقد دسته است و به همین دلیل تمامی عرض ذکر شده در توضیحات محصول مربوط به نشیمنگاه هپی چیر است. هپی چیر دارای پشتی با ارتفاعی زیاد است که در زمان استفاده تا قسمت سر و گردن را پوشش می دهد و فضایی ایده آل برای نشستن فراهم خواهد کرد. با تکیه دادن به این پشتی از نشستن خسته نشده و هیچ فشاری به سر و گردن و هم چنین ستون فقرات شما وارد نخواهد شد. شما با استفاده از این هپی چیر خواهید توانست ساعت های طولانی وقت خود را به صورت نشسته بگذرانید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. 


کیفیت هپی چیر

این هپی چیر از نوعی پارچه برزنتی تهیه شده است که به صورت ضد حساسیت می باشد و نرم و لطیف است. به این ترتیب برای پوست های حساس و حتی کودکان ایجاد مشکل نکرده و موجب حساسیت پوستی نمی شود. این رویه دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است و به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نخواهد شد. در صورت نیاز می توانید رویه هپی چیر را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. برای شستشوی این رویه می توانید از مواد شوینده مناسب و ماشین لباسشویی استفاده کنید. از دیگر ویژگی های خاص این هپی چیر استفاده از مواد داخلی مقاوم و با کیفیت است. مواد داخلی این هپی چیر موجب شده تا محصول دارای وزن بدنه بسیار پایینی باشد به طوری که شما به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این مواد داخلی داشتن انعطاف فوق العاده زیاد است. این مواد داخلی به صورت شن های ریز و سبکی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن شما بر روی این هپی چیر، مواد داخلی جابه جا شده و به حالتی همانند بدن شما درمی آید. مواد داخلی هپی چیر به خوبی انحنای بدن شما را پوشش داده و فضایی ایده آل و متناسب با بدن شما را فراهم خواهد کرد. به این ترتیب گودی کمر و ستون فقرات شما را پوشش داده و می توانید بدون خستگی از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن استحکام بالا است. به طوری که با وارد شدن فشار زیاد مواد داخلی دچار کاهش حجم و انعطاف نمی شود و حالت خود را از دست نخواهد داد. به همین دلیل این محصول تحمل وزن بالایی دارد.


مزایای داشتن زیرپایی

این هپی چیر دارای زیرپایی مناسب و ایده آلی است که کاملا از جنس بدنه و مواد داخلی هپی چیر تهیه شده است. به همین دلیل کیفیتی دقیقا مشابه با هپی چیر داشته و طول عمر بالایی دارد. زیرپایی این محصول دارای ارتفاعی متناسب با نشیمنگاه هپی چیر بوده که در زمان نشستن بر روی هپی چیر، قادر خواهید بود به راحتی پاهای خود را بر روی این زیرپایی دراز کرده و استراحت کنید. از این زیرپایی می توانید به عنوان یک پاف نشیمن جداگانه نیز بهره مند شوید و در صورت نیاز از آن برای نشستن استفاده کنید. هم چنین این زیرپایی یک میز کوچک برای قرار دادن وسایل شما در زمان کار نیز خواهد بود. 


روش خرید

هپی چیر یک نفره زیر پایه دار با ارزان ترین قیمت از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش قابل خریداری است. برای تهیه این محصول با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...