هپی چیر یک نفره راحتی خوابیده

کد 53028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,197,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره راحتی خوابیده یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد و راحت تولید شده برای رده سنی بزرگسال بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این هپی چیر ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که یک تکیه گاه سرخود مثلثی بر روی ان تعبیه می شود. ارتفاع تکیه گاه نسبتا بلند بوده و تمامی سطحکمر فرد را پوشش می دهد. به همین دلیل برای استراحت های طولانی مدت توصیه می شود. برای تولید روکش بدنه هپی چیر از پارچه جین تولید شده است. این پارچه رنگ ثابت و نرم و دوام بالای داشته و ساختاری ضدتعریق و قابل شستشو دارد. بخش داخلی هپی چیر نیز از مواد یونولیتی تشکیل می شود. این مواد سبک و نرم بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه محصول می تواند مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالا ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و یه نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: جین
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

هپی چیر یک نفره راحتی خوابیده

از ویژگی های مهم در زمان خرید انواع هپی چیر که باید به آن توجه ویژه داشت، نوع کاربرد محصول است. باید با توجه به نیاز خود مناسب ترین محصول را جست و جو کرده و تهیه نمایید تا پس از خرید رضایت کامل داشته باشید. برای راهنمایی در خصوص بهترین محصول متناسب با نیاز شما، کارشناسان فروش در گروه مبل شنی آرامش حاضر هستند تا به شما در خصوص تهیه محصول مناسب کمک کنند. جهت مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس گرفته و محصول مناسب خود را تهیه نمایید. هپی چیر یک نفره راحتی خوابیده محصولی خاص با کاربردهای متفاوت است که توسط این شرکت تولید شده است. در ادامه این مطلب هپی چیر یک نفره راحتی خوابیده را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


ساختمان جالب 

این هپی چیر دارای ساختمانی خاص با طراحی ویژه است که کاربردهای زیادی دارد. ساختمان این محصول به صورت یک تکه بوده و از دو بخش متصل به هم تشکیل شده است. بخش نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی و زاویه دار طراحی شده است که دارای یک زیپ مخفی در قسمت پایینی می باشد. این نشیمنگاه ابعادی بزرگ دارد که برای دراز کشیدن مناسب است. هم چنین ارتفاع این نشیمنگاه کوتاه می باشد که با توجه به کاربرد این محصول، کاملا ایده آل به نظر می رسد. شما به راحتی می توانید بر روی این نشیمنگاه نشسته و برخیزید بدون اینکه فشاری به کمر و زانوهایتان وارد شود. پشتی این هپی چیر به صورت شیبدار از نشیمنگاه قرار دارد که کاملا مناسب برای دراز کشیدن و استراحت می باشد. هم چنین می توان به راحتی به این پشتی تکیه داد و پاهای خود را دراز کنید و به انجام فعالیت های نشسته بپردازید. این محصول با انعطاف بالایی که دارد به خوبی گودی کمر را دربر می گیرد و از ایجاد درد در زمان نشستن در ناحیه کمر جلوگیری خواهد کرد. این بین بگ برای استفاده در زمان استراحت و خوابیدن نیز مناسب است و به شما کمک می کند تا در محیط های کوچک آپارتمانی، فضایی دنج و راحت را فراهم کنید. 


استفاده از رویه جین

رویه جین مورد استفاده در این هپی چیر از بهترین نوع پارچه موجود می باشد که دارای کیفیتی بی نظیر بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. این رویه خاص به سادگی دچار آسیب نمی شود و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. هم چنین این رویه را می توانید به راحتی از بدنه اصلی جدا کنید. در صورت نیاز به شستشو می توانید رویه را با مواد شوینده ملایم در ماشین لباسشویی قرار دهید. کیفیت بالای رویه مانع از تغییر رنگ و بور شدگی در اثر شستشو شده و رویه مانند روز اول تمیز و قابل استفاده می باشد. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است به همین علت در زمان استفاده طولانی مدت ایجاد حساسیت های پوستی نکرده و حس خوش آیندی به شما منتقل می کند. 


اندازه های هپی چیر

از موارد قابل توجه در زمان خرید محصول، ابعاد هپی چیر می باشد. شما باید محصولی متناسب با فضایی که در اختیار دارید خریداری کنید تا پس از خرید برای ایجاد فضا جهت قرار دادن هپی چیر دچار مشکل نشوید. این محصول ابعادی نسبتا بزرگ دارد که با توجه به کاربرد آن طراحی شده است. طول این محصول برابر با 140 سانتی متر و عرض آن 100 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر نیز برابر با 100 سانتی متر می باشد که بخش زیادی از آن به قسمت تکیه گاه مربوط می شود. 


محصولی سبک و قابل حمل

مواد داخلی موجود در هپی چیر از بهترین نوع مواد یونولیتی می باشند که دارای ویژگی هایی مناسب هستند. یکی از مشخصات این مواد داخلی داشتن وزن بسیار پایین و حجم بالا است. به این ترتیب شما می توانید وزن بدنه این هپی چیر برابر با 6 کیلوگرم است که ناچیز محسوب شده و شما می توانید به راحتی آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل کنید. شما به راحتی می توانید در صورت نیاز این محصول را جابه جا کرده و به هر فضایی انتقال دهید. 


روش خرید

هپی چیر یک نفره راحتی خوابیده با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی فروش شرکت مبل شنی آرامش قابل تهیه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...