هپی چیر یک نفره زرشکی اینتکس

کد 12050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,872,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره زرشکی اینتکس  از نمونه های تویلید این کمپانی بوده که در زمان کوتاهی با توجه به ظاهر ساده خود توانست به محبوبیت بالایی دست یابد. این هپی چیر بدنه گرد داشته که هر چه به بخش های بالایی نزدیک می شویم شاهد کاهش قطر ان خواهیم بود. توجه داشته باشید این محصول نیاز به راه اندازی نداشته و کاملا اماده یه دست شما خواهد رسید. البته بدنه محصول در اثر نشستن به فرم و نرمی استاندارد خود خواهد رسید. این محصول با بدنه ای از جنس چرم مصنوعی تولید شده که از استحکام بالایی در برابر فرسایش و پوسیدگی برخوردار است. این پارچه در صورت اسیب قابلیت تعمیرات و یا حتی تعویض را دارد. برای بخش داخلی محصول از مواد یونولیتی استفاده می شود. زیرا این جنس علاوه بر نرمی فوق العاده زیاد خود دارای وزن بسیار کمی نیز می باشد. البته این وزن کم توان تحمل بسیار بالایی دارد. جهت اسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم به همراه محصول یک ضمانت نامه دو ساله نیز دریافت خواهند کرد. این محصول با بدنه ای ساده و یک رنگ تولید می شود. اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را انتخاب نمایید. برای خرید این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.


  • طول: 90 سانتی متر 
  • عرض: 90 سانتی متر 
  • ارتفاع: 80 سانتی متر 
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی قابلیت تعویض مواد داخلی ضمانت نامه: دو ساله

هپی چیر یک نفره زرشکی اینتکس

یکی از محصولات منحصر به فرد موجود در سایت مبل شنی آرامش، هپی چیر یک نفره زرشکی اینتکس است. این محصول خاص با دارا بودن فرمی جالب و ساختمان منحصر به فرد، برای استفاده در فضاهای گوناگون طراحی شده و در گروه محصولات راحتی قرار می گیرد. این هپی چیر ظاهری زیبا و جذاب دارد و در تولید آن تمامی استانداردها لحاظ شده است به همین دلیل محصولی راحت و طبی داریم. در ادامه این مطلب سایر ویژگی های این هپی چیر را بررسی خواهیم کرد.


محصولی طبی و راحت

ساختمان این هپی چیر به صورت کاملا استاندارد و راحت طراحی شده است. ظاهر این محصول حالت کیسه ای داشته و دارای نشیمنگاهی گرد و و کاملا جادار است. این نشیمنگاه برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب است و هر فردی به راحتی می تواند این محصول را مورد استفاده قرار دهد بدون اینکه نیازی باشد تا به جثه فرد توجه شود. نشیمنگاه این هپی چیر دارای ارتفاعی استاندارد از سطح زمین است که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت می باشد و شما قادر خواهید بود بدون وارد شدن فشاری به کمر و زانوها، به صورت مکرر بر روی این هپی چیر نشسته و برخیزید. در صورت استفاده مکرر دچار درد در زانو و کمر نخواهید شد و به راحتی می توانید از این هپی چیر استفاده نمایید. پشتی این محصول نیز کاملا به صورت استاندارد بوده و ارتفاعی مناسب دارد. در زمان نشستن بر روی این هپی چیر، پشتی این محصول تکیه گاهی مطمئن و راحت برای شما فراهم خواهد کرد که می توانید به آسانی از آن استفاده کنید. این پشتی به خوبی تمام بخش های ستون فقرات و گودی کمر را دربر می گیرد و انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. به همین جهت این هپی چیر برای استفاده در هنگام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند مناسب بوده و با نشستن زیاد بر روی آن کمترین فشار به اندام های بدن وارد می شود و از نشستن خسته نخواهید شد.


ابعادی استاندارد و کاربردی

برای تهیه انواع محصولات لازم است تا در خصوص ابعاد آن، اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید اقدام به خرید کنید. این هپی چیر دارای ابعادی کم جا و مناسب است و می توانید آن را در اغلب فضاها مورد استفاده قرار دهید. هپی چیر یک نفره اینتکس دارای طول و عرض 90 سانتی متری بوده که در گروه محصولات کم جا و آپارتمانی قرار می گیرد. شما به راحتی می توانید در هر فضایی این هپی چیر را قرار داده و محیطی دنج و راحت برای استراحت و انجام تمامی فعالیت های نشسته خود فراهم کنید. این هپی چیر به راحتی در تراس منزل قرار می گیرد و امکان یک استراحت عصرگاهی در هوای آزاد را برای شما فراهم می کند. این محصول را می توانید در هر محیطی اعم از فضاهای باز و یا محیط های داخل منزل مانند اتاق مطالعه و اتاق خواب قرار داده و استفاده کنید. 


استفاده در مسافرت

هپی چیر تک نفره زرشکی اینتکس یکی از محصولات کاربردی این شرکت است. این محصول به سادگی در خودرو جای می گیرد و می توانید آن را در مسافرت ها و گردش ها به همراه خود ببرید. با استفاده از این هپی چیر در فضاهای بیرون از منزل فضایی نرم و راحت خواهید داشت که در آن جا می توانید ضمن بهره مندی از نشیمنگاهی مناسب، از هوای تازه و نور آفتاب نیز لذت ببرید. کیفیت بالای این محصول در فضاهای باز آسیبی نخواهد دید و رویه آن به سادگی دچار پارگی و آسیب نخواهد شد. رویه هپی چیر قابلیت نظافت آسان دارد که در صورت کثیف شدن آن در فضاهای باز می توانید رویه را با یک دستمال نم دار تمیز کنید. 


خرید

در سایت مبل شنی آرامش انواع محصولات راحتی شنی با قیمتی ارزان و به صورت مستقیم از سوی تولید کننده عرضه می شود. برای تهیه محصولی متناسب با نیاز خود می توانید به این سایت مراجعه کرده و پس از جست و جو و مطالعه کامل توضیحات هر محصول اقدام به خرید نمایید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این سایت تماس بگیرید. هپی چیر یک نفره زرشکی اینتکس نیز محصولی مناسب و خاص بوده که با قیمتی ارزان از طریق این سایت قابل تهیه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...